|
I.L.T.A portrait (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
סטיבי לא אמרתי שזה רע!!
גם אני אוהב להתלבש בצורה כמו שאנשים מגדירים"סטייליסטי" ואני אוהב את כל האופנה של זה וכל התסרוקות והפריטים והעניינים
לא אמרתי שזה רע אני בעצמי אוהב את זה
ו...אהמ...לא הבנתי למה כתבת "להתלבש זרוק"??לדעתי להתלבש ככה זה ממש לא זרוק
להיפך
אנשים כאלה משקיעים שעות לפני שהם יוצאים לאנשהו |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
ו...אהמ...לא הבנתי למה כתבת "להתלבש זרוק"??לדעתי להתלבש ככה זה ממש לא זרוק
להיפך
אנשים כאלה משקיעים שעות לפני שהם יוצאים לאנשהו |
ראסמי צודק
ולא צריך לשים זין על אף אחד
זה מה שאני אוהב זה מה שאני ילבש ואם אני יחליט יום אחד להיות פריק (למרות שאין מצב)
אני יהיה ולא ישים זין על אף אחד
| quote: | | "מה רע בלהיות סטייליסט - סטייליסט זה לא הומו" |
יש יותר מדי אנשים שלא מבינים את המשפט הזה |
|
|
| Viber |
אצלנו גם קוראים לזה דראגון בול זי,ביגלל השיער וכול זה...
אנשים מצחיקים,מיתארגנים לך שעה וחצי לפני בצפר במקום לישון חחחח |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Viber
אצלנו גם קוראים לזה דראגון בול זי,ביגלל השיער וכול זה...
אנשים מצחיקים,מיתארגנים לך שעה וחצי לפני בצפר במקום לישון חחחח |
בידיוק 10דקות... |
|
|
| KrazyDJs |
| לשים בוקסר על ג'ינס זה נקרא להיות סטייליסט ? :wtf: :haha: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
בידיוק 10דקות... |
אז אתה לא סטייליסט
סטייליסט מהשורה מבזבז יותר משעה על השויות האלה... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Viber
אז אתה לא סטייליסט
סטייליסט מהשורה מבזבז יותר משעה על השויות האלה... |
שיהיה לו בכיף
שבא לי זה לוקח שעה שלא אז לא
למי יש כח לקום ב6 בשביל להתארגן לבצפר1? |
|
|
| KrazyDJs |
מהסמינר..
אחרי שעברתי אימון מדריך..
הייתי טוטאל שוקיסט באותו רגע..
ומישהו אמר לי שבתמונה אני נראה כאילו עוד שניה אני הולך להביא גירבוץ עצבני :D |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מהסמינר..
אחרי שעברתי אימון מדריך..
הייתי טוטאל שוקיסט באותו רגע..
ומישהו אמר לי שבתמונה אני נראה כאילו עוד שניה אני הולך להביא גירבוץ עצבני :D |
ואללה אחי אתה נראה הרבה יותר מבוגר מבן 15
אבל נראה סבבה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה אחי אתה נראה הרבה יותר מבוגר מבן 15
אבל נראה סבבה |
היית עושה לי טובה ? :D
סתם אחי...תודה...נראה לי... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
|
וואלה אני זוכר תמונות שלך עם שרירים
זאת תמונה הרבה פחות מאיימת
אתה נראה כמו טובי מגוויר |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
חברה, יש לי צב רוטט :stongue: |
זה רק אני או שאתה ממש דומה לערן צור???
http://www.mooma.com/artist.asp?ArtistID=1548
כנסו ללינק הוא מ-מומה, יכול להיות שאני צריך לעשות בדיקת ראיה אבל התמונה ששמת ממש מזכירה אותו |
|
|
|
|