return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
I.L.T.A portrait (pg. 15)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
סטיבי לא אמרתי שזה רע!!
גם אני אוהב להתלבש בצורה כמו שאנשים מגדירים"סטייליסטי" ואני אוהב את כל האופנה של זה וכל התסרוקות והפריטים והעניינים
לא אמרתי שזה רע אני בעצמי אוהב את זה
ו...אהמ...לא הבנתי למה כתבת "להתלבש זרוק"??לדעתי להתלבש ככה זה ממש לא זרוק
להיפך
אנשים כאלה משקיעים שעות לפני שהם יוצאים לאנשהו
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ו...אהמ...לא הבנתי למה כתבת "להתלבש זרוק"??לדעתי להתלבש ככה זה ממש לא זרוק
להיפך
אנשים כאלה משקיעים שעות לפני שהם יוצאים לאנשהו


ראסמי צודק
ולא צריך לשים זין על אף אחד
זה מה שאני אוהב זה מה שאני ילבש ואם אני יחליט יום אחד להיות פריק (למרות שאין מצב)
אני יהיה ולא ישים זין על אף אחד

quote:
"מה רע בלהיות סטייליסט - סטייליסט זה לא הומו"


יש יותר מדי אנשים שלא מבינים את המשפט הזה
Viber
אצלנו גם קוראים לזה דראגון בול זי,ביגלל השיער וכול זה...
אנשים מצחיקים,מיתארגנים לך שעה וחצי לפני בצפר במקום לישון חחחח
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Viber
אצלנו גם קוראים לזה דראגון בול זי,ביגלל השיער וכול זה...
אנשים מצחיקים,מיתארגנים לך שעה וחצי לפני בצפר במקום לישון חחחח


בידיוק 10דקות...
KrazyDJs
לשים בוקסר על ג'ינס זה נקרא להיות סטייליסט ? :wtf: :haha:
Viber
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
בידיוק 10דקות...


אז אתה לא סטייליסט
סטייליסט מהשורה מבזבז יותר משעה על השויות האלה...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Viber
אז אתה לא סטייליסט
סטייליסט מהשורה מבזבז יותר משעה על השויות האלה...


שיהיה לו בכיף
שבא לי זה לוקח שעה שלא אז לא
למי יש כח לקום ב6 בשביל להתארגן לבצפר1?
KrazyDJs


מהסמינר..
אחרי שעברתי אימון מדריך..
הייתי טוטאל שוקיסט באותו רגע..
ומישהו אמר לי שבתמונה אני נראה כאילו עוד שניה אני הולך להביא גירבוץ עצבני :D
yaman
quote:
Originally posted by KrazyDJs


מהסמינר..
אחרי שעברתי אימון מדריך..
הייתי טוטאל שוקיסט באותו רגע..
ומישהו אמר לי שבתמונה אני נראה כאילו עוד שניה אני הולך להביא גירבוץ עצבני :D


ואללה אחי אתה נראה הרבה יותר מבוגר מבן 15

אבל נראה סבבה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by yaman
ואללה אחי אתה נראה הרבה יותר מבוגר מבן 15

אבל נראה סבבה


היית עושה לי טובה ? :D
סתם אחי...תודה...נראה לי...

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs


וואלה אני זוכר תמונות שלך עם שרירים
זאת תמונה הרבה פחות מאיימת
אתה נראה כמו טובי מגוויר
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by KrazyDJs


חברה, יש לי צב רוטט :stongue:

זה רק אני או שאתה ממש דומה לערן צור???

http://www.mooma.com/artist.asp?ArtistID=1548
כנסו ללינק הוא מ-מומה, יכול להיות שאני צריך לעשות בדיקת ראיה אבל התמונה ששמת ממש מזכירה אותו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement