|
I.L.T.A portrait (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
בדיקת ראייה אחי..לך על זה ;)
לא'דע, אולי יש טיפה דמיון..
ואמ, תודה גם לך אילן..אני מניח..
:p
ואני לא בן אדם אלים ומאיים..
אני אדיש יבש ונינוח... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
וואלה אני זוכר תמונות שלך עם שרירים
זאת תמונה הרבה פחות מאיימת
אתה נראה כמו טובי מגוויר |
יש מצב לבילבולציה?! |
|
|
| taltul |
טוב הגיע זמן להחיות את הטרד...
הנה תמונה העדכנית ביותר מעיר הבירה שרובכם פיספסתם אותו... טוב לא נורא שנה הבאה :)
 |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by taltul
טוב הגיע זמן להחיות את הטרד...
הנה תמונה העדכנית ביותר מעיר הבירה שרובכם פיספסתם אותו... טוב לא נורא שנה הבאה :)
|
פיייי טל יא זיין |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
פיייי טל יא זיין |
תודה תודה :)
ידעתי שתאהב...
הכי מצחיק שאני משיג בחורות כאלה די בקלות אבל מה לא נהיה חבר שלהן מסיבות שונות ושמונות שאתם בטח כבר מכירים... :rolleyes: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by taltul
תודה תודה :)
ידעתי שתאהב...
הכי מצחיק שאני משיג בחורות כאלה די בקלות אבל מה לא נהיה חבר שלהן מסיבות שונות ושמונות שאתם בטח כבר מכירים... :rolleyes: |
טל תן לי את המתכון להצלחה כזאת
ואיך אתה משיג אותם בקלות יא רבנן? |
|
|
| DjChook |
רק את העין שלי תפס הבחור המוזר מהצד השמאלי של התמונה ?
בכל מקרה, אחלה תמונה טל, זיינת אותה לפחות ? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
טל תן לי את המתכון להצלחה כזאת
ואיך אתה משיג אותם בקלות יא רבנן? |
חחח... תכלס צריך לדבר ולדעת איך לדבר... כלומר הביטויים מין הסוג של "בובה, בואי הנה" לא יעזרו בגרוש... אל תחשבו שערסים תופסים בנות הם לא ואם כן אז הן בד''כ ערסיות בעצמן...
אניוויי... מה שרציתי להגיד רק שאין מתכון אוניברסאלי כל אחד וה"טריקים" :) שלו... אתה מבין...
| quote: | | רק את העין שלי תפס הבחור המוזר מהצד השמאלי של התמונה ? |
חחחחח... זה חבר שלי... איזה מצחיק... אני זוכר באותו רגע שהוא עשה פרצופים אבל לא חשבתי שהוא יכנס לתמונה... :)... כל הטענות לגיל בבקשה :D...
גיל מצטער הסגרתי אותך.... :)
ד''א בקרוב תפגשו אותו פה בפורום - סוף סוף הוא נרשם לפה...
| quote: | | בכל מקרה, אחלה תמונה טל, זיינת אותה לפחות ? |
את התמונה - לא... :D
תכלס זה בתהליך.. אחי היא די "חדשה" עדיין... אפילו שבוע אין מאז שהכרתי אותה... אבל היא מותק חבל''ז!!! את החיוך כבר ראיתם!!! אילו הוכחות עוד צריך? :)
לגבי החזה - אם מישהו פה חושב שהוא קטן מדי אז קודם כל הוא לא ממש קטן ושנית אם כבר אז התחת החמוד שלה יפצה ללא שום בעיה על ה"פגם" אם הינו קיים בכלל :D
נ''ב:למרות העובדה שאני ממש אבל ממש לא דתי , חילוני ב150% אני מרבה בלהגיד את הדבר הבא לגבי כל הנושא הזה:
"אלוהים אוהב אותי!!!" ;) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by taltul
אניוויי... מה שרציתי להגיד רק שאין מתכון אוניברסאלי כל אחד וה"טריקים" :) שלו... אתה מבין...
|
אחי זרוק עצם
"קוראים לו קיפר הוא כלב טוב..." |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אחי זרוק עצם
"קוראים לו קיפר הוא כלב טוב..." |
בואנה חבר'ה אתם רציניים? :)
כל החיים שלי חשבתי שאני זה שאין לו ביטחון עצמי בגרוש אבל... מסתבר שמצבי הינו טוב למדי :)
עשיתם לי עכשיו מחמאות אחושרמוטה... תכלס אני מודה שלא כל הזמן הייתי ככה - פעם הייתה תקופה שהייתי סתם חנון... אבל הבנתי שאני מגזים בטירוף :D ושאני בעצם ממש ממש לא חננה... ההפך |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
רק את העין שלי תפס הבחור המוזר מהצד השמאלי של התמונה ?
בכל מקרה, אחלה תמונה טל, זיינת אותה לפחות ? |
חחחחחחחח האמת שגם את שלי... איזה קרוע... |
|
|
|
|