|
I.L.T.A portrait (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
רועי אתה אשכרה תופס תחת אני לא זוכר שראיתי אותך פה באיזה תמוונה שהעלית שלא עשית שריר
חלאס זה לא תחרות
body building |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לא הבנתי מה ניסית להגיד |
| quote: | | לא יודע אם זה היה בציניות |
קבלו תשובה:
| quote: | רועי אתה אשכרה תופס תחת אני לא זוכר שראיתי אותך פה באיזה תמוונה שהעלית שלא עשית שריר
חלאס זה לא תחרות
body building |
|
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | [i][b]
אחי, קבל ח"ח על ההעלאות ב UKTA |
אה גם אתה?חחח אז אנחנו כבר שלושה(גם טלטול)
מה הכינוי שלך שם?
ותבדוק היום העלתי עוד טרד |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עוד אחד עם הטריק ??
אחי, קבל ח"ח על ההעלאות ב UKTA |
?חחחחחחח.מאר האם גם אתה ממבר שמה? במקום הסודי ההוא?:) אם כן אז ממתי
:)...נ''ב: אחי אל תשכח מה הבטחנו אבל |
|
|
| taltul |
MARK + ALEX E => אל תשכחו מה הבטחנו בפורום ההוא...
מי שלא מכיר ורוצה פרטים שיפנה בפי-אם! |
|
|
| DJ Alex E. |
אני זוכר מצוין
ומי שלא מכיר אז גם עדיף שלא יכיר
טל אל תתחיל עכשיו לפרסם את זה בכל חור וגם לא בפי אם אל תשכח גם אתה את ההבטחה |
|
|
| markfeldman |
חחחחחחחח
ואוו עלו עלינו !!
אלכס, ראיתי את התרד שלך.
יישר כח !
אני על אותו כינוי בכל המקומות. |
|
|
| DJ Alex E. |
וואללה מארק לא ראיתי בכלל פוסטים שלך...
למה אתה הורס?ביקשו בפורום ההוא שישמרו עליו בשושוKrazyDJs
חוץ מזה שב- TA
אסור לפרסם אתרים כאלה
שמישהו ימחק את ההודעה שלו.... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
וואללה מארק לא ראיתי בכלל פוסטים שלך...
למה אתה הורס?ביקשו בפורום ההוא שישמרו עליו בשושוKrazyDJs
חוץ מזה שב- TA
אסור לפרסם אתרים כאלה
שמישהו ימחק את ההודעה שלו.... |
בולשיט..
ועכשיו פרנציפ אני משאיר אותו...
:wtf:
שישמרו עליו בשושו?
מה קרה ?
ומה, נראה לך שלכל אחד אחר בפורום עם טיפה הגיון לא יכול לרשום בגוגל UKTA ?
it..
אני לא הולך להירשם לשם, ולא רציתי בכלל
ורגע, תנו לי להבין..
אנחנו לא מספיק טובים בשביל להיות שם ? :rolleyes: :wtf: |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בולשיט..
ועכשיו פרנציפ אני משאיר אותו...
:wtf:
שישמרו עליו בשושו?
מה קרה ?
ומה, נראה לך שלכל אחד אחר בפורום עם טיפה הגיון לא יכול לרשום בגוגל UKTA ?
it..
אני לא הולך להירשם לשם, ולא רציתי בכלל
ורגע, תנו לי להבין..
אנחנו לא מספיק טובים בשביל להיות שם ? :rolleyes: :wtf: |
וואלה אלכס יצאת קטן
וחבל דווקא תפסתי ממך
:rolleyes: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | וואלה אלכס יצאת קטן
וחבל דווקא תפסתי ממך |
איתן זה לא העניין.
אלכס בחור איכותי (מעלה שירים).
אין הרבה כמוהו.
בכל אופן חדל התחנפויות...
יש אתרים שפשוט רוצים לשמור על פרופיל נמוך, וזה לא משנה מי מוריד משם.
זו הכוונה. |
|
|
|
|