|
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hoe weet je dit? Straks hebben ze honden achter die sloot :p |
Heb goed opgelet vorig jaar
Dit terrein is onmogelijk helemaal af te zetten, en heb meerdere mensen slootjespring zien doen. Schoenen uit, korte broek aan en je baddert zo naar binnen. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by jp
Heb goed opgelet vorig jaar
Dit terrein is onmogelijk helemaal af te zetten, en heb meerdere mensen slootjespring zien doen. Schoenen uit, korte broek aan en je baddert zo naar binnen. |
bij de snelweg is idd een mogelijkheid... heb daar geen beveiliging gezien, alleen mensen die samples kauwgom en andere troep uitdeelden:) |
|
|
| Miss Proximus |
| nou, wie wil :D |
|
|
| jp |
| je kunt je tevens vermommen als roodkapje of paddestoel dan kom je er ook zo in |
|
|
| Optimus |
of vermom je als schaap
MÉÉéééééhéëééééÉ!! |
|
|
| jp |
| Vergeet het maar, op Mysteryland hebben ze alleen vegetarische falafel :( |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Vergeet het maar, op Mysteryland hebben ze alleen vegetarische falafel :( |
Volgens mij is falafel altijd vegetarisch... zijn toch gefrituurde kikkererwten of zo |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by jp
Vergeet het maar, op Mysteryland hebben ze alleen vegetarische falafel :( |
mjammie, op DV heb ik me volgevreten aan die dingen, heerlijk:D Een extra reden om wel te gaan:D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by jp
Dit terrein is onmogelijk helemaal af te zetten, en heb meerdere mensen slootjespring zien doen. Schoenen uit, korte broek aan en je baddert zo naar binnen. |
Idd, zo moeilijk leek dat niet.
Of neemt gewoon een paal mee, dan blijf je droog. In Friesland is dat toch een sport, hoe heet dat ook al weer Miss Proximus :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus
of vermom je als schaap
MÉÉéééééhéëééééÉ!! |
dat zal niet zo moeilijk zijn
ooeehooeh ooehoehhoeh! |
|
|
| TranceFool |
| Dat heet fjiljeppen :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by moogwai
Idd, zo moeilijk leek dat niet.
Of neemt gewoon een paal mee, dan blijf je droog. In Friesland is dat toch een sport, hoe heet dat ook al weer Miss Proximus :D |
fierljeppen ;) |
|
|
|
|