|
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Moet zegge: wat ik op de foto's zie, ziet er TOP uit zeg. Dikke vette aankleding, vet terrein. Een pluim voor ID&T!
Vind het terrein er zo wel beter uitzien dan dat van DV!
Mensen, onthouden dit he, niet zeiken dat ik alleen maar zeik op ID&T! |
|
|
| Daveje |
| was het iemand opgevallen dat op de bruggen over de weg de mensen bleven staan om te kijken naar iets. Ik keek ook even en het leek alsof de rechter rijbaan was afgesloten door een ongeluk ofzo:conf: alleen ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen, iemand die er meer van weet? |
|
|
| jp |
Ja was een ongeluk met meerdere auto's
Snuggle had zich prima vermaakt op ML, weet ik bijna zeker :toothless |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by jp
|
Net niet scherp, maar tis wel te zien dat het een flink ongeluk is...
 |
|
|
| SnuggLe |
Snuggle had zich prima vermaakt op ML, weet ik bijna zeker :toothless |
Why is that? :)
Vast wel, alleen is het nog steeds ID&T ;) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Why is that? :)
|

:eyes: |
|
|
| eieregooie |
| Ja, da's wel leuk en aardig, maar er liepen ook bosheksen :nervous: |
|
|
| jp |
Oh, ik dacht dat het medewerkers van de stadsreiniging waren :crazy:
 |
|
|
| XeCUTionER |

|
my shoes were much worse :) :)
my trousers also :)
an my shirt too :) |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben ook geweest, dankzij hele gulle en lieve vrienden (de status goede kennissen is inmiddels overschreden :D), genaamd Wouter, Tim, Bastiaan, René, Doortje, Lieke en Kris!! Geweldig gebaar en Geweldi.ge.Noten :D
Ik heb het met de verschillende mensen die ik ben tegengekomen erg gezellig gehad, en vond het leuk om mensen zoals Remy, Jasper en de ontelbare Leeuwarders weer eens te zien!
Het feest zelf vond ik erg karakterloos en slecht georganiseerd. Het begon al met de té trage entree, en trechtervorming wegens rare plaatsing van de ingan (Zuid), daarna in veel areas meegekregen dat het geluid gewoon amateuristisch slecht was afgesteld, waar nog bij kwam dat de tenten zonder al te veel enthousiasme waren ingericht en de main helemaal neit tot zijn recht kwam, mede door de modderpoel die goed voorkomen had kunnen worden als ze even bij de dichtstbijzijnde boer wat strobalen hadden opgepikt!
Eten en drinkne heb ik niets op aan te merken, maar dat was ook een organisatie die buiten ID&T omging.
Jammer ook dat alles erg slecht was aangegeven en dat ik daardoor doodleuk ervan overtuigd was dat er pendelbussen reden vanaf Zuid. ALLEEN VANAF NOORD DUS!! Daardoor zijn er gedurende de avond een hoop mensen langs de snelweg richting Noord gelopen. Kan ook niet de bedoeling zijn! Gelukkig heb ik gewoon de eerste de beste auto aangewuifd en ben ik afgezet op CS Haarlem. Gelukkig hadden die mensen wel een leuk feest gehad trouwens (1e x ML).
Het was voor mij het eerste jaar dat ik DV béter vond dan ML, wat me echt zeer verbaasd. Pluspunten van de dag: de Nature 1 groep, set Gayle San en de chat met Dre :)
Minpunten: zie hierboven, Bellie niet gezien :( en dat je eigenlijk aan de drugs moest om het een goed feest te vinden!
Dit najaar/deze winter nog en dan ga ik mijn max maar eens verminderen tot 1 feest per jaar ofzo. |
|
|
| Chicane |
Voor de genen die mekkeren over de opbouw van diverse tenten en podia:
Doordat het vorige week ontzettend hard stormde hebben ze het hele zooitje zo goed als moeten afbreken voor gevaar van instorting en opnieuw moeten opbouwen in 2 dagen tijd. Dan vind ik het een hele prestatie om dit er nog uit te slepen. Hadden ze dat niet gedaan had er misschien een toren naar beneden komen lazeren en had het weer heel wat ander gemekker opgeleverd... maar ja, ID&T kan nooit wat goed doen in velen ogen :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
ach hou op man.
Er kan ook nooit eens commentaar gegeven worden over hoe iemand zelf iets beleefd heeft en er staat alweer iemand te trappelen om er eens even in te wrijven dat diegene zijn/haar mening nergens op slaat en dat het aleen maar gezeik is. |
|
|
|
|