|
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Ander nieuws:
:stongue:
ps: ID&T zit achter deze actie |
Bull, dat is de DJ Fanclub :D Die hadden ook hun eigen truck op de FFWD:

www.djfanclub.nl
Dat is wel een deel van ID&T gewordne volgensmij, dat weet ik niet zeker.
Oh , en www.stopdekaboutermoord.nl
Is allemaal van Jack Undercover :) |
|
|
| HiGH_NrG |
Bull, een vriend van mij die werkt voor ID&T heeft dat geregeld... En die heet niet Jack Undercover... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bull, dat is de DJ Fanclub :D Die hadden ook hun eigen truck op de FFWD:
Dat is wel een deel van ID&T gewordne volgensmij, dat weet ik niet zeker.
Oh , en www.stopdekaboutermoord.nl
Is allemaal van Jack Undercover :) |
jack undercover mag het misschien allemaal bedenken ja maar id&t zit er net zo goed achter sinds dat de BG failliet is djfc een onderdeel van id&t geworden (stuk in id&t magazine)
Domeinnaam stopdekaboutermoord.nl (eerste domein)
Status actief
Registrant ID&T Evenementen B.V.
Rhoneweg 54
1043 AH AMSTERDAM
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact O.R.J.T. van der Hoorn
+31 (0)20-4892456
[email protected][/email]
Registrar Parc Productions
Waalsteeg 4 6
1011 ER AMSTERDAM
Netherlands
Technisch contact O.R.J.T. van der Hoorn
+31 (0)20-4892456
[email][email protected]
Nameserver ns0.ppse.net 217.115.197.130
Nameserver ns1.ppse.net 62.221.199.8
Datum eerste registratie 11-06-2004
Record laatst gewijzigd 11-06-2004
Record onderhouden door NL Domain Registry
|
|
|
| SnuggLe |
Joh, 5 mensen die het posten, relax...... Het is echt van 'pak Bram op zoveel mogelijk wat hij mis heeft' :S
Mjah oke, ID&T zit er in totaal achter, maar verder gaat het dus gewoon over de DJ Fanclub & Jack Undercover is daar de 'spokesman' voor. Ik las het niet helemaal goed, dit is een reactie op de DJ Fanclub, want die hadden tot een 'Mysteryland boycot' opgeroepen omdat er dus kabouters vertrapt zouden worden. Het was eerst inderdaad van BG, maar die gingen failliet, dat wist ik, zoals Harmen zegt.
Maar boeiend wie er verder achterzit, het is iig wel cool :D |
|
|
| jp |
Zoals gezegd, pure promotie (lees: sluikreklame) voor Mysteryland
Heb nog wat in het gastenboek gezet ;) |
|
|
| magrec |
HAHAHA dat gastenboek, sommige mensen nemen het nog serieus ook. Vooral van die rechtse "lonsdale" figuren haha te droog!!!
| quote: | | Eric - Jullie beweren dus kabouters te zijn; met alle gevolgen van dien. Je beweert dat je het zwaar hebt en dat Mystery Land weg moet. Ik weet niet of je het weet, maar jullie zijn een fabeltje. Nu gaan jullie dit fabeltje gebruiken om aandacht te krijgen, omdat je zonodig rust wilt. Hoe haal je het in je hoofd om het zo te doen? Dan spoor je toch niet? Het floriade terrein brengt zo iig nog wat geld op. 1 keer per jaar is er een feestje met wat overlast en jullie gaan hierom mauwen? Het meest kinderachtige wat er bestaat. Wees toch eens reeel. Dan hebben jullie het over kaboutermoord, ik zal je ff uit de droom helpen: iets wat niet bestaat kun je niet vermoorden; het leeft nml niet eens. Echt dit is de meeste zielige actie die ik ooit gehoord heb. Degene die dit bedacht heeft zijn zelf een "stelletje lamgeslagen zuipende en blowende ellendelingen". [2004-08-18 08:33:32] |
| quote: | | Danique - JULLIE ZIJN GEWOON JALOERS DAT JULLIE ZELF NIET ZOVEEL MENSEN BIJ ELKAAR KRIJGEN VOOR JULLIE FLAUWE GEINTJES. Opzouten met jullie slappe acties en iedereen gewoon uit zijn dak laten gaan! Er is al genoeg ellende in de wereld, op zo'n feest gaat iedereen uit zijn plaat en wat is daar nou zo verkeerd aan? Ga jullie op echt milieurampen concentreren en doe niet net alsof jullie zo "GOED" bezig zijn want het is gewoon diep triest! LOSERS!! |
| quote: | | dead junky - stelletje linksrukkers denken jullie nou echt dat jullie hier wat mee bereiken mysteryland moet en zal doorgaan |
| quote: | | GJH - LINKS LINKS LINKS!!! Links zijn is een ziekte. Daarvan ga je blijkbaar denken dat je een kabouter bent. Bij deze stop ik links zijn in de categorie geestelijke aandoeningen. [2004-08-18 09:04:59] |
:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
LoL, die laatste paar reacties daar zijn NOG beter:
| quote: | Duncan Stuitergnoom - Ik ben Duncan van de Zuiderpark Terrorplops. Wij gaan de aanval openen op de bezoekers van Miseryland, indien nodig met boobytraps en in gif gedrenkte titanium kaboutermutsen. Voor een keer zullen we samenwerken met de Paddoneuzen uit Amsterdam, het verdrijven van de mens is belangrijker dan de strijd tussen onze Kabouterenclaves. Gnomepower! D.S. [2004-08-18 12:21:37]
MeLLuK de Blanke Motor - dat klote mystery land herrie rommeltje met puntschoenen mot overal oprotten en helemaal daar kabouters zijn tenminste blank dus stoer [2004-08-18 12:18:22] |
|
|
|
| Optimus |
| je hebt me door:toothless :sadgreen: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Je moet bij ID&T sowieso altijd je kaartje inleveren
|
Waarom kreeg ik hem dan terug bij IC.. |