|
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, da's wel leuk en aardig, maar er liepen ook bosheksen :nervous: |
En er was ook nog een kabouterparade :nervous: |
|
|
| total woot |
Toch nog een klein reportje van een matig feest...
Op zich weinig toe te voegen aan t verhaal van Josta, behalve dan dat ik toch even kwijt moet dat (omdat Gayle San 3 kwartier te laat was) we gedwongen waren naar een behoorlijk lange set van Lars Klein te luisteren... en t was GOED :D:D.
Ik persoonlijk vond Sven Vath heel erg zacht draaien, zn set kon me niet echt boeien. Vervolgens ben ik wat gaan eten, om terug te komen bij Michel de Hey(lemaal geweldig :)) Wat kan die kerel lekker draaien zeg! Daarna, Richie Hawtin dat was mijn held van de dag, ben vanaf nu Richie Fan:happy2:.
En om nog even te reageren op Chicane: Het boeit in mijn ogen niet hoe lang ID-T de tijd heeft gehad het feest voor te bereiden, een aantal dingen waren gewoon ontzettend knullig geregeld (bijv. t feit dat bij de ingang alle tasjes werden doorzocht door dezelfde persoon als die stond te fouilleren (hetgeen een idioot lange rij tot gevolg had), of t feit dat ze niet de moeite hadden genomen wat strobalen op de main te flikkeren (gevolg: zie JP's schoenen (die trouwens verbazingwekkend schoon zijn)), dat zijn dingen die je maanden van tevoren kunt regelen, dus kom niet aan met "maar 2 dagen de tijd".
Al met al een redelijk geslaagd feest, zondag met 'de groep' heerlijk uitgechilled op t strand (waar de zon wel scheen).
Grtz
Woot
ps. Tot mijn GROTE verbazing ook nog uit mn dak staan gaan bij Johan Gielen... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by total woot
Toch nog een klein reportje van een matig feest...
Al met al een redelijk geslaagd feest, |
wat wil je nou? ;) :nervous: |
|
|
| total woot |
miereneuker ;)
Avonduurtjes waren heel goed te doen, organisatie en middagprogramma, alsmede t geluid, en de modder waren minder... duidelijk? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ach hou op man.
Er kan ook nooit eens commentaar gegeven worden over hoe iemand zelf iets beleefd heeft en er staat alweer iemand te trappelen om er eens even in te wrijven dat diegene zijn/haar mening nergens op slaat en dat het aleen maar gezeik is. |
Inderdaad...... maarja, daar heb ik al eeuwen last van.
Maareh... Josta, was Tim/Bastiaan ook mee dan? Of hadden Tim en Bastiaan je kaartje gesponsord? Tsja, die verdienen bakken met geld :) Mogen ze mij ook wel eens sponsoren ;) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ben ook geweest, dankzij hele gulle en lieve vrienden (de status goede kennissen is inmiddels overschreden :D), genaamd Wouter, Tim, Bastiaan, René, Doortje, Lieke en Kris!! Geweldig gebaar en Geweldi.ge.Noten :D |
T waren andere tim en bastiaan :D |
|
|
| New Wave |
| Verdiende ik maar bakken met geld :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Verdiende ik maar bakken met geld :p |
Je werkt op klotetijden, moet verplicht naar Christine van der Horst kijken en je verdient er ook nog eens niet goed mee? Wat een rukleven moet jij hebben :)
Zei de kutstudent. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Je werkt op klotetijden, moet verplicht naar Christine van der Horst kijken en je verdient er ook nog eens niet goed mee? Wat een rukleven moet jij hebben :)
Zei de kutstudent. |
Je begint overal onderaan de ladder he :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Je begint overal onderaan de ladder he :) |
Christine van der Horst, betekent dat dan niet dat je onderaan het keukentrapje staat om bij die echte ladder te komen? ;) :p |
|
|
| AstralNrg |
| what can i say?? i am missing amsterdam already.. I love everything about the place the food , the nice people , the hot girls, the marijuana, the tram. What i loved the most was Mysterland 2004!!! I had the most amazing time i had in my life.. You guys are really lucky for havin a trance scene like that.. I will be back to dot NL probably next mysterland or so.. if i have the funds.. Respect to the DUTCH people !! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by AstralNrg
I will be back to dot NL |
Look PAL we are not a website..we are a country, with real life people, GET IT? :D |
|
|
|
|