|
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| Vond het wel een leuk feest; al viel me wel op dat de sfeer bij de main zooo slecht was. Zag echt helemaal niemand dansen.. Daarom na 10 minuten tiesto maar met paar vrienden t hele terrein doorgelopen om uiteindelijk te eindigen bij rank 1 die flink wat classics er doorheen gooide. Zeker met het vuurwerk op de achtergrond een geweldige afsluiting van een verder vrij sfeerloos feestje. |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Jappio
Vond het wel een leuk feest; al viel me wel op dat de sfeer bij de main zooo slecht was. Zag echt helemaal niemand dansen.. |
Dat is mij gisteren ook opgevallen, maar dit merkte ik op Dancevalley op de mainstage ook al. Weinig mensen die dansen, lijkt wel of ze liever naar een dj staan te kijken :whip:
Stond bij Tiesto helemaal uit mijn dak te gaan toen hij 'Just Be' draaide en de mensen om heen keken net alsof ik een debiel was :)
Voor de rest vond ik het een geslaagd feest. Max Savietto en Marco V waren de helden van de dag voor mij. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Maar ik wil toch even de Held van de week-award in de wacht slepen. Ton TB staat voor Ton The Butcher :D |
En de winnaar is *tromgeroffel* TRANCEFOOL!
The Butcher, wat een naam mhuhahaha
Voor de mensen die geen smsjes terug kregen, dat deed ik niet expres, maar Orange wilde niet dat ik ze kreeg, daarom enige vertraging. |
|
|
| Frank-HH |
German TA and JP on Mystery Land:
 |
|
|
| eieregooie |
Overigens heb ik me prima vermaakt verder bij de main van half 7 tot eind... lasers waren idd beetje lafjes... Verder liep er veel ongezellig publiek rond, waar ik bij de main eigenlijk het minste van merkte... En het grootste minpunt vond ik dat het geluid in de Black-Hole tent (ik was bij Lucien Foort) veel en veel te hard stond... Niet lang volgehouden dus helaas, want hij draaide best lekker :)
Al met al leuk dagje, maar niet werelds...
[edit]owja... die entree met die heli hadden ze beter achterwege kunnen laten, niet echt spectaculair ofzo... maar wilde wel even melden dat Tiësto me sinds lange tijd (een jaar ofzo) op muzikaal gebied weer een positief heeft verrast :) [/edit] |
|
|
| Mysterio |
LOOOOOOOOL! A pill-tree @ Mysteryland :stongue: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Mysterio
LOOOOOOOOL! A pill-tree @ Mysteryland :stongue: |
Pillen! Pillen! Dat is wat we willen! :D |
|
|
| Mysterio |
My sleeping place :D |
|
|
| Tim81 |
| Ik heb mijn schoentjes linea recta in de vuilnisbak gegooid! Rekening naar ID&T gestuurd, ff declareren... Zo ga je niet met gasten om ;) |
|
|
| _greggy_ |
| quote: | Originally posted by jp
2. How bout 15:00hr at the right hand side of the mainstage (corner) |
why did I find nobody :conf: :conf: :conf: |
|
|
|
|