|
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| _greggy_ |
Hello everybody
Questions of the day :
1° Can we go to Mysteryland by Train (mysterland website is not chatterer on this :rolleyes: :rolleyes: ) ?
2° Where and when is the meeting point?
Thanks ;) |
|
|
| jp |
1. Hoofddorp trainstation ----> free busses
2. How bout 15:00hr at the right hand side of the mainstage (corner) |
|
|
| Tim81 |
Ik hoorde net in de auto op ID&T Radio dat er zondag (edit: lees zaterdag ;)) een DJ (gokje: Tiesto) vanuit een helikopter achter de draaitafels wordt geplaatst...
PS> Las tevens op Tiestoworld dat ze in Breda een beeld van hem willen plaatsen en een straat naar hem willen noemen :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik hoorde net in de auto op ID&T Radio dat er zondag een DJ (gokje: Tiesto) vanuit een helikopter achter de draaitafels wordt geplaatst...
|
Dan issie mooi een dag te laat... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dan issie mooi een dag te laat... |
LOL!
Maar het zal Tiesto wel zijn ja :S Overdreven weer, 'verheven' boven de rest van de DJ's. |
|
|
| Miss Proximus |
| Zat er nog ff aan te denken om voor de deur een kaartje te kopen (is toch nog niet uitverkocht?) maar met zulk weer...laat maar, ga ik liever thuis 3 DVD's huren ;) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Tim81
PS> Las tevens op Tiestoworld dat ze in Breda een beeld van hem willen plaatsen en een straat naar hem willen noemen :rolleyes: |
Het kan misschien wat overdreven lijken, maar je moet wel bedenken dat die jongen Breda over de hele wereld bekend heeft gemaakt en dat is toch geen kleinigheidje... |
|
|
| jp |
Zaterdag trekt die storing rond de middag naar Duitsland weg en
komt ons land geleidelijk steeds meer onder invloed van een
zwakke rug van hoge druk waardoor de buiigheid afneemt. Omdat
achter de storing de aangevoerde lucht over de Noordzee wat
koeler is, wordt het met maxima rond de 19 graden iets
frisser dan de afgelopen dagen.
De wind draait dan naar noordwest en is boven land zwak tot
matig, aan zee matig tot vrij krachtig. 's Avonds neemt de wind
af. |
|
|
| HiGH_NrG |
Net nog maar eventjes een kaartje gehaald! Ik kon het niet laten... :D
Wordt een mooie dag morgen! :cool: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Net nog maar eventjes een kaartje gehaald! Ik kon het niet laten... :D |
Hè zonde... Had je van dat geld nou net een nieuw shirt kunnen kopen! Nu moet je die witte weer aan :tongue2 |
|
|
| unKnOwn` |
GTAs on the way!
hope, we`ll met some of you!
XeCUTionER |
|
|
| jp |
| Het is eindelijk opgehouden met regenen |
|
|
|
|