return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
hmm vind t niet zo bijzonder. wat op zich uitzonderlijk is want ik ben uitgehongerd op feestgebied. des te meer reden om daadwerkelijk een ticket Stockholm te boeken

Maarrrrrrrrr Verdine Bel is natuurlijkd e topper van t festival en ik zou hem iig GRAAG zien..zien hoe t zich ontwikkeld!
Donna
quote:
Originally posted by Chicane
Alleen al omdat dit eens een keer feest is zonder Armin van Buuren is al reden genoeg om te gaan :D

Zit zekers wat in :D
Ben alleen wel jarig die dag,naja ff de boel vreselijk verplaatsen ;)
Tim81
Niet een hele bijzondere line-up (zoals Dance Valley), al zijn er natuurlijk wel een aantal namen waar ik wel een kijkje wil gaan nemen: Tiësto, Paul van Dyk, Darren Emerson, Erick Morillo with Tommy Lee on drums, Harry Romero, Junkie XL, Tim Deluxe, Don Diablo,
Sven Väth, Richie Hawtin, Robert Gitelman, Adam Freeland. Heb vorig jaar veel positieve berichten gehoord over het terrein... En het is toch uniek om midden in de zomer, met graadje of 25, te dansen op je favoriete muziek!! 2 jaar geleden heb ik alleen een vermogen aan water uitgegeven :crazy:

Waarschijnlijk wel van de partij...
jp
Ticket in de achterzak :)
Glaniskanis
Ik ook ticket in de pocket
Wordt weer mooi werk
Duimen voor goed weer maar he:)
Menno
Mijn ticket is ook binnen.
Kom de dag ervoor terug uit Alanya, dus ik hoop dat ik geen vertragingen en heb, anders heb ik gigantisch probleem!
MennoB
Ik heb ook al kaarten binnen, heb er echt zin in!!!
Jappio
ticket in pocket
Daveje
ook een ticket gekocht, word me 1ste grote feest (ben nog maar een beginner op feestbezoek gebied) ik hoop net als de rest natuurlijk ook op mooi weer. kheb er zin in!
jp
Generaties lang woonden we in alle rust in het grote kabouterbos op het Floriade terrein. Tot vorig jaar. Want toen besloten een stelletje lamgeslagen zuipende en blowende ellendelingen met grof geweld ons paradijs te vernielen. Binnen 2 weken werden hectare vruchtbare grond omgewoeld tot een grote modderpoel, genaamd 'Mystery Land. Onder het mom van een ‘feestje’ kwamen ze met enorme aantallen de speelweides van onze kinderen vertrappen en reden met hun grote wagens dwars over complete dorpen. Sommige van onze kabouterbroeders en zusters hebben deze traumatische ervaring niet overleefd.
Na een jaar van angst, verdriet, renovatie en herstel gloorde er weer een beetje licht aan het eind de donkere tunnel. Maar nu kregen we het nieuws dat deze barbaren terug zullen komen. Op 21 augustus komen ze afmaken wat ze vorig jaar begonnen zijn.

:stongue:

Optimus
kaartje is binnen:cool:
Blik
quote:
Originally posted by jp
Generaties lang woonden we in alle rust in het grote kabouterbos op het Floriade terrein. Tot vorig jaar. Want toen besloten een stelletje lamgeslagen zuipende en blowende ellendelingen met grof geweld ons paradijs te vernielen. Binnen 2 weken werden hectare vruchtbare grond omgewoeld tot een grote modderpoel, genaamd 'Mystery Land. Onder het mom van een ‘feestje’ kwamen ze met enorme aantallen de speelweides van onze kinderen vertrappen en reden met hun grote wagens dwars over complete dorpen. Sommige van onze kabouterbroeders en zusters hebben deze traumatische ervaring niet overleefd.
Na een jaar van angst, verdriet, renovatie en herstel gloorde er weer een beetje licht aan het eind de donkere tunnel. Maar nu kregen we het nieuws dat deze barbaren terug zullen komen. Op 21 augustus komen ze afmaken wat ze vorig jaar begonnen zijn.

:stongue:

begin van Mysteryland Theme :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement