|
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by total woot
ps. Tot mijn GROTE verbazing ook nog uit mn dak staan gaan bij Johan Gielen... |
Heb ik wat gemist ofzo? :conf: |
|
|
| MischaJonker |
| quote: | Originally posted by total woot
miereneuker ;)
Avonduurtjes waren heel goed te doen, organisatie en middagprogramma, alsmede t geluid, en de modder waren minder... duidelijk? :D |
Ach organisatie--> wij waren met de bus, vanuit het o zo mooie grootebroek (jaja, dat ligt naast lutjebroek!) en we hadden een aparte ingang en waren dus binnen no-time binnen (nadat we 2 km slalommend langs de koeiestront de dijk hadden afgelopen, dat wel). wat me verder opviel is dat ze helemaal geen grote verlichting hadden langs de paden: op een gegeven moment werd het echt donker en als er dan de paniek uitbreekt dan is het toch handig als je wat ziet. ik ben zelf ook frontaal tegen een ander persoon gebotst op een der paden maar dat kan ook met een lichtelijke vorm van afwezigheid van ondergetekende te maken hebben :toothless
verder wel mooi feestje, goeie sfeer enzo. 's-avonds nog bij het kampvuurtje gestaan waar een paar van die kunst-personen stonden. die gasten zaten te filmen met een wel heel apart gevormde camera en we moesten dadara poppetjes in het vuur gooien. waar het nou allemaal precies op sloeg weet ik niet maar het was lekker warm en vond het wel melig ofzo :tongue3
al met al een leuk daggie!! :cool: |
|
|
| New Wave |
| Ik heb net effe setje van erik e gedowned opzich wel een lachuh setje........maar wat een ontiegelijke gladde homo zit dat hele setje te verneuken. elke minuut roept hij weer de meest nutteloze bull en het klinkt voor geen meter. Heb niets tegen homo's maar deze hadden ze ter plekke van de mic mogen schieten. |
|
|
| Daveje |
| dat was waarschijnlijk dan nicky nicole de vaste MC van rush en chemistry, en bekend travo :wtf: |
|
|
| Djeebie |
| Ik zit even die set van Don Diablo op Mysteryland terug te luisteren en het is echt een onwijs vette set. Je moet er uiteraard van houden van al die gitaren, maar hier kan een tent zeker van uit z'n dak gaan hoor :) |
|
|
| Remy D |
| Vond het wel leuk, zeker niet SUPER!! Slecht geregeld, heel slecht!! Slechtse buitenfeest ooit iedergeval voor mij!! Jammer want keek er erg naar uit!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vond het wel leuk, zeker niet SUPER!! Slecht geregeld, heel slecht!! Slechtse buitenfeest ooit iedergeval voor mij!! Jammer want keek er erg naar uit!! |
Wow en dat zegt Remy? Dan moet het wel echt slecht zijn geweest! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vond het wel leuk, zeker niet SUPER!! Slecht geregeld, heel slecht!! Slechtse buitenfeest ooit iedergeval voor mij!! Jammer want keek er erg naar uit!! |
Je had gewoon een (klein) dipje! :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Je had gewoon een (klein) dipje! :p |
Whahaahaa tja laten we het zo maar noemen hahaahaa. :D:D:D |
|
|
| Gonzo |
| Zit effe die set van Moguai te luisteren. Wat is het toch een held he. |
|
|
| Gonzo |
| Zit effe die set van Moguai terug te luisteren. Wat is het toch een held he. |
|
|
| Tim81 |
Ik was zelf niet heel positief over de organisatie van Mysteryland en ook om mij heen hoor ik negatieve geluiden (lange wachttijden bij de ingang, matige mainstage, smerige blubber, slecht geluid in de tenten, weinig sfeer, etc.) maar op de website van ID&T staan natuurlijk alleen weer mega-positieve kritieken!
Een beetje zelfkritiek kan geen kwaad mannen... |
|
|
|
|