return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 25)
View this Thread in Original format
ROFL
Naja, ik vond het wel gewoon een superfeest. Leuke mensen, redelijk weer, snel zeiken, snel drinken en goede muziek. Lijken mij de ingrediënten voor een goed feest.
Bij DanceValley had je ook ellelange files en was het ook donker op die paden 's avonds.
Het is maar hoe kritisch je bent. Goed feest begint bij jezelf he :).
magrec
quote:
Originally posted by Tim81
Ik was zelf niet heel positief over de organisatie van Mysteryland en ook om mij heen hoor ik negatieve geluiden (lange wachttijden bij de ingang, matige mainstage, smerige blubber, slecht geluid in de tenten, weinig sfeer, etc.) maar op de website van ID&T staan natuurlijk alleen weer mega-positieve kritieken!

Een beetje zelfkritiek kan geen kwaad mannen...

Haha ja maar dat is altijd zo bij id&t.
Zelfs die column van Mick Boskamp over mysteryland vond ik om te kotsen damn ik had die man altijd wel hoog staan maar hij doet net zo hard mee met de verheerlijking van id&t.

Dan die column van duncan, klopt wel een beetje maar dan moet ie blijkbaar het toch goedpraten dat het zo slecht is weer is geweest blablabla mensen betalen fokking veel geld maar dan moet je niet beginnen over de aankleding die weg was gewaait en dat het opbouwen daardoor overnieuw moest beginnen...:rolleyes:
Miss Proximus
Ik zag op een gegeven moment Duncan langs de weg staan, maar VERDOMME opeens was al mijn lef weg en durfde ik alleen nog schalks kijkend rechtdoor te lopen :stongue:
Was dé kans om een beetje te netwerken ;) En natuurlijk voor een goeie discussie, met verbeterpunten voor de feesten en het aanbod dat ik wel als logistiek evenementen manager aan de slag wil :D

aar is Chicane trouwens gebleven met de verdediging voor ID&T?
:stongue: :toothless :stongue:
total woot
quote:
uit de collumn van Duncan

Maar waar niemand op had gehoopt, gebeurde toch:de zon brak door en de hele dag hebben we lekker weer gehad

Ik stop voorlopig met het geven van interviews. Dit bevalt mij veel beter. Ik vertel mijn eigen verhaal op onze eigen site. Mijn woorden, zoals ik ze bedoel

Ben ik nou gek, of is hij t ook :conf: :conf:
Chicane
quote:
Originally posted by Miss Proximus
aar is Chicane trouwens gebleven met de verdediging voor ID&T?
:stongue: :toothless :stongue:

Harnas ben ik nog aan het oppoetsen, heeft wat roest en modder opgelopen van al die regen :toothless
Miss Proximus
quote:
Originally posted by total woot
Ben ik nou gek, of is hij t ook :conf: :conf:

misschien heeft hij plaatselijk goed weer gehad :stongue: of hij is tijdens de regen in de 20 min neuk-cabines geweest ;)

2 Chicane: als je m maar in orde hebt voor TiC2 :D dan komt ie vast nog beter van pas :p
jp
download mysteryland 2004 video

Hij is 45 mb en bijna 12min lang :toocool:
Tim81
Ga die video ff checken...

Edit: leuk filmpje, zag ook een paar bekenden voorbij komen!
Dj Lex
Vraag: Wat is in drie woorden Mysteryland voor jou
Antwoord: Mysteryland is de beste dag van het hele jaar

:p
Tim81
Tja, als de bezoekers van Mysteryland de toekomst van Nederland is, dan belooft het niet veel goeds :toothless

Kom je nog ergens speciaal voor?
Ja, Q-Dance! Keihard beuken, helemaal los!!

Partyhardy!
Cool filmpje! :cool:
Little Theseus
Ik vind net op Suprnova.org, een zeer gerespecteerde site de Liveset van Antiphus op ML tussen de Armin/Tiesto etc. sets staan! Vet cool! Voor degenen die m nog niet hebben; klik als je torrent hebt! http://66.90.75.92/suprnova//torren...ic.com).torrent
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Privacy Statement