|
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
"Fanatieke 'voetbalsupporters' dreigen het dancefestival Mystery Land in Haarlemmermeer volgende week zaterdag aan te grijpen voor een nieuwe confrontatie. Afgelopen weekend gingen tientallen ADO Den Haag en Ajax supporters elkaar te lijf op Dance Valley. Dit werd in eerste instantie verzwegen door de organisatie. Nu wordt op diverse supporterssites opgeroepen tot een 'rematch' tijdens Mystery Land.
'Jongens, kom op weer met z'n allen naar Mystery Land, laten we die neuzen (joden, Ajax-fans, red.) weer ff goed rennen. Misschien kunnen we wat terug doen voor Den Haag,' aldus de supporterssite van Feyenoord.
Volgens ID&T, de organisator van Mystery Land, zal het allemaal wel mee vallen. 'Als je die sites regelmatig bekijkt, zie je dat er voor bijna elk groot evenement zo'n oproep wordt geplaatst', aldus Sander Groet van ID&T. 'We hebben van de politie begrepen dat het op Dance Valley om een beperkt groepje mensen ging. Het bleek daarom ook niet nodig om daarvoor de ME in te schakelen. Wij beschikken over een heel goed securityteam, dat ook ervaring heeft in de Amsterdam Arena. Dat moet voldoende zijn.'
De politie Haarlemmermeer zegt op de hoogte te zijn van de berichten op de diverse supportersites, maar laat weten geen extra maatregelen te zullen treffen. Een woordvoerder wijst erop dat de verantwoordelijkheid voor de veiligheid op het festivalterrein in eerste instantie bij organisator ID&T ligt."
Aldus het Haarlems Dagblad |
|
|
| Valhalla |
| kunnen ze niet op de EO jongerendag, fox kids awards of K3 concert gaan rellen ? |
|
|
| Tim81 |
Om in de stemming te komen:
Mysteryland Special op ID&T Radio
Komend weekend en de hele week zullen in het teken staan van Mysteryland 2004.
Vrijdagavond kom je in 'the Party Mood' met de herhaling van de clubmix van afgelopen week met Ian Carrey en Miss Bunty, Da Huge, Dj Ferier, Fred Numf en Dj Marcus.
Zaterdagavond zal Erwin van der Bliek tijdens Clubbin een mix van Marcel Woods laten horen.
Om 12u 's avonds begint de terugblik op Mysteryland 2003. De sets van Sven Väth, Sander Kleinenberg, Tomkraft, Timo Maas en Paul van Dijk.
Vanaf maandag kun je weer kans maken om Mysteryland kaarten te winnen bij een van de vier E's, Erwin, Erik, Edit of Eric. In club studio 54 zul je dj's voorbij horen komen, die ook op Mysteryland te horen zijn.
Maandag Gene Ferris
Dinsdag Moguai
Woensdag Cor Fijneman
Donderdag Junkie XL
Vrijdag Benjamin Bates
Zaterdag de 21e de hele dag Mysteryland op ID&T Radio. Met live sets, interviews met dj's en publiek en nog veel meer. |
|
|
| jp |
| Hoe heet dat wijf trouwens dat 's middags op ID&T een programma presenteert? Wat een ongelovelijk dom gleufdier is dat zeg! :whip: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Hoe heet dat wijf trouwens dat 's middags op ID&T een programma presenteert? Wat een ongelovelijk dom gleufdier is dat zeg! :whip: |
Ze heet niet voor niks Edit den Doosch :toothless
Dat wijf is echt irritant! |
|
|
| TranceFool |
Hoe heet dat wijf trouwens dat 's middags op ID&T een programma presenteert? Wat een ongelovelijk dom gleufdier is dat zeg! :whip: |
hahaha ik heb dat 2x gehoord maar ik vond haar eerlijk gezegd echt supergrappig :D:D.
Maar ik kan me voorstellen dat je je er na een paar keer mateloos aan gaat irriteren :toothless |
|
|
| Optimus |
| Oke, ik g dus niet omdat ik geen geld meer heb:D Kaartje doe ik in de verkoop voor 40 euro:) HIj is al wel geregistreerd voor ID&T mag, dus die kan je niet meer meekrijgen:p Af te halen in Den Haag:) |
|
|
| magrec |
Hehe zij was pas echt ok in de tijd van new dance radio haha echt grof was ze toen!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus
Oke, ik g dus niet omdat ik geen geld meer heb:D Kaartje doe ik in de verkoop voor 40 euro:) HIj is al wel geregistreerd voor ID&T mag, dus die kan je niet meer meekrijgen:p Af te halen in Den Haag:) |
nou heb je geen excuus meer!!
MEE OVER DIE SLOOT! :) |
|
|
| Gonzo |
Mensen: absoluut even dinsdag naar Moguai luisteren en vooral Moguai niet missen op Mysteryland!
Ikzelf ben er nietbij ivm een bruiloft. Probeer wel de after te doen in de Powerzone :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| die edith ofzo id-t in de middag vind ik wel grappig hoor!! niks mis mee :) |
|
|
| Miss Proximus |
| wat doe jij in kaapstad randdebiel :D |
|
|
|
|