return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 7)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by moogwai
Ik heb hier nog geen kaartje voor gekocht. Eerst eens kijken of er nog wat te winnen valt :D

Ik ben al snode plannen aan het smeden om dj's of sponsors te gaan mailen. Die hebben vast nog wel 1, 2, 3 of 4 kaartjes over??? :D

Laat ik Verdine en Dre maar niet lastigvallen :D :D :D
Creamfields23
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ben al snode plannen aan het smeden om dj's of sponsors te gaan mailen. Die hebben vast nog wel 1, 2, 3 of 4 kaartjes over??? :D

Laat ik Verdine en Dre maar niet lastigvallen :D :D :D

IK denk dat als je een foto meestuurt je best een eind kunt komen :D

P.S. Sorry heb een melige bui. Eerste keer DV gemist in 5 jaar :(
Tim81
quote:
Originally posted by Creamfields23
P.S. Sorry heb een melige bui. Eerste keer DV gemist in 5 jaar :(

En daar word je melig van :conf: ! Ik zou gaan huilen, je hebt wat gemist :D
TimeportE
ik ga morgen een kaartje kopen, ik neem aan dat ze nog niet uitverkocht zijn
Tim81
quote:
Originally posted by TimeportE
ik ga morgen een kaartje kopen, ik neem aan dat ze nog niet uitverkocht zijn

Is inderdaad nog niet uitverkocht... Terwijl ID&T zo zielig zat te doen dat Dance Valley pas dag voor het feest 'uitverkocht' was! Persoonlijk denk ik niet dat ze 'mijn' Dance Valley kunnen overtreffen, maar dat komt ook door het ontbreken van 'The Progressive Sound'! Ik ben zeer benieuwd naar het terrein en na de vuurwerk- en lasershow van UDC kan ID&T natuurlijk niet achter blijven...
moogwai
Antiphus en Verdine Bel draaien tegelijk en bovendien zitten ze ook nog eens errrg ver van elkaar af :( De Blackhole tent staat een flink stuk achter de main (en mensen die vorig jaar op Mysteryland zijn geweest, weten wel dat dat het van de Main naar de Q-dance al een klere eind lopen is. Ben ook bang dat het terrein bij de Main de drukte bij Tiesto niet aan kan. Zo groot was die vlakte ook weer niet.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Is inderdaad nog niet uitverkocht... Terwijl ID&T zo zielig zat te doen dat Dance Valley pas dag voor het feest 'uitverkocht' was! Persoonlijk denk ik niet dat ze 'mijn' Dance Valley kunnen overtreffen, maar dat komt ook door het ontbreken van 'The Progressive Sound'! Ik ben zeer benieuwd naar het terrein en na de vuurwerk- en lasershow van UDC kan ID&T natuurlijk niet achter blijven...

Tsja, ID&T. Maar ook daar mag je hier niets meer over zeggen, ook al is het gefundeerd.
Gisteren de XPRS ofzo van UDC zitten lezen (dat blad wat je bij de flyers kreeg). Daar stond een review in van de Sensation Black cd. Heel positief allemaal! MOet je eens kijken naar een UDC cd in ID&T Magazine.........

Enneh..die timetable staat er al! :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gisteren de XPRS ofzo van UDC zitten lezen (dat blad wat je bij de flyers kreeg). Daar stond een review in van de Sensation Black cd. Heel positief allemaal! MOet je eens kijken naar een UDC cd in ID&T Magazine.........

Net als vroeger met Shadowlands :D Ach. je moet t gewoon naast je neer leggen! Ze hebben allemaal hun plus- en minpunten en dat sommige redacteuren bij ID&T wat banger zijn voor de concurrenten, dat is toch hun probleem! En als je je er toch teveel aan stoort, stuur een brief! Doe ik ook, lucht op en dan hebben ze er ook nog wat aan :D

p.s. ik weet dat je dit wel weet :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Net als vroeger met Shadowlands :D Ach. je moet t gewoon naast je neer leggen! Ze hebben allemaal hun plus- en minpunten en dat sommige redacteuren bij ID&T wat banger zijn voor de concurrenten, dat is toch hun probleem! En als je je er toch teveel aan stoort, stuur een brief! Doe ik ook, lucht op en dan hebben ze er ook nog wat aan :D

p.s. ik weet dat je dit wel weet :)

LoL, met hun 'azijnpisserforum' zeker, die brief gaat meteen in de prullenbak.
En ik denk dat ik dit wel weet ja :D
moogwai
quote:
Originally posted by SnuggLe

Enneh..die timetable staat er al! :)

hehe ja, blinde henkie hier :p

Djeebie
Hier ga ik niet bij zijn. Wel naar Lowlands: Faithless, Chemical Brothers, N.E.R.D., Felix da Housecat, Jeff Mills, Chris Liebing, Joost van Bellen, Freestylers, The Sheer, Franz Ferdinand :)

Is weer eens wat anders :cool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Djeebie
Hier ga ik niet bij zijn. Wel naar Lowlands: Faithless, Chemical Brothers, N.E.R.D., Felix da Housecat, Jeff Mills, Chris Liebing, Joost van Bellen, Freestylers, The Sheer, Franz Ferdinand :)

Is weer eens wat anders :cool:

Grrrrr..ik wil ook ja!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement