return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Mysteryland 21 augustus, floriade terrein (pg. 2)
View this Thread in Original format
NoisyNeil
Robert Gitelman, Tiesto en Paul van Dyk :eyespop: :eyespop: Ik ga meteen kaartje halen!
Ian^
quote:
Originally posted by SnuggLe
WTF, i didnt even see Bellie there!

ROCKS! Bellie on Mysteryland, COOL!


Yeah, I was just down, and didn't expect to see him in the Q Dance one, but it's great all the same to see fellow ta's there, gives all the other guys who start out in their bedrooms a boost to see they can be noticed if they work hard :)
MennoB
Hier ga ik zeker heen..

We zijn namelijk tijdens Dance Valley op vakantie, dus is dit een goed alternatief :D. En vooral omdat Tiësto wel op Mystery Land staat en niet op Dance Valley...

Oh, en dit is niet Tiësto's eerste keer op Mysteryland, want hij stond er ook al in 1999....
Ding Chavez
Tommy Lee op de drums, hehe. Die zal het naar z'n zin hebben dat weekend in amsterdam :haha:
Remy D
Echt een brute line-up!! :eyespop: :crazy:

TIESTO!! :crazy: :eyespop: :eyes: :eyespop:

Ben blij dat ik mijn kaartje al een paar weken heb. :D

Tiësto

"Er is niets dat ik kan zeggen over Tiësto. Dit blijft nu eenmaal de top. Hij staat voor het eerst op Mystery Land, dat gaat het heel bijzonder maken. Dus je krijgt iets dat je volkomen zal verrassen. Er wordt daar enorm uitgepakt met showelementen en nog veel meer, maar als ik daar nu iets over ga zeggen, krijg ik ruzie. Dat geheim onthullen we op Mystery Land."

In 1999 stond Tiesto ook op ML! :)
jp
Was dat niet op de indoor versie?
M5
Leuke lineup. Cocoon heeft het weer dik voor elkaar. Hoop alleen dat de tent deze keer wat groter is. :D

Ik zie ook geen Third Movement area oid. Positief :cool:
ambs
Ik wil oooook dammit :whip:

(en waarom staat armin d'r niet tussen gvd) *lol*
Chicane
he.. waar is die container met k*nk*rherrie gebleven :cool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
he.. waar is die container met k*nk*rherrie gebleven :cool:


Hahaha, op die containers stonden vette oude sloopauto's. BasD en ik kunnen daar nog wel een leuk verhaal over vertellen uit 2002 toen we op Mysteryland moesten werken ;)

Magic83
Oe die Blackhole stand lijkt me erg vet! Mark Norman, Ton TB, Gitelman, Cor Fijnman en natuurlijk Tiesto :eyespop: :crazy:
Little Theseus
quote:
Originally posted by SnuggLe
WTF, i didnt even see Bellie there!

ROCKS! Bellie on Mysteryland, COOL!



AND THE KNUPPEL VAN HET JAAR AWARD GOES TO: BRAM!!!


OMG OMG OMG WTF OMG WTF AAAAAAAAAAHHH OMG WTF

VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben hier zeker b(l)ij!!!
WHOA kickass, Darren Emerson, AUDIO BULLY'S WTF dat wordt echt meesterlijk!

SW337!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


quote:
originally posted by supersjineesdit jaar weer gaan, denk ik Superfestival!

Lik lebber slurp! Wij gaan hier knallen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement