return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 
Hva hører du på nå? (pg. 2)
View this Thread in Original format
netroM
Nå hører jeg på Marco V - Liveset on Radio Oslo 06 02 2003
robootz
quote:
Originally posted by dj_alfi
jeg hører på dragostea din tei
verdens mest cheesy låt, hater den så jævlig!!!


haha, fikk nok av den i russetida, for å si det mildt. :wtf:

Hører på: Ozgur Can - Proton Radio (04-06-04) :D
moore
Ikke noe.. maskina mi har klikka, så jeg må sitte på laptopen min som jeg ikke har fiksa lyd drivere på enda! :P
Mista
Rising Stars :cool:
ziddy
Hører på min ferskeste 12" Arctic Quest - Offbest/Glaze (armind1008). Deilig tech trance.. :)
Sand Leaper
David Alvarado - Blue (Smith + Selway Remix)

Deilig sak.
HyperFreak
DJ Tomcraft - Prosac (Tony H Yeah Remix)
Sand Leaper
Loop Guru - Danger Has No Favourites
moore
Hører ikke på trance nå faktisk...

HIM - Bury Me Deep Inside Your Heart

Kan høre på masse forskjellig musikk egentlig, og finne inspirasjon i dem :D
moore
Da byttet vi sang.. :P

Brian Eno - An Ending (Ascent) (Leama & Moor Remix)

netroM
Ikke bare trance på meg heller :cool:

Klovner i Kamp - Helvete Heller
DJ-RED
quote:
Originally posted by netroM
Ikke bare trance på meg heller :cool:

Klovner i Kamp - Helvete Heller


SVIKERE!!!!:whip: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 
Privacy Statement