|
Hva hører du på nå? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| netroM |
| Nå hører jeg på Marco V - Liveset on Radio Oslo 06 02 2003 |
|
|
| robootz |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
jeg hører på dragostea din tei
verdens mest cheesy låt, hater den så jævlig!!! |
haha, fikk nok av den i russetida, for å si det mildt. :wtf:
Hører på: Ozgur Can - Proton Radio (04-06-04) :D |
|
|
| moore |
| Ikke noe.. maskina mi har klikka, så jeg må sitte på laptopen min som jeg ikke har fiksa lyd drivere på enda! :P |
|
|
| ziddy |
| Hører på min ferskeste 12" Arctic Quest - Offbest/Glaze (armind1008). Deilig tech trance.. :) |
|
|
| Sand Leaper |
David Alvarado - Blue (Smith + Selway Remix)
Deilig sak. |
|
|
| HyperFreak |
| DJ Tomcraft - Prosac (Tony H Yeah Remix) |
|
|
| Sand Leaper |
| Loop Guru - Danger Has No Favourites |
|
|
| moore |
Hører ikke på trance nå faktisk...
HIM - Bury Me Deep Inside Your Heart
Kan høre på masse forskjellig musikk egentlig, og finne inspirasjon i dem :D |
|
|
| moore |
Da byttet vi sang.. :P
Brian Eno - An Ending (Ascent) (Leama & Moor Remix) |
|
|
| netroM |
Ikke bare trance på meg heller :cool:
Klovner i Kamp - Helvete Heller |
|
|
| DJ-RED |
| quote: | Originally posted by netroM
Ikke bare trance på meg heller :cool:
Klovner i Kamp - Helvete Heller |
SVIKERE!!!!:whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|