|
Hva hører du på nå? (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Audun |
Now Playing: Hyper - Come with Me (Original Mix) - [01:43m of 07:19m/192Kbps/44KHz/10,05 Mb]
Knallåt fra Hyper!:cool: |
|
|
| Mindbreezer |
Niklas Harding & Ty - Butterfly Effect (Lucas & Beltram Mix)
Nice tune :) |
|
|
| Ariah |
akkurat nå er det en gammal slager som spiller
greece 2000, kjedelig sang :rolleyes: |
|
|
| DJ_Audun |
Røyksopp - The Understanding
Fy faen for en deilig skive. Denne har jeg ventet på!:D |
|
|
| netroM |
Hmm.. den har noen bra låter ja :)
Röyksopp - [The Understanding #08] Circuit Breaker [5:43] har faktisk nettopp starta :cool: |
|
|
| Sanjoy |
| har et 2 minutters utdrag av Røyksopp -"Only This Moment", som jeg har satt på repeat nå. Den har surret og gått ca. 40 ganger nå og jeg må si at det høres utrolig bra ut. Gleder meg til jeg får hele cd'en... |
|
|
| robootz |
| Ooh, nye Røyksopp, den må jeg skaffe meg :eyes: |
|
|
| DJ_Audun |
Now Playing: Royksopp - Only This Moment - [01:35m of 03:55m/192Kbps/44KHz/5,21 Mb]
:eyes: |
|
|
| netroM |
| quote: | Originally posted by robootz
Ooh, nye Røyksopp, den må jeg skaffe meg :eyes: |
Heh, den har ligget på thepiratebay i rundt 3 uker nå tror jeg, men jeg skal seff kjøpe albumet :)
Har jo Melody AM Limited Edition fra før av, så må jo legge til noe mer til samlinga :)
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=502736
Albumet kommer ikke ut før i slutten av juni, litt crappy det, men sånn er det jo ;) |
|
|
| netroM |
Gabriel And Dresden - [www.TranceAddict.com] Essential Mix 03-09-2003 [2:00:18]
Aah, herlig set :) |
|
|
| Sand Leaper |
| Skyscraper - Jabberwock (Comedown Version) |
|
|
| Ariah |
| Ayla - Ayla (DJ Taucher Mix) |
|
|
|
|