|
Hva hører du på nå? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| moore |
| Eelke Kleijn Aka. Six4Eight Presents Elementary @ BasicBeats |
|
|
| Sand Leaper |
| Ayahusca - New Moon |
|
|
| moore |
| John Con Vs Nikola Gala Feat. Perasma - Swing 2 Harmony |
|
|
| atlearmeen |
| James Holden - Horizons |
|
|
| netroM |
| quote: | Originally posted by DJ-RED
SVIKERE!!!!:whip: :whip: :whip: |
Hva er galt me litt forandring i musikken da?? har du hørt noe av Klovner i Kamp eller bare basher du dem fordi d er rap?
Har du noe imot norsk rap? greit for meg, så lenge du slutter å kommentere andres meninger sånn som du gjør. Musikksmak varierer, og jeg gir blanke faen om du hører på listepop eller jazz eller hva som helst...
Nå: Lange pres. Firewall - Kilimanjaro (Lange Remix) |
|
|
| noonboy |
| quote: | Originally posted by KrissO
Ahh, Kirsty har så digg stemme ;) |
du har altså ikke hørt live-opptak av henne enda. Likevel har hun bra stemme i studio. Det vil si, om det er den virkelige stemmen hennes |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by noonboy
du har altså ikke hørt live-opptak av henne enda. Likevel har hun bra stemme i studio. Det vil si, om det er den virkelige stemmen hennes |
Nope, det har jeg ikke. Men jeg hørte mange sa at hun sang falskt live. Det var vel et Tiësto sett jeg sikter til, som ble sendt live på video til og med. |
|
|
| noonboy |
Det stemmer. Stakkars menneske.
Likevel er jeg glad noen prøver. Men man kan i det minste lære seg å synge før man virkelig gir det dårlige inntrykket av stemmen sin |
|
|
| moore |
| Above & Beyond - Essential Mix 06-06-2004 |
|
|
| DJ_Audun |
| Schranz Total 7, cd 2 mixet av Viper XXL. For det utrente øre kan det kanskje høres ut som bare bråk, men jeg syntes nå at det høres ganske fett ut. |
|
|
| Mista |
Armin Van Buuren - In The Mix (ASOT152)-06-10-2004
er ikke så veldig original av meg... ;) |
|
|
|
|