|
Hva hører du på nå? (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| Lil-H |
Har dog litt delte meninger om sangen.
Sangen er helt ok til breakdownet, men når breakdownet begynner syns jeg sangen er helt utrolig bra. Digg låt! |
|
|
| Lil-H |
| Conjure One - Manic Star :D |
|
|
| Ariah |
| chemical brothers - out of control |
|
|
| Trancenorway |
Late Night Alumni - Empty Streets (Seamus Haji & Emanuel Remix)
Fan så sexy låt..:stongue: :crazy: |
|
|
| Ariah |
| fant cosmic gate back 2 back vol. 2 og tiesto live at innercity amsterdam på platekompaniet i går. hører på innercity skiva nå, det er agnelli & nelson med el nino for øyeblikket :D |
|
|
| Sanjoy |
Recluse -Isle Dauphine (Original Mix)
Nydelig låt.. |
|
|
| Lil-H |
| quote: | Originally posted by Ariah
fant cosmic gate back 2 back vol. 2 og tiesto live at innercity amsterdam på platekompaniet i går. hører på innercity skiva nå, det er agnelli & nelson med el nino for øyeblikket :D |
Er ikke den gack to vol.2 ganske ny? eller hva heter deres nyeste album? |
|
|
| Ariah |
| jo det stemmer det, ble sluppet i august i fjor |
|
|
| Lil-H |
YEEEES !!!
Fikk Solarstone Destinations i posten iadg:eyes:
Nå hører jeg på track 4: Jose Amneisa vs Serp - Second Day |
|
|
| Sanjoy |
| quote: | Originally posted by Lil-H
YEEEES !!!
Fikk Solarstone Destinations i posten iadg:eyes:
Nå hører jeg på track 4: Jose Amneisa vs Serp - Second Day |
fikk den forrige helg, jeg;) disc 1 synes jeg at var nesten helt perfekt, bortsett fra at jeg gjerne hadde sett at de hadde dytta inn en låt til mellom like a waterfall og daylight.. da hadde oppbygginga av settet blitt tilnærma perfekt.. det ble litt for store sprang akkurat i det partiet der, liksom.. men det er vel kanksje en smakssak, bare.. ellers er disc 1 noe av det beste jeg har hørt på cd på lenge..
disc 2 var litt mer så som så.. ikke helt min stil (og jeg trodde helt ærlig ikke at solarstone hadde den stilen heller).. ble litt for hardt og "intensivt".. nesten litt små-cheesy til tider.. men, den funka greit sånn rett etter disc 1, men som et alenesett? -nei.. men avslutninga var digg, da.. |
|
|
| Lil-H |
Tror begge cd'ene må vokse litt på meg...
Må sier jeg liger mixen av loves we lost, men noe som ikke helt stemmer.. (vet ikke hva)
Mixen av waterfall er bra, men skulle helst sett at jeg fikk høre kun breakdownet, ikke mens hu synger. .
Killa var jo nydelig, som alltid, men kunne ønske at de tok den litt lenger. OK jeg suger til å forklare om sanger, sikkert bare jeg som skjønner hva jeg mener :P
Speak in sympathy var skikkelig bra, men gikk kanksje litt fort etter hva jeg er vandt til..
Gleder meg til å høre mer på det.. |
|
|
|
|