|
Hva hører du på nå? (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Mindbreezer |
| Pulser - Square One...kongelåt |
|
|
| tranceviking |
er digg den ja.
pulser- cloudwalking 2005. psycho deilig azz |
|
|
| Sanjoy |
| hører på Markus Schulz Promo Mix.. fantastisk mix, som jeg fant på www.armadamusic.nl |
|
|
| Trancenorway |
Nye albumet til Conjure One er berre chill bra altså.
Pilgrimage snurrer no... HMMMM:toocool: |
|
|
| tranceviking |
| ernesto vs.bastian-darkside of the moon(dogzilla rmx) |
|
|
| Lil-H |
Akkurat nå hører jeg på within tempation - its the fear
kom til å tenke på at jeg kunne sette på den nye plata til conjure one (jeg har den faktisk orginal!), men jeg fant fort ut at den er hos kompisen min :( og jeg har heller ikke rippa'n :( |
|
|
| Echo of Silence |
| Mr. Peculiar - Elevation |
|
|
| DJ_Audun |
Now Playing: Marco V - False Light - [01:40m of 07:04m/192Kbps/44KHz/9,71 Mb]
Sykt digg låt! |
|
|
| Mindbreezer |
Ja, den er ganske bra..
Andre Vicenzzo - Don't be afraid (Dominic Plaza Remix) :) |
|
|
| netroM |
Philip Meholm - Dedikert til Fredrik [3:49]
Kjente ham ikke, men har kamerater som kjente han...
R.I.P. Fredrik :( |
|
|
| ziddy |
| Cosmic Gate - Back 2 Back vol. 2. Akkurat nå er det Joop - Another World som går. Ganske god den i grunn ;) |
|
|
| DJ_Audun |
| Akkurat hørt ferdig essential miksen til Steve Angello og Sebastian Ingrosso. Tok helt av på rommet mitt for å si det sånn.:eyes: |
|
|
|
|