|
Hva hører du på nå? (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Sanjoy |
| hørte nettopp det nye albumet til armin, -shivers, som jeg kjøpte på iTunes ms.. og jeg må si at jeg ble litt skuffa.. likte ikke helt de litt roligere låtene og vokalene er generelt sett ganske dårlige på hele albumet, synes jeg.. sier litt når shivers er den låta med de beste vokalene.. den eneste låta jeg virkelig likte, var bounce back, med remy & roland klinkenberg.. zocalo med gabriel & dresden og control freak var også greie.. empty state og wall of sound går også kanskje an.. |
|
|
| Trancenorway |
| quote: | Originally posted by Sanjoy
hørte nettopp det nye albumet til armin, -shivers, som jeg kjøpte på iTunes ms.. og jeg må si at jeg ble litt skuffa.. likte ikke helt de litt roligere låtene og vokalene er generelt sett ganske dårlige på hele albumet, synes jeg.. sier litt når shivers er den låta med de beste vokalene.. den eneste låta jeg virkelig likte, var bounce back, med remy & roland klinkenberg.. zocalo med gabriel & dresden og control freak var også greie.. empty state og wall of sound går også kanskje an.. |
Ganske roleg album ja, funker til sitt formål:stongue:
Mine favoritter er Empty State og Zocalo |
|
|
| DJ_Audun |
Now Playing: diego ray - superhero (original version) - [04:47m of 06:36m/217Kbps/44KHz/10,28 Mb]
Litt småcheesy house. Akkurat sånn jeg liker den. |
|
|
| Mindbreezer |
| Electrovoya - Days Like These...går rett og slett ikke lei av denne låta :) |
|
|
| tranceviking |
| marco v.- godd |
|
|
| Soeder |
| Mass in orbit - Connect (Satellit mix) |
|
|
| Mindbreezer |
| Pharmacy Of Sound - Searching For Substance |
|
|
|
|