|
Hva hører du på nå? (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Audun |
| Now Playing: B2 Benny Benassi - Who's Your Daddy (Fuzzy Hair Rmx) - [02:07m of 05:51m/218Kbps/44KHz/9,17 Mb] |
|
|
| Mindbreezer |
^
Benny Benassi? :nervous:
Matthew Dekay Band - Higher Thoughts (Steve Porter Remix) |
|
|
| DJ_Audun |
| eh, dette her er langt fra cheesy spør du meg. Jeg er ikke redd for å si at jeg alltid har digget benassi sin musikk. Er vel ikke noe i veien for å høre på musikk som ikke er uber underground? |
|
|
| Mindbreezer |
| Nope, har ikke sagt det:) Syns bare at han produserer veldig ensformig musikk (veldig likt Angello & Ingrosso nå for tida)...smak og behag vettu :D |
|
|
| tranceviking |
| mauro picotto vs mario piu- trippin on E |
|
|
| danielsebastian |
Airbase - Escape
neste:
Aava - Replica |
|
|
| Illuminati |
| Donkey Rollers - sound of the beast |
|
|
| Trancenorway |
Armin Van Buuren - A State Of Trance Year Mix 2005 (CD1)
Album med over 80 låter mixsa fint sammen på 2 cd'er. |
|
|
| euphoria_ibiza |
dumonde vs lange - memory [lange dub] superstar
en konge låt fra 2001 |
|
|
| KrissO |
| Yes den er veldig pen :D |
|
|
| Sanjoy |
I kveld gjør jeg noe jeg ikke kommer til å gjøre igjen på en god stund.. Nemlig å høre HELE 10-timerssettet til Armin, fra Armin Only@Ahoy, Rotterdam, som jeg lasta ned for noen uker siden.. Har vel hørt drøyt 2t og 20min nå..
Er vel ikke helt 10 timer, men.. 9 og en halv omtrent.. |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by Sanjoy
I kveld gjør jeg noe jeg ikke kommer til å gjøre igjen på en god stund.. Nemlig å høre HELE 10-timerssettet til Armin, fra Armin Only@Ahoy, Rotterdam, som jeg lasta ned for noen uker siden.. Har vel hørt drøyt 2t og 20min nå..
Er vel ikke helt 10 timer, men.. 9 og en halv omtrent.. |
syke mann! |
|
|
|
|