|
Hva hører du på nå? (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| verminator |
Richie_Hawtin_Vs_Ricardo_Villalobos-In_Sessions_(Maxima_FM)-06-04-SAT-2005-NYD
må varme opp til 11.august :p |
|
|
| Ariah |
Magik 3 som jeg kjøpte i stad :cool:
akkurat nå ere nummer 11 som spiller: art of trance - madagascar (cygnus x remix) |
|
|
| netroM |
Hehe, fornøyd hittil?
DJ Jeff Curtis - May 2005 - wnysor.net.mp3 [1:12:05]
er på akkurat nå, finner mye bra på Amateur DJ's section ass :)
Techlectro/prog :) |
|
|
| netroM |
Gorillaz - [Demon Days #06] Feel Good Inc.
er på akkurat nå, sitter på skolen...
skulle egentlig vært noe opplegg, men lærern har stikki, så det blei det fint lite av.. jaja, øve på økonomi muntlig-eksamen resten av dagen så går nok dette fett :) |
|
|
| Ariah |
| quote: | Originally posted by netroM
Hehe, fornøyd hittil?
|
ganske. jeg bestiller 2,4,5,6 og 7 når jeg får tilbake penger på skatten |
|
|
| DJ_Audun |
Now Playing: Poker Pets - Lovin You(Original Mix) - [02:35m of 07:11m/192Kbps/44KHz/9,87 Mb]
Litt på den komversielle siden, men jeg digger den uansett. Har sommer skrevet over hele seg. |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by Ariah
ganske. jeg bestiller 2,4,5,6 og 7 når jeg får tilbake penger på skatten |
Magik er en bra serie. Tijs skal ha at han var god på låtutvalg en gang i tiden. Magik 7 er kanskje min favoritt, selv om mange andre syntes den er relativt slapp.
7 poster igjen til jeg kan skrive sånn fancy tittel under navnet mitt. w00t:D |
|
|
| netroM |
Haak - 270405.mp3 [58:36]
mens jeg spent venter på å høre karakteren jeg fikk i økonomi muntlig...:clown: |
|
|
| DJ_Audun |
| Now Playing: Cor Fijneman - Monologue (Jochem Miller Remix) - [02:11m of 07:24m/192Kbps/44KHz/10,19 Mb] |
|
|
| Lil-H |
No doubt - Ache
fatt tak i dem eldste album idag :D dog ikke sa bra som tragic kingdom ! |
|
|
| netroM |
Fikk 5'er :)
Feirer med E9918 - Bismark - Reactivate.mp3 [5:12]
fra DJ Snowman - Live at Energy 99 |
|
|
|
|