|
Hva hører du på nå? (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Sanjoy |
| quote: | Originally posted by alieu
syke mann! |
hehe.. begynner å bli litt ør i hue, nå.. har igjen 25min.. akkurat nå er det vel armin remixen av solar stone -seven cities som er i ferd med å bli miksa inn..
det sjukeste er at etter ca.9 timer, så er iPod-batteriet knapt nok halvtomt! Tror aldri det har vart i mer enn 8 timer..! |
|
|
| euphoria_ibiza |
vel enkelte ting går man aldri lei av spiller fortsatt det 6 t settet tiesto holdt i forbindelse med tiesto.com pres tiesto før jul...
så utrolig mange god låter :D |
|
|
| tranceviking |
| yakooza- cocaine (dj wag rmx) |
|
|
| xPeculiarx |
Jeg hører på Funabashi - Daylight - 320.
Den er bare nyydelig. :] |
|
|
| Sanjoy |
| quote: | Originally posted by xPeculiarx
Jeg hører på Funabashi - Daylight - 320.
Den er bare nyydelig. :] |
ja.. har hørt mye på den de siste mnd, men nå har jeg glemt den i et par uker, så det var bra du minnet meg på den.. digg låt.. |
|
|
| Illuminati |
Alphazone - Flashback (Original mix)
Genial sang! Fra 3.03 og ut sangen :whip: |
|
|
| Lil-H |
Solarstone And JES -Like A Waterfall
har faktisk ISOS4 original, deilig følelse :)
Hører også en del på Creamfields mixed my Ferry Corsten. drit feit cd o_O |
|
|
| Sanjoy |
| quote: | Originally posted by Lil-H
Solarstone And JES -Like A Waterfall
har faktisk ISOS4 original, deilig følelse :)
|
hvor fikk du den fra a? er den gitt ut? (nå har ikke jeg sjekka på en stund, men den var ikke gitt ut sist jeg sjekka) |
|
|
| euphoria_ibiza |
marcus decay & dexstar - execute
en utrolig bra låt ..nytt talent fra berlin står bak produksjonen :D |
|
|
| Lil-H |
| quote: | Originally posted by Sanjoy
hvor fikk du den fra a? er den gitt ut? (nå har ikke jeg sjekka på en stund, men den var ikke gitt ut sist jeg sjekka) |
øhm ISOS 4 har jeg på cd, samme med creamfields.
ISOS kjøpte jeg da jeg var i australia, mens creamfields kjøpte jeg fra play.com |
|
|
| tranceviking |
| dj tiestö- live @cream amnesia |
|
|
| Sanjoy |
| quote: | Originally posted by Lil-H
øhm ISOS 4 har jeg på cd, samme med creamfields.
ISOS kjøpte jeg da jeg var i australia, mens creamfields kjøpte jeg fra play.com |
åja.. tenkte du hadde hele låta jeg.. isos 4 har jeg og..;)
men den blir visst gitt ut snart.. inkludert deeper sunrise mixen, fra isos..
http://www.deepbluerecords.co.uk/sh...s.php?cat_id=73 |
|
|
|
|