|
Hva hører du på nå? (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| moore |
D&B er heftig kjøremusikk!
np: Daniel & Zama - Eylan (Bakke Remix) |
|
|
| netroM |
| Akkurat nå: Turbonegro - Wasted Again |
|
|
| Sanjoy |
Hørte nettopp:
Tilt -The World Doesn't Know
Starcase -Faith (Loafer Mix)-fra ISOS 3
Above & Beyond vs. Andy Moor -Air For Life |
|
|
| moore |
| Starecase - Faith (Loafer Mix) <3 |
|
|
| Sanjoy |
hehe.. bra moore.. ;-)
akkurat nå hører jeg Gabriel & Dresden -Portobello. Hørte nettopp serendipity, også fra G&D.. |
|
|
| tranceviking |
| system f - spaceman |
|
|
| Ariah |
| Energy 52 - Café Del Mar (Michael Woods Ambient Mix) |
|
|
| Mindbreezer |
| Kamaya Painters - Summerbreeze (Original Mix) :eyes: |
|
|
| Sanjoy |
Akkurat nå:
Luminary -My World (Andy Moor Mix)
Nettopp spilt:
Kamaya Painters -Wasteland
Mekka -Diamondblack
Andy Moor -Halcyon
Terry Bones vs. Fred Baker -Introspection (John Askew Mix)
Pvd feat. Hemstock & Jennings -Nothing But You
DJ Stigma -The Answer (Scarab Remix) |
|
|
| Sanjoy |
Hører på "Tiësto In the mix".. -opptak fra NRK mPetre "in the mix", høsten 2003.. Mener å huske at det var et opptak av en live-opptreden tiësto gjorde på ibiza, sommeren 2003..
Dette er vel egentlig det beste tiësto-settet jeg har hørt, selv om jeg ikke akkurat syntes det da jeg hørte det for første gang, på radio'n. Var så skuffa at jeg nesten avbrøt opptaket midtveis.. glad jeg ikke gjorde det, ass ;-) |
|
|
| Ariah |
DJ Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix)
definitivt den beste sangen på isos3 |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by Ariah
DJ Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix)
definitivt den beste sangen på isos3 |
Yup, vokalene gir meg alltid gåsehud
Blank And Jones Feat. Bobo - Perfect Silence (E-Craig's 212 Dub Mix) |
|
|
|
|