|
Hva hører du på nå? (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Trancenorway |
Airbase - Escape
...DETTE er trance |
|
|
| MagnesiumOxide |
Deep Dish - Say Hello (Main Vocal Mix) :tongue3
Du postet klokken 13:37, Trancenorway :D Fint tidspunkt.. |
|
|
| Trancenorway |
| quote: | Originally posted by MagnesiumOxide
Du postet klokken 13:37, Trancenorway :D Fint tidspunkt.. |
...På jobb faktisk, tror det ikkje blir spilt trance på så mange andre kontor.:happy2:
Til morgenkaffien:
Epos - Vivagio (Danjo & Rob Styles Remix)
...våkner nå:tongue3 |
|
|
| DJ_Audun |
Now Playing: ils - No Soul (High Contrast Mix) - [01:29m of 07:30m/192Kbps/44KHz/10,31 Mb]
Fått en liten d&b fetish i det siste |
|
|
| tranceviking |
| russenmafia- go! |
|
|
| MagnesiumOxide |
| Organ Donors - Bad Karma (uberdruck remix) :rolleyes: |
|
|
| netroM |
| DozerBabar - Drekka mer [3:27] |
|
|
| Sanjoy |
| Markus Schulz Promo Mix (June 2005) |
|
|
| tranceviking |
| estuera vs. re:locate- palma solane |
|
|
| lusk |
| Juno Reactor - Conga fury |
|
|
| ziddy |
| quote: | Originally posted by lusk
Juno Reactor - Conga fury |
Så bra at det er flere i vestfold med god smak :p
I dette øyeblikk hører jeg på Subclouds - Under the Sun. Dette er eneste releasen på den norske goatrance-labelen Globalistic Records og det finnes bare 1000 eksemplarer av den. Noen som vet noe om denne labelen forresten? Hvorfor de bare ga ut en skive... Mulig det sier seg selv med tanke på at goa ikke akkurat er populært her hjemme i Norge, i hvert fall her hjemme i Norge :rolleyes: |
|
|
| tranceviking |
| mindwalkers- mindwalkers |
|
|
|
|