return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004
View this Thread in Original format
FederalBI
בינתיים אין לי פרטים אבל זה רשום ברשימת הופעות באתר שלו
http://www.paulvandyk.de/low/gigs.asp
Viber
חשבתי שהוא לא רוצה לבוא למקום עם כיבושים והפצצות כמו ישראל...
מעניין כמה האומן המושחטים האלה משלמים לו.
FederalBI
אני שונא אנשים שהם שהם צבועים ומתנשאים
KrazyDJs
למי אכפת למה הוא בא, או למה הוא לא בא..


כל הכבוד שמביאים אותו לארץ :D

לא שאני אלך למסיבה הזאת.
אבל עדיין :p כל מי הולך שיהנה

גם אוקנפולד וגם ואן דייק באותו חודש...
THE_BLUE_DRAGON
אני לא מאמייייייייייייייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD


מתי מתחילות המכירות המוקדמות??????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
THE_BLUE_DRAGON
וואי וואי וואי אין אני כולי התרגשות סחרחורות וצמרמורות!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
FederalBI
כל כך מבאס שזה רחוק.
:*(
THE_BLUE_DRAGON
מה רחוק מה רחוק...!???!
לאילת ברגל אני הולך מצידי...
THE_BLUE_DRAGON
הייתי חייב הנה פרומו חם מהתנור...!!!

skelz
טוב אחרי כמה שנים טובות.. קרוב ל 4.. שהוא לא היה בארץ
נראה לי שהגיע הזמן וזה מה שחשוב!

למרות ש..
23+ קצת גרוע בשבילי :\

cluBBer
למרות שאני לא מתלהב ממנו כל כך אבל זה נראה לי יהיה אירוע השנה בארץ
אני חייב להיות שם
sabi10
מה ירושלים...איך הגיעו לירושלים...


מה פתאום ירושלים.....האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

יש האומן בחיפה....שיבוא לשם....

מה פתאום ירושלים..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement