|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004
|
View this Thread in Original format
| Viber |
חשבתי שהוא לא רוצה לבוא למקום עם כיבושים והפצצות כמו ישראל...
מעניין כמה האומן המושחטים האלה משלמים לו. |
|
|
| FederalBI |
| אני שונא אנשים שהם שהם צבועים ומתנשאים |
|
|
| KrazyDJs |
למי אכפת למה הוא בא, או למה הוא לא בא..
כל הכבוד שמביאים אותו לארץ :D
לא שאני אלך למסיבה הזאת.
אבל עדיין :p כל מי הולך שיהנה
גם אוקנפולד וגם ואן דייק באותו חודש... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני לא מאמייייייייייייייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD PVD
מתי מתחילות המכירות המוקדמות??????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
וואי וואי וואי אין אני כולי התרגשות סחרחורות וצמרמורות!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| FederalBI |
כל כך מבאס שזה רחוק.
:*( |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מה רחוק מה רחוק...!???!
לאילת ברגל אני הולך מצידי... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הייתי חייב הנה פרומו חם מהתנור...!!!
 |
|
|
| skelz |
טוב אחרי כמה שנים טובות.. קרוב ל 4.. שהוא לא היה בארץ
נראה לי שהגיע הזמן וזה מה שחשוב!
למרות ש..
23+ קצת גרוע בשבילי :\ |
|
|
| cluBBer |
למרות שאני לא מתלהב ממנו כל כך אבל זה נראה לי יהיה אירוע השנה בארץ
אני חייב להיות שם |
|
|
| sabi10 |
מה ירושלים...איך הגיעו לירושלים...
מה פתאום ירושלים.....האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
יש האומן בחיפה....שיבוא לשם....
מה פתאום ירושלים.. |
|
|
|
|