|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
אההה זה עשה לי את היום!
הרגשתי רע שפיספתי אותו באיביזה וחשבתי שאני לא ישמע אותו בחיים
אבל זה פשוט מצויין!
אם יש מכירה מוקדמת , אני שם! |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by sabi10
מה ירושלים...איך הגיעו לירושלים...
מה פתאום ירושלים.....האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
יש האומן בחיפה....שיבוא לשם....
מה פתאום ירושלים.. |
נו באנמת!!
מה הבעיה בירושלים?
סחטיין על היוזמה סוף סוף |
|
|
| sh33p |
אני רוצה להיות +23
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב אני עשוי להיות שם השאלה היא כמובן מי ילך...
נראה..
:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב אני עשוי להיות שם השאלה היא כמובן מי ילך...
נראה..
:) |
לא יודע קצת רחוק לי מממ...נראה נראה חחחחחחחחח...
אני זוחל למקום!!!
מקווה להצליח לקנות את הכרטיס הראשון במכירה המוקדמת!
ככה שיהיה כתוב:
0001
משהו כזה פששש...חזק!
הפעם אני תופס אותו ומביא לו מכות רצח או מסנוור אותו עם הפלאש של המצלמה עד שהוא יחתום לי!
הפעם יהיה ניתן לתפוס אותו למה זה במועדון =) |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
לא יודע קצת רחוק לי מממ...נראה נראה חחחחחחחחח...
אני זוחל למקום!!!
מקווה להצליח לקנות את הכרטיס הראשון במכירה המוקדמת!
ככה שיהיה כתוב:
0001
משהו כזה פששש...חזק!
הפעם אני תופס אותו ומביא לו מכות רצח או מסנוור אותו עם הפלאש של המצלמה עד שהוא יחתום לי!
הפעם יהיה ניתן לתפוס אותו למה זה במועדון =) |
או שתפשוט תדפיס איזה חולצה ותבלוט עם השם שלו עלייה אני בטוח שהוא יאהב את זה
"Vote for paul on djMAG" |
|
|
| black mammmba |
ראספק ל האומן שמביא את
PVD
בפעם האחרונה שלוה הייתה ב98 באלנבי 58 ז"ל.
נקווה בעזרת השם שנצליח להכנס
נשמח לעידכונים של גלאים ומחירים
מה שהכי מוזר מתי
TIESTO
מגיע?
אם בכלל....
הוא מגיע כל קיץ:tongue2 |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by yaman
נו באנמת!!
מה הבעיה בירושלים?
סחטיין על היוזמה סוף סוף |
רחוק לי מדי..
וחץ מזה אני לא כלכך אוהב אותה....:rolleyes:
אבל בעיקר זה רחוק לי מדי. |
|
|
| markfeldman |
ואללה..... אחד הדי ג'ייז שעוד לא ראיתי...
COUNT ME IN BABY ! ! !
| quote: | מה שהכי מוזר מתי
TIESTO
מגיע?
אם בכלל....
הוא מגיע כל קיץ |
מתי באמת ?
פעם שעברה וויתרתי עליו והתאכזבתי נורא... |
|
|
| m0sh |
טוב שמעו לא אכפת לי
אני במסיבה הזאת בטוח ונבוא כמה בטוח
ככה שבשנייה הראשונה שלא יהיה לכם ספק תעזרו לי להשיג כרטיסים
אני אפילו יביא איזה 10 אחוז טיפ ;)
עכשיו אחרי זה אני רק תריך את סאנדר קיי בארץ |
|
|
| Rising |
אם אני הולך אני אקנה לך מוש...
אבל מה הסיכויים שנכנס ?????????
:nervous: |
|
|
| m0sh |
שמע אם יש לך כרטיסים איכשהו אז אתה בטוח נכנס
מה שאותי הצחיק באיביזה שהיה כתוב על צמיד של קארל קוקס שההנהלה יכולה להכניס אנשים בגיל 10+ ...חחח
שתבין שם אין סלקציה אבל פשוט רוב האנשים שהולכים לשם מבוגרים
אני ירחיב בסקירה של איביזה שאני יעשה שאני יכין את הסרט ואת התמונות אצל חבר שלי |
|
|
|
|