return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
אההה זה עשה לי את היום!

הרגשתי רע שפיספתי אותו באיביזה וחשבתי שאני לא ישמע אותו בחיים
אבל זה פשוט מצויין!

אם יש מכירה מוקדמת , אני שם!
yaman
quote:
Originally posted by sabi10
מה ירושלים...איך הגיעו לירושלים...


מה פתאום ירושלים.....האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

יש האומן בחיפה....שיבוא לשם....

מה פתאום ירושלים..


נו באנמת!!

מה הבעיה בירושלים?

סחטיין על היוזמה סוף סוף
sh33p
אני רוצה להיות +23
:whip: :whip: :whip: :whip:
KosmiK-G8
טוב אני עשוי להיות שם השאלה היא כמובן מי ילך...
נראה..
:)
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב אני עשוי להיות שם השאלה היא כמובן מי ילך...
נראה..
:)


לא יודע קצת רחוק לי מממ...נראה נראה חחחחחחחחח...
אני זוחל למקום!!!

מקווה להצליח לקנות את הכרטיס הראשון במכירה המוקדמת!
ככה שיהיה כתוב:
0001
משהו כזה פששש...חזק!
הפעם אני תופס אותו ומביא לו מכות רצח או מסנוור אותו עם הפלאש של המצלמה עד שהוא יחתום לי!
הפעם יהיה ניתן לתפוס אותו למה זה במועדון =)
FederalBI
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
לא יודע קצת רחוק לי מממ...נראה נראה חחחחחחחחח...
אני זוחל למקום!!!

מקווה להצליח לקנות את הכרטיס הראשון במכירה המוקדמת!
ככה שיהיה כתוב:
0001
משהו כזה פששש...חזק!
הפעם אני תופס אותו ומביא לו מכות רצח או מסנוור אותו עם הפלאש של המצלמה עד שהוא יחתום לי!
הפעם יהיה ניתן לתפוס אותו למה זה במועדון =)

או שתפשוט תדפיס איזה חולצה ותבלוט עם השם שלו עלייה אני בטוח שהוא יאהב את זה
"Vote for paul on djMAG"
black mammmba

ראספק ל האומן שמביא את
PVD
בפעם האחרונה שלוה הייתה ב98 באלנבי 58 ז"ל.


נקווה בעזרת השם שנצליח להכנס


נשמח לעידכונים של גלאים ומחירים


מה שהכי מוזר מתי
TIESTO
מגיע?
אם בכלל....
הוא מגיע כל קיץ:tongue2
sabi10
quote:
Originally posted by yaman
נו באנמת!!

מה הבעיה בירושלים?

סחטיין על היוזמה סוף סוף


רחוק לי מדי..

וחץ מזה אני לא כלכך אוהב אותה....:rolleyes:

אבל בעיקר זה רחוק לי מדי.
markfeldman
ואללה..... אחד הדי ג'ייז שעוד לא ראיתי...

COUNT ME IN BABY ! ! !

quote:
מה שהכי מוזר מתי
TIESTO
מגיע?
אם בכלל....
הוא מגיע כל קיץ


מתי באמת ?

פעם שעברה וויתרתי עליו והתאכזבתי נורא...
m0sh
טוב שמעו לא אכפת לי
אני במסיבה הזאת בטוח ונבוא כמה בטוח
ככה שבשנייה הראשונה שלא יהיה לכם ספק תעזרו לי להשיג כרטיסים
אני אפילו יביא איזה 10 אחוז טיפ ;)

עכשיו אחרי זה אני רק תריך את סאנדר קיי בארץ

Rising
אם אני הולך אני אקנה לך מוש...
אבל מה הסיכויים שנכנס ?????????
:nervous:
m0sh
שמע אם יש לך כרטיסים איכשהו אז אתה בטוח נכנס

מה שאותי הצחיק באיביזה שהיה כתוב על צמיד של קארל קוקס שההנהלה יכולה להכניס אנשים בגיל 10+ ...חחח

שתבין שם אין סלקציה אבל פשוט רוב האנשים שהולכים לשם מבוגרים

אני ירחיב בסקירה של איביזה שאני יעשה שאני יכין את הסרט ואת התמונות אצל חבר שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement