|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
סטיבי!ברוכים השבים!
....
מה זה?מה אני רואה?יש לך את
P.O.S - Gravity ???
אתה חייב לשלוח לי! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני שוקל על להגיע לשם כבליין בלבד!!!
(ללא מצלמה!)
אבל אני חייב תמונות וסרטונים שלו!!! וואי קשה קשה אבל נראה...
איזה כייף אני כולי התרגשות שהוא מגיע!!!
אני מת לגמרי...
טוב אשתדל לשרוד עד ה:
21.10
ד"א אני רואה ש 21 הפך למספר המזל שלי חחחחחחחחחחחח...:haha:
אילן נלך לקנות כרטיסים בייחד!
;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אילן נלך לקנות כרטיסים בייחד! |
אל תשכחו אותי ! |
|
|
| Scorchio |
ואותי?!??!!
אני חייב לראות את ואן דייק
כמה שיעלה יעלה
העיקר מכירה מוקדמת שלא נדפק בכניסה |
|
|
| fusi |
אני שם כאילו כזה, במיוחד אחרי הטבח שפול ואן דייק ביצע בי 3 פעמים השנה - הראשונה ב"מיידיי" בגרמניה אי שם בתחילת מאי, השנייה בקרים @ אמנזיה באיביזה בתחילת אוגוסט והשלישית לפני שבוע במסיבת הסגירה של הקרים @ אמנזיה באיביזה
!הגעתי לשיאי טירוף שטראנס כבר המון זמן לא הביא אותי
מסיבה חובה לדעתי גם אם צריך לשחד את הדורמנים כדי להיכנס
:toothless |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני שם כאילו כזה, במיוחד אחרי הטבח שפול ואן דייק ביצע בי 3 פעמים השנה - הראשונה ב"מיידיי" בגרמניה אי שם בתחילת מאי, השנייה בקרים @ אמנזיה באיביזה בתחילת אוגוסט והשלישית לפני שבוע במסיבת הסגירה של הקרים @ אמנזיה באיביזה
!הגעתי לשיאי טירוף שטראנס כבר המון זמן לא הביא אותי
מסיבה חובה לדעתי גם אם צריך לשחד את הדורמנים כדי להיכנס |
אתה מתארגן במכירה מוקדמת ? |
|
|
| fusi |
כשנגיע לגשר נחצה אותו
:stongue: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by fusi
כשנגיע לגשר נחצה אותו
:stongue: |
גם אם זה המכבייה?
:haha: |
|
|
| fusi |
במיוחד אם זה המכביה... הכל בשביל הוואן דייק
:crazy: :tongue2 |
|
|
| yaman |
| חבר'ה שמעתי שפול הזמין את עצמו לאומן!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חבר'ה שמעתי שפול הזמין את עצמו לאומן!!! |
מאיפה שמעת ? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yaman
חבר'ה שמעתי שפול הזמין את עצמו לאומן!!! |
כן הסיפור האמיתי הוא שהוא התקשר לראובן לובלין ואמר לו שהוא מת להופיע באומן והא מוכן אפילו תמורת סכום כסף נמוך מאוד
בסופו דשל דבר סגרו על זה שהוא לא יקבל כסף
אין הוא פשוט לא היה מוכן לוותר על ביקור פה! |
|
|
|
|