|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אז בואו נתעדכן:
- Black Dragon
- black mammmba
- cluBBer
- Dr.SuS
- fusi
- Haoman TraffiC
- Huge-A
- idanhakia
- markfeldman
- Scorchio
- THE_BLUE_DRAGON
עוד?
פחות? |
אני עדיין במו"מ עם סוסו אבל ת'אמת??
נראה לי איי אם לוזינג מיי טאץ',
לא מצליחה לשכנע אותו גוד דאמט!
טוף נראה... נשכנע אותו קצת בלילה אם יהיה עדכון אני אודיע |
|
|
| hangover |
יכול להיות שאני בא
אבל לא בטוח - נראה לי שיהיה מפוצץ כמו שלא היה אף פעם
אבל מגיע לו לאנטישמי המ***ק הזה שנעשה לו כבוד... |
|
|
| taltul |
איך אני שונא לקרוא את הפרטים על המסיבה שהמיפיקם הכינו... פשוט מצחיק
תקראו ותבינו בעצמכם...
לינק
????נ''ב: מה קשר פרוגרסיב האוס לפול ואן דייק לעזאזל.. |
|
|
| fusi |
בדר"כ העורכים של לילה הם אלה שמקטרגים (מלשון קטגוריה) את הז'אנר שהדיג'יי ינגן והמושגים באתר שלהם נכתבו על פי דעתם של אותם עורכים. מנסיון עבר הם טועים ב-70%-80% מההגדרות שלהם, והנה פעם נוספת הם טעו
:D |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by taltul
איך אני שונא לקרוא את הפרטים על המסיבה שהמיפיקם הכינו... פשוט מצחיק
תקראו ותבינו בעצמכם...
לינק
????נ''ב: מה קשר פרוגרסיב האוס לפול ואן דייק לעזאזל.. |
מתי יקלטו שהוא גרמני ולא הולנדי? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
פחחחח...רק ברצוני לומר שכל הקשור אלי ולילה זה רק צילום!
אשכרה בושה גם הולנדי גם האוס, מזל שלא כתבו שחו-רע!
:eyes:
באמת עצוב! |
|
|
| fusi |
!פול ואן דייק נחת באדמת הקודש
we're gonna party hard tonight!!!!!!!! :happy2: :haha: :gsmile: |
|
|
| DJ Alex E. |
בואנה הם ממש טיפשים
הם בטח חושבים שהוא הולנדי כי יש לו 'ואן' בשם המשפחה
ולא נראה לי שהם שמעו אי פעם מה זה בכלל פרוגרסיב האוס
טיפשים כאלה... |
|
|
| Rising |
| ביזיון פשוט ביזיון...:rolleyes: |
|
|
| princess cc |
אז זהו שגם אני תמיד חשבתי שהוא הולנדי...
:conf:
קיצר זה רישמי! אנחנו לא באים הלילה וזה סופי!
אז תהנו לכם (עד כמה שאפשר להנות בלעדיי)ותצלמו הרבה תמונות!
אה והכי חשוב! סעו לאט ואם אתם שותים ( עלק אם...) אז תנו לחברים שלכם את המפתחות...
(אני מציעה שתתנו ליגאל הוא שותה רק מים במסיבות );) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!!!...PLEASE WELCOME...!!!
FROM BERLIN GERMANY
***** P A U L ***** V A N ***** D Y K *****
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
יאללה להזרים רד-בוליייםםםםםם!!!!!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| idanhakia |
| חברה, אתם חושבים שאם אני יבוא עם תקליט שלו הוא יחתום לי ? |
|
|
|
|