|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כן הסיפור האמיתי הוא שהוא התקשר לראובן לובלין ואמר לו שהוא מת להופיע באומן והא מוכן אפילו תמורת סכום כסף נמוך מאוד
בסופו דשל דבר סגרו על זה שהוא לא יקבל כסף
אין הוא פשוט לא היה מוכן לוותר על ביקור פה! |
חחחחחחחח אני בטוח... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by fusi
במיוחד אם זה המכביה... הכל בשביל הוואן דייק
:crazy: :tongue2 |
מה שנכון נכון...;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כן הסיפור האמיתי הוא שהוא התקשר לראובן לובלין ואמר לו שהוא מת להופיע באומן והא מוכן אפילו תמורת סכום כסף נמוך מאוד
בסופו דשל דבר סגרו על זה שהוא לא יקבל כסף
אין הוא פשוט לא היה מוכן לוותר על ביקור פה! |
אם זה נכון,
HE IS MY NUMBER 1 DJ !!!! |
|
|
| Lady Mo0 Mo0 |
| חבל שחלקנו יהיו תקועים בצבא ולא יוכלו לבוא :confused: :( :mad: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Lady Mo0 Mo0
חבל שחלקנו יהיו תקועים בצבא ולא יוכלו לבוא :confused: :( :mad: |
כן אה... כל הזין...
עכשיו גיליתי שזה יוצא יום חמישי המסיבה
מה שאומר שספק מאוד שאני יהיה בבית גם אם אני חוזר |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כן הסיפור האמיתי הוא שהוא התקשר לראובן לובלין ואמר לו שהוא מת להופיע באומן והא מוכן אפילו תמורת סכום כסף נמוך מאוד
בסופו דשל דבר סגרו על זה שהוא לא יקבל כסף
אין הוא פשוט לא היה מוכן לוותר על ביקור פה! |
ואללה אם זה נכון שהוא לא ייקבל כסף
זה אומר שכניסה 40 שקל
שוב .....
אני רק יודע שהוא הזמין את עצמו |
|
|
| black mammmba |
כמובן שהוא הזמין את עצמו.
הוא ישב יום אחד והתסכל על הגולבוס שלו... וראה שאין את דגל של
PVD
ראה שאין את דגל על ישראל.
פול והסוכן התקשרו לדום ול טי אל וי
והמתינו חצי שעה על הקו
כאשר ענו דיברו איתם בגרמנית
פול לקראת סף יאוש השיג את האומן 17
והגיע איתם על דיל לא רגיל
הוא מגיע, מופיע בחינם בתנאי שהוא מקבל סיבוב חינם בעיר העתיקה של ירושלים.
הוא פשום
"אין"
בקבלה כמו מדונה וכל השאר :tongue3
לכן אני דורש, כל מי שמגיע, ללבוש סרט אדום על היד :stongue: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חבל שחלקנו יהיו תקועים בצבא ולא יוכלו לבוא |
מסיבה כזו דורשת צו שיחרור !
תגיד לי איפה את משרתת ואני אנסה למצוא לך סידור...
| quote: | כמובן שהוא הזמין את עצמו.
הוא ישב יום אחד והתסכל על הגולבוס שלו... וראה שאין את דגל של
PVD
ראה שאין את דגל על ישראל.
פול והסוכן התקשרו לדום ול טי אל וי
והמתינו חצי שעה על הקו
כאשר ענו דיברו איתם בגרמנית
פול לקראת סף יאוש השיג את האומן 17
והגיע איתם על דיל לא רגיל
הוא מגיע, מופיע בחינם בתנאי שהוא מקבל סיבוב חינם בעיר העתיקה של ירושלים.
הוא פשום
"אין"
בקבלה כמו מדונה וכל השאר
לכן אני דורש, כל מי שמגיע, ללבוש סרט אדום על היד |
אני עדיין מתקשה להאמין שזה הרקע למסיבה. |
|
|
| Haoman TraffiC |
אני מאוד מקווה בשבילכם שחסכתם מספיק כסף החודש
כי המסיבה הזו הולכת לעשות לכם מינוס דיי רציני
אל תיתפלאו אם ידרשו ממכם 150 שקל במוקדמות
אני מניח שרובכם עדיין לא בגיל בגלל כדאי להיכנס
לאומן בימי חמישי,לפני שאתם מתכננים ומיתרגשים תיזכרו שזה לא כמו נקסט שגם ילדה בת 11 יכולה לקנות מהם מוקדמות
איחלתי לכם בהצלחה
PVD!pvd!PVD!pvd! |
|
|
| fusi |
חחח אלעד גם אתה פה אני רואה, ברוך הבא/שב
:clown:
אני אישית כבר זקן מידיי אז אין לי את בעיית הגיל שדיברת עליה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני מאוד מקווה בשבילכם שחסכתם מספיק כסף החודש
כי המסיבה הזו הולכת לעשות לכם מינוס דיי רציני
אל תיתפלאו אם ידרשו ממכם 150 שקל במוקדמות
אני מניח שרובכם עדיין לא בגיל בגלל כדאי להיכנס
לאומן בימי חמישי,לפני שאתם מתכננים ומיתרגשים תיזכרו שזה לא כמו נקסט שגם ילדה בת 11 יכולה לקנות מהם מוקדמות
איחלתי לכם בהצלחה
PVD!pvd!PVD!pvd! |
מה שנכון נכון, לפני כמה שנים שעוד הייתי עולל הייתי כמעט מוכר את גופי ע"מ להיכנס למסיבה של טייסטו.
אגב, אלעד - אתה מירושלים ?
| quote: | | אני אישית כבר זקן מידיי אז אין לי את בעיית הגיל שדיברת עליה |
ואללה ירון, החבורה הזקנה עולה ירושלימה - נתראה ! |
|
|
| Haoman TraffiC |
ברוך הנמצא ירון:tongue3
ואכן כן מרק
:toocool: |
|
|
|
|