|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | יום ראשון ב
16:00
מתאים?
או שאתה רוצה יותר מוקדם? |
נוח לי יום רביעי. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מה יום רביעי?
למה יום לפני?
טוב בכל זאת אני קונה בראשון. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מה יום רביעי?
למה יום לפני?
טוב בכל זאת אני קונה בראשון. |
אז אולי תקנה גם לי ולאילן, נחזיר לך כסף. |
|
|
| Dr.SuS |
הממ מישהו יכול לתת לי פליי ליסט של שירים שיכולים ליהיות בהופעה?
אני אוהב להתרגל לטרקים לפני שאני נהנה מהם...
ובגלל שאני מכיר רק דברים ישים אבל טובים שלו שלא נראה לי שהוא ישים
אשמח לרשימה להתכונן |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אז אולי תקנה גם לי ולאילן, נחזיר לך כסף. |
דבר איתי מחר.
נראה מה אני יכול לעולל! |
|
|
| Star |
אמממממממ לא רוצה להיות הבחור שמביא את החדשות הרעות
אבל כרגע ואני מסייג את דברי יש סיכוי לא קטן שהוא לא יגיע
הסיפור קצת מצחיק אבל לפול שלנו יש כאב שיניים והרופא המליץ לו לא לטוס כרגע
ולאור ההמלצה הוא ביטל כמה הופעות בארצות הברית
ורק כדי שלא תגידו שהמצאתי הכול אז בבקשה
| quote: | | He is not a happy man! Yesterday, a visit to the dentist unfortunately had more serious consequences than expected. Van Dyk’s dentist has strictly advised him to avoid flying following a complicated dental operation. The air pressure experienced inside aircraft could have harmful effects on the areas in his mouth that were treated. |
| quote: | | As a result, Paul has had to cancel three dates in the USA at the weekend. It’s only right: your health should come first! |
|
|
|
| YO-I |
| ואפשר רק לדעת מאיפה הבאת את הציטוט הזה? איפה המקור? 0 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אמממממממ לא רוצה להיות הבחור שמביא את החדשות הרעות
אבל כרגע ואני מסייג את דברי יש סיכוי לא קטן שהוא לא יגיע
הסיפור קצת מצחיק אבל לפול שלנו יש כאב שיניים והרופא המליץ לו לא לטוס כרגע
ולאור ההמלצה הוא ביטל כמה הופעות בארצות הברית
ורק כדי שלא תגידו שהמצאתי הכול אז בבקשה |
בהחלט ידיעה מדאיגה...
אולי כדאי לחכות לרגע האחרון.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
קיצר....
עם רופאי שיניים לא מתעסקים
מארק אני חושב שאני סופית לא בא
פשוט אין לי מוזה של ואן דייק
אני שקוע בפרוגרסיב לאחרונה וחייב לשמוע איזה מרקוס שולץ!!!
שלא לדבר על הדיסק המדהים של ווי אאוט ווסט שכבש אותי...
והעובדה שיש אי בהירות לגבי ואן דייק היא הקש האחרון...
בכל מקרה...
בהנחה שהוא יבוא
ואנשים מפה ילכו
תעשו חיים |
|
|
| Haoman TraffiC |
ממש ממש לא כדאי לחכות לרגע האחרון,הביקושים למסיבה הזו פשוט עולים בעשרות אחוזים יחסית לכמות הכרטיסים שהאומן יוכל למכור...לפי דעתי ביום רביעי ישארו מספר כרטיסים מאוד בודדים שבטח גם יעלו בהתאם
פול ואן דייק לא יבריז(אני מקווה ככה)בכול מקרה אני מאמין שהוא הייה מודיע כבר,אמנם קרו כבר מיקרים בעבר ובמיוחד איתו,הפעם זה נראה ונשמע שונה,הכי הרבה הלך 100 שקל וגם אני מאמין שהאומן ימצא אופציה בשנייה האחרונה אז למסיבה גם ככה תיכנסו,מי מוכן לקחת את הסיכון(ואני מדבר על פאנטי ואן-דייק)שרק בגלל הסיכוי הזה שאולי הוא לא יבוא הוא לא ישמע אותו...
הולך ליהיות מטורף,מדהים ושוווווה,הכרטיס ביד כבר אנשים וההתרגשות...אויי שיגיע. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ממש ממש לא כדאי לחכות לרגע האחרון,הביקושים למסיבה הזו פשוט עולים בעשרות אחוזים יחסית לכמות הכרטיסים שהאומן יוכל למכור...לפי דעתי ביום רביעי ישארו מספר כרטיסים מאוד בודדים שבטח גם יעלו בהתאם
פול ואן דייק לא יבריז(אני מקווה ככה)בכול מקרה אני מאמין שהוא הייה מודיע כבר,אמנם קרו כבר מיקרים בעבר ובמיוחד איתו,הפעם זה נראה ונשמע שונה,הכי הרבה הלך 100 שקל וגם אני מאמין שהאומן ימצא אופציה בשנייה האחרונה אז למסיבה גם ככה תיכנסו,מי מוכן לקחת את הסיכון(ואני מדבר על פאנטי ואן-דייק)שרק בגלל הסיכוי הזה שאולי הוא לא יבוא הוא לא ישמע אותו...
הולך ליהיות מטורף,מדהים ושוווווה,הכרטיס ביד כבר אנשים וההתרגשות...אויי שיגיע. |
זה גם נכון.
במקסימום נארגן איזה קומבינה... |
|
|
| Star |
| חפיף תבואו לורטיגו במקום :crazy: |
|
|
|
|