return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 15)
View this Thread in Original format
Huge-A
אני זה הימני עם המשקפיים הירוקות;)
אין מצב שלא ראית אותי ..
לתמונה
אגב אם זה לא עולה לך תעשה "רענן" :tongue2
markfeldman
quote:
אני זה הימני עם המשקפיים הירוקות
אין מצב שלא ראית אותי ..
לתמונה
אגב אם זה לא עולה לך תעשה "רענן"


עשיתי "רענן", אבל זה לא עולה...
Huge-A
הגלרייה ---> PAUL VAN DYK @ Haoman 17 (21.10.2004)

ולך מארק קיצור לתמונה שלי :D
הימני עם המשקפיים הירוקות
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
הגלרייה ---> PAUL VAN DYK @ Haoman 17 (21.10.2004)

ולך מארק קיצור לתמונה שלי :D
הימני עם המשקפיים הירוקות


תגיד לי הפלאשים האלה באים איתכם לכל מסיבה?
markfeldman
quote:
ולך מארק קיצור לתמונה שלי
הימני עם המשקפיים הירוקות


ואללאק הייתי בטוח שאתה מישהו אחר...

מי זה מימין ?

מקומבנים עם פלאש אהה ?
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללאק הייתי בטוח שאתה מישהו אחר...

מי זה מימין ?

מקומבנים עם פלאש אהה ?


חופשי באים איתם למסיבות, פעם אילן, פעם שמואל..
אהלןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Huge-A
הגלרייה ---> PAUL VAN DYK @ Haoman 17 (21.10.2004)

ולך מארק קיצור לתמונה שלי :D
הימני עם המשקפיים הירוקות


תאמין לי במסיבות של נקסט אתם אחד הדברים שאני הכי אוהב לראות
:)

כל הלייזרים מוסיפים אווירה בטירוף...

קיצר נראה את זה מקרוב חודש הבא
אני עדיין שוקל ללכת לאמנזיה טור...
hangover
quote:
Originally posted by markfeldman
אגב ה"דבר" הזה שמעבירים מעליו את היד זה לא אוויר לקירור כף היד מזיעה ?


חחחחחחחחחחחח


לא!
hangover
quote:
Originally posted by Huge-A
הגלרייה ---> PAUL VAN DYK @ Haoman 17 (21.10.2004)

ולך מארק קיצור לתמונה שלי :D
הימני עם המשקפיים הירוקות


אה, צילמתם אותי

במרכז התמונה למעלה בולט הצוואר והראש שלי (מאחורה) במלוא הדרו
Scorchio
בואנה מארק אתה אשכרה רציני תגיד?!?!?!
שני התקליטים האלה זה תקליטים מיוחדים שמקבלים מידע מהלפטופ ואז הוא יכול לנגן קטעים חדשים מקבצי
MP3
עם לפטופ ותוכנת פיינאל סקראץ' ככה יענו הוא יכול לעבוד עם
MP3
במקצועיות של וייניל
זה מתחבר עם קופסא מיוחדת למיקסר וללפטופ
קיצר
יש לך עוד המון ללמוד בקטע של ציוד
אשכרה חשבת שיש לו ביטים מוכנים והוא משלב עליהם יענו מלודיות מקבצי
MP3
הרגת אותי

ולא זה לא אוויר לקירור היד
זה מכונת אפקטים מיוחדת שיוצרת הולוגרמה שכמעבירים את היד יוצרת אפקטים שונים כל פעם

אוי ויי זמיר...

EDIT
אני קורא את הפוסט שלך שוב ולא יכול לשמוע את השטויות האלה
תלמד

http://www.finalscratch.com/fs4/start.asp

markfeldman
quote:
בואנה מארק אתה אשכרה רציני תגיד?!?!?!
שני התקליטים האלה זה תקליטים מיוחדים שמקבלים מידע מהלפטופ ואז הוא יכול לנגן קטעים חדשים מקבצי
MP3
עם לפטופ ותוכנת פיינאל סקראץ' ככה יענו הוא יכול לעבוד עם
MP3
במקצועיות של וייניל
זה מתחבר עם קופסא מיוחדת למיקסר וללפטופ
קיצר
יש לך עוד המון ללמוד בקטע של ציוד
אשכרה חשבת שיש לו ביטים מוכנים והוא משלב עליהם יענו מלודיות מקבצי
MP3
הרגת אותי

ולא זה לא אוויר לקירור היד
זה מכונת אפקטים מיוחדת שיוצרת הולוגרמה שכמעבירים את היד יוצרת אפקטים שונים כל פעם

אוי ויי זמיר...

EDIT
אני קורא את הפוסט שלך שוב ולא יכול לשמוע את השטויות האלה
תלמד

http://www.finalscratch.com/fs4/start.asp


קודם כל, אם לא בא לך לקרוא את השטויות שלי אתה לא חייב...

בכל מקרה, עדיין היו ביטים מונוטוניים כמעט לאורך כל הסט בסגנון פי וי די, מאיפה לעזאזל הם הגיעו ??

וזה לא משנה את העובדה שהוא מנגן מאמפי3
Scorchio
לא משהו אישי אני לא חושב שאתה כותב שטויות רק במקרה הספציפי הזה
ביטים בסגנון פול ואן דייק היו הרבה נכון כי המון קטעים היו שלו או קטעים שהוא עשה להם מיקס

והוא מנגן מ
MP3
אבל זה על וייניל
הרעיון של התוכנה היא שתוכל לנגן את כל הקטעים שבא לך רק מהמחשב בשביל לא להסחב עם 1000 ויינילים להופעה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement