|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
אני זה הימני עם המשקפיים הירוקות;)
אין מצב שלא ראית אותי ..
לתמונה
אגב אם זה לא עולה לך תעשה "רענן" :tongue2 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני זה הימני עם המשקפיים הירוקות
אין מצב שלא ראית אותי ..
לתמונה
אגב אם זה לא עולה לך תעשה "רענן" |
עשיתי "רענן", אבל זה לא עולה... |
|
|
| princess cc |
תגיד לי הפלאשים האלה באים איתכם לכל מסיבה? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ולך מארק קיצור לתמונה שלי
הימני עם המשקפיים הירוקות |
ואללאק הייתי בטוח שאתה מישהו אחר...
מי זה מימין ?
מקומבנים עם פלאש אהה ? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללאק הייתי בטוח שאתה מישהו אחר...
מי זה מימין ?
מקומבנים עם פלאש אהה ? |
חופשי באים איתם למסיבות, פעם אילן, פעם שמואל..
אהלןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| KosmiK-G8 |
תאמין לי במסיבות של נקסט אתם אחד הדברים שאני הכי אוהב לראות
:)
כל הלייזרים מוסיפים אווירה בטירוף...
קיצר נראה את זה מקרוב חודש הבא
אני עדיין שוקל ללכת לאמנזיה טור... |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אגב ה"דבר" הזה שמעבירים מעליו את היד זה לא אוויר לקירור כף היד מזיעה ? |
חחחחחחחחחחחח
לא! |
|
|
| Scorchio |
בואנה מארק אתה אשכרה רציני תגיד?!?!?!
שני התקליטים האלה זה תקליטים מיוחדים שמקבלים מידע מהלפטופ ואז הוא יכול לנגן קטעים חדשים מקבצי
MP3
עם לפטופ ותוכנת פיינאל סקראץ' ככה יענו הוא יכול לעבוד עם
MP3
במקצועיות של וייניל
זה מתחבר עם קופסא מיוחדת למיקסר וללפטופ
קיצר
יש לך עוד המון ללמוד בקטע של ציוד
אשכרה חשבת שיש לו ביטים מוכנים והוא משלב עליהם יענו מלודיות מקבצי
MP3
הרגת אותי
ולא זה לא אוויר לקירור היד
זה מכונת אפקטים מיוחדת שיוצרת הולוגרמה שכמעבירים את היד יוצרת אפקטים שונים כל פעם
אוי ויי זמיר...
EDIT
אני קורא את הפוסט שלך שוב ולא יכול לשמוע את השטויות האלה
תלמד
http://www.finalscratch.com/fs4/start.asp |
|
|
| markfeldman |
| quote: | בואנה מארק אתה אשכרה רציני תגיד?!?!?!
שני התקליטים האלה זה תקליטים מיוחדים שמקבלים מידע מהלפטופ ואז הוא יכול לנגן קטעים חדשים מקבצי
MP3
עם לפטופ ותוכנת פיינאל סקראץ' ככה יענו הוא יכול לעבוד עם
MP3
במקצועיות של וייניל
זה מתחבר עם קופסא מיוחדת למיקסר וללפטופ
קיצר
יש לך עוד המון ללמוד בקטע של ציוד
אשכרה חשבת שיש לו ביטים מוכנים והוא משלב עליהם יענו מלודיות מקבצי
MP3
הרגת אותי
ולא זה לא אוויר לקירור היד
זה מכונת אפקטים מיוחדת שיוצרת הולוגרמה שכמעבירים את היד יוצרת אפקטים שונים כל פעם
אוי ויי זמיר...
EDIT
אני קורא את הפוסט שלך שוב ולא יכול לשמוע את השטויות האלה
תלמד
http://www.finalscratch.com/fs4/start.asp |
קודם כל, אם לא בא לך לקרוא את השטויות שלי אתה לא חייב...
בכל מקרה, עדיין היו ביטים מונוטוניים כמעט לאורך כל הסט בסגנון פי וי די, מאיפה לעזאזל הם הגיעו ??
וזה לא משנה את העובדה שהוא מנגן מאמפי3 |
|
|
| Scorchio |
לא משהו אישי אני לא חושב שאתה כותב שטויות רק במקרה הספציפי הזה
ביטים בסגנון פול ואן דייק היו הרבה נכון כי המון קטעים היו שלו או קטעים שהוא עשה להם מיקס
והוא מנגן מ
MP3
אבל זה על וייניל
הרעיון של התוכנה היא שתוכל לנגן את כל הקטעים שבא לך רק מהמחשב בשביל לא להסחב עם 1000 ויינילים להופעה |
|
|
|
|