|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by m0sh
שמע אם יש לך כרטיסים איכשהו אז אתה בטוח נכנס
|
טעות... |
|
|
| Rising |
כן שמע באומן יש סלקציה הדוקה כוס אמא שלהם..
גם ליא-יב.. זה סלקציה עצבנית וגם אחרי שאתה עובר תראשונה יש עוד אחת.. ואתה מתייבש שנה וחצי בחוץ..
אז אם אתה לא בגיל חבל לך על הזמן.
רק פרוטקציות בקיצור |
|
|
| m0sh |
אם זה ככה אז אני צריך לקבל את הכסף חזרה
ככה שעדיף לנסות |
|
|
| Hell_Copter |
אני מקווה שזה יצא על סופשבוע שאני בבית
אני אמור באמת לקבל חמשוש מתישהו באיזור של התאריך הזה...
קיצר... איזה הפקה זה? כי אם זה נקסט אז חבר שלי מארגן כניסה...
אם לא... יכול להיות טיפה בעיה |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מקווה שזה יצא על סופשבוע שאני בבית
אני אמור באמת לקבל חמשוש מתישהו באיזור של התאריך הזה...
קיצר... איזה הפקה זה? כי אם זה נקסט אז חבר שלי מארגן כניסה...
אם לא... יכול להיות טיפה בעיה |
נקסט
אומן 17
פאל ואן דייק
לא רואה שום קשר הגיוני |
|
|
| m0sh |
טוב תראו אם יש לי כרטיס ולא מכניסים אותי זאת עבירה פלילית והאומן חייב להחזיר לפחות את הכסף או להכניס אותי
אם אני גם לא יכנס וגם לא יקבל את הכסף ,אז נלך ישר לבית משפט...אבל הבנתי שהאומן 17 באמת בני זונות ויש עליהם מיליון תביעות הרבה יותר רציניות
למסיבה של FERRY
לעומת זאת לא יעברו על החוק ולא תהיה בעיה.... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| אני רואה יש לנו פה פורומיסטים מפוקפקים אה? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by m0sh
אההה זה עשה לי את היום!
הרגשתי רע שפיספתי אותו באיביזה וחשבתי שאני לא ישמע אותו בחיים
אבל זה פשוט מצויין!
אם יש מכירה מוקדמת , אני שם! |
כן
ואתה גם תכנס... |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב קצת מידע מאחורי הקלעים שקיבלתי מרועי טוחנר אתמול:
נקסט כמעט סגרו עם פול ואן דייק שהוא יבוא להפקה שלהם..הם שלחו נציג מנקסט שניפגש עם הסוכן של פול ואן דייק באנגליה..אבל האומן בסופו של דבר הציעו סכום כסף יותר גדול אז פול סגר איתם!
מעניין כמה אפסים היו בעסקה...:rolleyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טוב קצת מידע מאחורי הקלעים שקיבלתי מרועי טוחנר אתמול:
נקסט כמעט סגרו עם פול ואן דייק שהוא יבוא להפקה שלהם..הם שלחו נציג מנקסט שניפגש עם הסוכן של פול ואן דייק באנגליה..אבל האומן בסופו של דבר הציעו סכום כסף יותר גדול אז פול סגר איתם!
מעניין כמה אפסים היו בעסקה...:rolleyes: |
איזה זין!
לנקסט הייתי נכנס 200%
עכשיו באומן הסיכויים שלי הם לטעמי הרבה פחות טובים אם זה אכן 23 +
מארק מה יהיה? |
|
|
| markfeldman |
יהיה טוב.
ננסה להשיג במכירה מוקדמת. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
איזה זין!
לנקסט הייתי נכנס 200%
עכשיו באומן הסיכויים שלי הם לטעמי הרבה פחות טובים אם זה אכן 23 +
מארק מה יהיה? |
וואי הילד שוב התחיל לבלות... ;) |
|
|
|
|