return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by m0sh
שמע אם יש לך כרטיסים איכשהו אז אתה בטוח נכנס


טעות...
Rising
כן שמע באומן יש סלקציה הדוקה כוס אמא שלהם..
גם ליא-יב.. זה סלקציה עצבנית וגם אחרי שאתה עובר תראשונה יש עוד אחת.. ואתה מתייבש שנה וחצי בחוץ..
אז אם אתה לא בגיל חבל לך על הזמן.
רק פרוטקציות בקיצור
m0sh
אם זה ככה אז אני צריך לקבל את הכסף חזרה
ככה שעדיף לנסות
Hell_Copter
אני מקווה שזה יצא על סופשבוע שאני בבית
אני אמור באמת לקבל חמשוש מתישהו באיזור של התאריך הזה...
קיצר... איזה הפקה זה? כי אם זה נקסט אז חבר שלי מארגן כניסה...
אם לא... יכול להיות טיפה בעיה
cluBBer
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מקווה שזה יצא על סופשבוע שאני בבית
אני אמור באמת לקבל חמשוש מתישהו באיזור של התאריך הזה...
קיצר... איזה הפקה זה? כי אם זה נקסט אז חבר שלי מארגן כניסה...
אם לא... יכול להיות טיפה בעיה



נקסט
אומן 17
פאל ואן דייק

לא רואה שום קשר הגיוני
m0sh
טוב תראו אם יש לי כרטיס ולא מכניסים אותי זאת עבירה פלילית והאומן חייב להחזיר לפחות את הכסף או להכניס אותי

אם אני גם לא יכנס וגם לא יקבל את הכסף ,אז נלך ישר לבית משפט...אבל הבנתי שהאומן 17 באמת בני זונות ויש עליהם מיליון תביעות הרבה יותר רציניות

למסיבה של FERRY
לעומת זאת לא יעברו על החוק ולא תהיה בעיה....
THE_BLUE_DRAGON
אני רואה יש לנו פה פורומיסטים מפוקפקים אה?
Scorchio
quote:
Originally posted by m0sh
אההה זה עשה לי את היום!

הרגשתי רע שפיספתי אותו באיביזה וחשבתי שאני לא ישמע אותו בחיים
אבל זה פשוט מצויין!

אם יש מכירה מוקדמת , אני שם!



כן
ואתה גם תכנס...
Sm0keMachine
טוב קצת מידע מאחורי הקלעים שקיבלתי מרועי טוחנר אתמול:

נקסט כמעט סגרו עם פול ואן דייק שהוא יבוא להפקה שלהם..הם שלחו נציג מנקסט שניפגש עם הסוכן של פול ואן דייק באנגליה..אבל האומן בסופו של דבר הציעו סכום כסף יותר גדול אז פול סגר איתם!
מעניין כמה אפסים היו בעסקה...:rolleyes:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
טוב קצת מידע מאחורי הקלעים שקיבלתי מרועי טוחנר אתמול:

נקסט כמעט סגרו עם פול ואן דייק שהוא יבוא להפקה שלהם..הם שלחו נציג מנקסט שניפגש עם הסוכן של פול ואן דייק באנגליה..אבל האומן בסופו של דבר הציעו סכום כסף יותר גדול אז פול סגר איתם!
מעניין כמה אפסים היו בעסקה...:rolleyes:


איזה זין!
לנקסט הייתי נכנס 200%

עכשיו באומן הסיכויים שלי הם לטעמי הרבה פחות טובים אם זה אכן 23 +

מארק מה יהיה?

markfeldman
quote:
מארק מה יהיה?


יהיה טוב.

ננסה להשיג במכירה מוקדמת.
taltul
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
איזה זין!
לנקסט הייתי נכנס 200%

עכשיו באומן הסיכויים שלי הם לטעמי הרבה פחות טובים אם זה אכן 23 +

מארק מה יהיה?

וואי הילד שוב התחיל לבלות... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement