|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני מוכן לתת לך טרמפ אם תביא לי את החינם שלך... |
חחחח... אז זהו שזה לא שיש לי אותו ביד... אני פשוט רשום יחד עם ידיד שלי שהוא צלם אז יש לו 2 חינמים יענו... :) אתה מבין |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חחחח... אז זהו שזה לא שיש לי אותו ביד... אני פשוט רשום יחד עם ידיד שלי שהוא צלם אז יש לו 2 חינמים יענו... אתה מבין |
מה הבעיה ?
תרשום אותי במקומך... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by taltul
אבל כנראה לא אגיע כי פשוט אין איך להגיע... וגם בסוף אין לי חשק.... :rolleyes:
:וגיל
מוזר שאתה כל כך מתלהב ממנו הרי אתה יגוע בתור אחד שיודע ואוהב לחפור
...או שחופרים לך :)... בסופו של דבר ואן דייק מנגן טראנס ולא טקנו אז |
פול הוא אליל בטירווףףף!!!
ואל תעשה ממני אחד ששומע רק טקנו למה טראנס אצלי זה בראש ובראשונה...
בקשר לזה שאין לך איך להגיע, אני עצמי לא יודע איך אני יגיע אבל מזה משנה אפשר להגיע באוטובוסים מקסימום. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
סידרו לו תשיניים? |
עשו לו תותבות!
חחחחחח עלק סידרו לו ת'שיניים... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
עשו לו תותבות!
חחחחחח עלק סידרו לו ת'שיניים... |
מהההה את מסתלבטת יסקסית
אמרו שהוא לא יכול לבוא לארץ כי יש לו בעיה בשיניים |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Shahar
מהההה את מסתלבטת יסקסית
אמרו שהוא לא יכול לבוא לארץ כי יש לו בעיה בשיניים |
לא מדובר בכלל על הארץ זה על שלושה גיגים ב
USA
| quote: |
We regret to announce that Paul van Dyk has to cancel his 3 US shows on 14/15/16th of October 2004. |
זהו שום דבר לא נאמר על זה שהוא לא בא לפה דיי לזיין בשכל!
TOMORROW - PVD @ HAOMAN 17...:crazy: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
לא מדובר בכלל על הארץ זה על שלושה גיגים ב
USA
זהו שום דבר לא נאמר על זה שהוא לא בא לפה דיי לזיין בשכל!
TOMORROW - PVD @ HAOMAN 17...:crazy: |
מה קשר אמרו שהוא ביטל אז חשבו הוא אולי יבטל גם פה מה תבוכה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מפני שאתם סתם מפחידים אנשים.
לא אמרו שום דבר על התאריך שלנו ועל האירוע שלנו
אז למה סתם להקפיץ לאנשים את הלב?
בקיצר מחר הוא מגיע ותבואו!
אם לא, שרפו את המועדון!
:rolleyes: |
|
|
| yaman |
יאללה חבר'ה כול מי שהולך שייהיה לכם בלוי נעים
ותראו איזה בנות יש בירושלים |
|
|
| idanhakia |
אוקי חברה קניתי שתי כרטיסים
הלכתי קניתי בקרמבו רקורדס
בכל מקרה בהתחלה עשו לי קצת בעיות כי זה בעיקרון מעל 24
אבל התחננתי קצת ואז היה בסדר...
בכל מקרה 100 שקל מוקדמת... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אז בואו נתעדכן:
- Black Dragon
- black mammmba
- cluBBer
- Dr.SuS
- fusi
- Haoman TraffiC
- Huge-A
- idanhakia
- markfeldman
- Scorchio
- THE_BLUE_DRAGON
עוד?
פחות? |
|
|
|
|