|
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by idanhakia
חברה, אתם חושבים שאם אני יבוא עם תקליט שלו הוא יחתום לי ? |
תלוי כמה נחוש תהיה
כמה סבלני הוא יהיה
וכמה זמן המאבטחים של האומן לא זיינו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אה והכי חשוב! סעו לאט ואם אתם שותים ( עלק אם...) אז תנו לחברים שלכם את המפתחות...
(אני מציעה שתתנו ליגאל הוא שותה רק מים במסיבות ) |
לצערנו הוא לא מגיע... |
|
|
| black mammmba |
| איזה תחנת רדיו תשדר את הסט שלו ?:rolleyes: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
כמה מילים בודדות לפני הסיכום:
פול=100%
קהל או יותר נכון עיר שלמה=10%
יחס של ירושלמים=30%
סאונד=70%
מחירים בבר=0%
ארגון האירוע=20\%30
ואני מרגיש רגועעעעע כואב הראש ולא נושם...
סיכום יגיע עם הזמן.
לא מוצא סמיילי למצבי חחח.
אה וכן, נקסט היו מארגנים זאת הרבה יותר טוב! |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
כמה מילים בודדות לפני הסיכום:
פול=100%
קהל או יותר נכון עיר שלמה=10%
יחס של ירושלמים=30%
סאונד=70%
מחירים בבר=0%
ארגון האירוע=20\%30
ואני מרגיש רגועעעעע כואב הראש ולא נושם...
סיכום יגיע עם הזמן.
לא מוצא סמיילי למצבי חחח.
אה וכן, נקסט היו מארגנים זאת הרבה יותר טוב! |
נקסט? חחחחחחח
התיקון שלי:
פול=65% (אבל לא היו לי ציפיות)
סהר=95%
מחסור בחמצן=15%
מחסור בבנות=10%
באמת זה היה סט העשור של סהר לדעתי. הייתי בהרבה (מאוד!) סטים שלו ובחיים לא שמעתי כזה סט חימום.
גם פול היה סבבה. כמעט חטפתי התקף שהוא שם את
blue monday
ואז התחיל רצף קליסקות כולל
for an angel
המתבקש...
(ד"א מי זה האהבל הזה שרשם
anather way
במקום
another way
קרע אותי מצחוק)
ועוד ד"א, איך קוראים לטרק שהוא שם אחרי
for an angel
ברח לי השם... |
|
|
| idanhakia |
היה יחסית בסדר
אבל אם היה לי מקום לזוז אז היה בן זונה...
עד שמצאתי מקום שאני יכול איכשהו לזוז כבר עבר חצי סט... |
|
|
| DJ Alex E. |
| יאלה חברים תארגנו טראקליסט |
|
|
| Scorchio |
חחחחח זה שרשם
Anather Way
זה ירון
אל תייחס זה בגלל שהוא כנראה שתה קצת יותר מידי
הוקצור הנה הסיכום שלי
מגיעים בשעה 24:00
אני ואלי נכנסים בקלות יחסית בשעה 24:30
גיל מנסה לארגן לגילי כניסה ובינתיים אני ואלי נהנים לצלילי ההאוס של סהר
סהר האמת שיעמם בשעה הראשונה אבל ככה ב 1:30 הוא התחיל להפגיז אש בטראקים שהקפיצו את הקהל בטירוף
ככה זה נמשך עוד שעה וחצי
השעה 2:50
THE VAN DYK HAS LANDED!
ואן דייק נצפה בעמדה ומתכונן להתחיל
3:00
בעיטת הפתיחה
ואן דייק מתחיל בקצב קצבי ואופייני לו
אךךךך מה אפשר לבקש עוד
For An Angel
Second Sun - Crush
Josh Gabriel - Alive
Time Of Our Lives
Nothing But You
וכמובן הסייברס
פול מסיים את הסט עם
Way Out West - Mindcircus
בגירסאת ברייקס שלא הכרתי
סיום רגוע ויפה לסט אנרגטי מאוד
6:30
יוצאים חזרה לכיוון הבית
אלי נוחת ב 7:20
גיל נוחת ב 7:40
אני נוחת בביתי ב 8:00
משם נמשיך למצעד האהבה שהתברר כאכזבה רצינית ועל זה נרחיב בטרד אחר
בקיצור
פול ואן דייק נתן בראש
אני מאוד נהניתי |
|
|
| Star |
| שמעתי שהוא ניגן את האחים פלאש |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחח זה שרשם
Anather Way
זה ירון
אל תייחס זה בגלל שהוא כנראה שתה קצת יותר מידי |
Anther Way או Another Way אני לא רשמתי
אולי השתמשתי ב"רעשן" או "פלאשר" של אחד החברים שלי שרשמו את זה, אבל לגבי זה אני לא סגור
:D
ולשם שינוי אתמול לא שתיתי יותר מידיי דווקא, למרות שזה היה מתבקש
:p
| quote: | Originally posted by Star
שמעתי שהוא ניגן את האחים פלאש |
Synergy - Pacifier כן הוא ניגן את הרמיקס של האחים פלאש ל |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by fusi
Anther Way או Another Way אני לא רשמתי
אולי השתמשתי ב"רעשן" או "פלאשר" של אחד החברים שלי שרשמו את זה, אבל לגבי זה אני לא סגור
:D
ולשם שינוי אתמול לא שתיתי יותר מידיי דווקא, למרות שזה היה מתבקש
:p
Synergy - Pacifier כן הוא ניגן את הרמיקס של האחים פלאש ל |
פשששששששששש יפה יפה קטע מעולה...
וירון אני כבר עליתי עליכם בשגיאות כתיב במסיבות קודמות..
:) |
|
|
|
|