return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Paul van Dyk באומן 17 בירושליים 21.10.2004 (pg. 16)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
ביטים בסגנון פול ואן דייק היו הרבה נכון כי המון קטעים היו שלו או קטעים שהוא עשה להם מיקס

והוא מנגן מ
MP3
אבל זה על וייניל
הרעיון של התוכנה היא שתוכל לנגן את כל הקטעים שבא לך רק מהמחשב בשביל לא להסחב עם 1000 ויינילים להופעה


למרות הכל אני חושב שהעסק הזה מאבד מהקסם שלו...
Scorchio
מסכים איתך
אבל ככה הוא יכול לבחור לעצמו את הקטעים שהוא יודע שהוא רוצה לנגן ישר מהמחשב
במקום להתחיל לחפש בערימות הויינילים שלו
לבנאדם יש יותר מ30 אלף ויינילים...
markfeldman
quote:
מסכים איתך
אבל ככה הוא יכול לבחור לעצמו את הקטעים שהוא יודע שהוא רוצה לנגן ישר מהמחשב
במקום להתחיל לחפש בערימות הויינילים שלו
לבנאדם יש יותר מ30 אלף ויינילים...


אני מאמין שגם לארמין יש כמות כזו של תקליטים ואולי יותר ועדיין, הוא מנגן מסי די/ויינילים.
THE_BLUE_DRAGON
טוב מתארגן הכל מגהץ את המכנסיים בלה בלה בלה
צח אוסף אותי וממני נוסעים לאסוף את אלי.
עוצרים בקיוסק בירושליים מול התכנה המרכזית.
יורדים על רד-בול ואני על סנדוויץ' פסטרמה וצח על חביתה.
עושים סיבובים פחד למצוא את האומן כאשר גילי מנחה אותנו.
בסוף ממתינים שגילי יגיע בשביל לנסוע אחריו להאומן.
עד שגילי מגיע כבר שומרת בסופר מבקשת ממנו לשם מוסיק מזרחית למה משעמם לה פחד.
כמובן ששללנו את בקשתה, נתנו לה אלקטרונית במקום.

גילי מגיע נוסעים אחריו להאומן הבן-אדם הזה חולה הגה נוסע כמו מטורף!
ועוד אנחנו צריכים לעקוב אחריו, משוגע לגמרי!!!

בקיצר מגיעים פוגש קצת חבר'ה בחוץ לאחר חמש דקות באים להכנס.
מכניס את הגיד'ייז על המוקדמות.
לאחר מכן נכנס עם גילי לקופות.
ולא יודע למה אבל אני לא ררשששששווםםם!!!!!!!!!
טוב זורק לגילי 10ש:ח ואומר לו להכנס שלא ימתין לי.
אני מברר מה פשר הדבר שאני לא רשום.
הולך לאחד בשם עדי והוא מזיין בשכל שכבר נכנס צלם בשם ניר
(צלם של ירושלים)
אז אומר לו שאני גם רשום והוא ממציא שאני לא!
פעם רביעית שאני בהאומן וכל פעם יש אותה בעייה רק שהפעם אפילו יותר!
אז מוציא מעדי הנחה של 80ש"ח מזה השטויות האלו.
מדבר עם כל מני אומרים לי להמתין ממתין עוברות להן חמש דקות נוספות,
ולא היה חם בחוץ ואני עם גופייה.
בא להכנס כבר ב80 ורן אחד מהצוות אומר לי שלא שהוא כבר מארגן לי את מה שאני צריך לקבל.
ממתין וממתין וכלום.
מברר מה הולך ושוב עוד שניה דקה אני מסדר אותך.
סבבה טוב נו ממתין ושוב ושוב וכבר השעה
01:40
ואין לי זין אני כולי קפוא מוות אני נכנס ב80 אחרי שהקפיאו אותי שעה בחוץ!
אם זה לא היה ערב עם פול כבר ממזמן לא הייתי ממתין והולך הבייתה ושם זין.
בקיצר נכנס קפוא ובעצבים.
את סהר פספסתי כל מה ששמעתי זה איזה 4 שירים שבכלל לא שמעתי אותם,
בראשון עדיין כולי הייתי מלא עצבים ובשני חיפשתי מקום לנשום לא היה שום שום שום מקום בפנים.
ממש כמו מסיבת נוער שכונתית של אנרג'י שדוחפים כמה שרק יותר!
טוב פול עולה לו!
נותן הרבה הרבה כבוד לאליל הנצחי הזה.....
ומתחיל לחפוץ בזמן שאנשים רומסים אותי דוחפים ועוברים הלוך ושוב מתחת לעמדה.
כאילו מתחת לעמדה זה לא מקום מעבר!!!
זה מקום להתחרפן ולתת כבוד!!!
אבל היה קהל מסריח מלא כוסיות פחד פוזתיות שבאו לשתות בבר להרגיש מגניבים.
אז הם והן עומדים ועוברים להם בזמן שאני ועוד שניים מנסים לרקוד ולהתקרחן מתחת לעמדה והם צוחקים עליהו ומסתקים עלינו כמו חייזרים!
זה נקרא חראאאאאאאאא קהל!!!!!!!!!!!
כמה שהן כוסיות פחד ופצצות זה חראאא קהל!!!
וגם הבנים שם היו חרא קהל!!!
ירושלמים = "קהל של האוס מנגניבים" באים לשתות בבר להזיז את הישבן ולשחק אותה בפוזות ומגניבים.
ואני וכל שער חברי הפורום והקהל שבא להתקרחן סובלים בגללם!
למה כל מה שהם עושים זה לעבור ממקום למקום ולעשות פוזות.
אז בשלב מסויים התעצבנתי והתחלתי עוד יותר להתפרק
ולא היה איכפת לי נתתי מרפקים ופיצוצים לעשרות בנות ומי שנסה להפריע!
נוחת על רד-בול בבר 25ש"ח!
וחוזר לזירה הצפופה הזאת,
עד שזה ניהיה עוד יותר צפוף ולא היה לי אוויר לנשום
הרגשתי מסוחרר ושאין לי שום חמצן ושאני בסכנת התעלפות
אז פלסתי את דרכי החוצה משדא הקרב, והישבתי קצת בחוץ להתאושש ולנשום אוויר.
(יכול להיות כל הקטע של האי חמצן אצלי נבע מזה של הקפאון של אותה שעה בחוץ)

בקיצר חזרתי פנימה לאחר כמה דקות.
והיה ממש ממש קשה למצוא מקום ולרקוד בו מבלי שידחפו אותך לעזזל.
טוב משיך לרקוד ואז בא גל של חבורה גדולה ואני אשכרה נופל לי!!!
בגלל ששילמתי 80 ועוד אחרי סבל רב אז צילמתי בהתאם שמינית מסיבה.
רוב הזמן התיק והמצלמה היו בשמירת חפצים!
על הזין שלי!
אבל עם זאת סורי לכל מי שרגיל שאני מפנק אותו תמיד.
הפעם לא היה מצב ובצדק.
פול ממשיך לקרוא אותי לגזרים עם בן-זונה של סט כמו תמיד ועם איזה ארבע קטעי טקנו!
לא ממש זוכר מה, קשה לי לזכור בדיוק אחרי ערב כזה.
אבל היה סט פיצוץ ועם גם נוסטלגיות.
שוב רד-בול הפעם קיבלתי לפחות תלוש שתייה לפחות זה משהו!
חייב לזרוק מילה טובה לשואו של הסייברים על הבמות חחח...
היו הרבה דיג'ייז בקהל כמו:
פלאשים,רולו,גיטלמן,צ'ופי,אוסי ועוד...
ושאני חושב על זה זאת המסיבה היחידה נראה לי שלא יצא לי להשתין בא!!!
בקיצר כמו שכתבו פול מסיים עם:
Way Out West - Mindcircus
אין לי מושג איזה רמיקס.
משונה כזה ברייקי שכזה.
זהו פול יורד נותן כבוד אחרון!!!
יוצא החוצה עם מליום שומרים ומה רק לא.
נכנס למכונית מפוארת משהו פחד לא ניתן היה לתפוס איתו תמונה ולא כלום.
נכנס למכונית שלצידה שני שומרים חיילים כאלו עם רובים בידיים.
נראה לי הוא היה בסרטים רעים שיקפוץ עליו איזה מחבל או משהו.

ואז מישהו שמתחיל למנגן פסיי-טראנס.
אלי וצח ישר קופצים עלי משום מקום וגוררים אותי החוצה חזרה הבייתה.
כמונו, יותר מחצי מועדון מתרוקן בשניות.
הולכים למכונית עוצרים למלות דלק קצת מים מינרלים.
ואני מקבל כאב ראש עצבני ביותר משהו מטורף!
זורקים את אלי בבית אחרי זה אני נזרק בבייתי וצח ממשיך לשלו.

נוחת בבית ישר כדור נגד כאבי ראש ונוחת על המיתה ולא נירדם!
צח מתקשר אחרי שעה וחצי לשאול מתי נוסעים למצעד בקיצר לא היה מצב לישון.
כותב את הכה מילים שכתבתי פה בפורום.
מתאושש קצת וקופץ למקלחת ומתארגן וכעבור זמן קצר יוצאים למצעד.

בכלליות כפי שכתבתי בפורום איך שחזרתי,
פול היה סווווווףףףףף כהרגלו!!!!!!!!!
היה כיף לפגוש חברי פורום ולהכיר נוספים!!!
מה שבטוח אם נקסט היו מארגנים זאת היה הרבה יותר קרחנה והרבה יותר טוב ומאורגן כראוי!

תמונות עדיין לא העלתי אני ממתין להתנצלות ופיצוי מהאומן
למה זאת פעם רביעית שאני בהאומן וכל פעם אותה צרה רק שהפעם גם בסוף לא קבלתי את מה שהייתי צריך.
ככה שזה ממש מוגזם.

פול וואן דייק ביזר-הלל נשמע כמו חלום שמתגשם!
אבל הביצוע זוועתי!

בקיצר פול זה באירופה
אין מה לעשות!
:rolleyes:
princess cc
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
טוב מתארגן הכל מגהץ את המכנסיים בלה בלה בלה
צח אוסף אותי וממני נוסעים לאסוף את אלי.
עוצרים בקיוסק בירושליים מול התכנה המרכזית.
יורדים על רד-בול ואני על סנדוויץ' פסטרמה וצח על חביתה.
עושים סיבובים פחד למצוא את האומן כאשר גילי מנחה אותנו.
בסוף ממתינים שגילי יגיע בשביל לנסוע אחריו להאומן.
עד שגילי מגיע כבר שומרת בסופר מבקשת ממנו לשם מוסיק מזרחית למה משעמם לה פחד.
כמובן ששללנו את בקשתה, נתנו לה אלקטרונית במקום.

גילי מגיע נוסעים אחריו להאומן הבן-אדם הזה חולה הגה נוסע כמו מטורף!
ועוד אנחנו צריכים לעקוב אחריו, משוגע לגמרי!!!

בקיצר מגיעים פוגש קצת חבר'ה בחוץ לאחר חמש דקות באים להכנס.
מכניס את הגיד'ייז על המוקדמות.
לאחר מכן נכנס עם גילי לקופות.
ולא יודע למה אבל אני לא ררשששששווםםם!!!!!!!!!
טוב זורק לגילי 10ש:ח ואומר לו להכנס שלא ימתין לי.
אני מברר מה פשר הדבר שאני לא רשום.
הולך לאחד בשם עדי והוא מזיין בשכל שכבר נכנס צלם בשם ניר
(צלם של ירושלים)
אז אומר לו שאני גם רשום והוא ממציא שאני לא!
פעם רביעית שאני בהאומן וכל פעם יש אותה בעייה רק שהפעם אפילו יותר!
אז מוציא מעדי הנחה של 80ש"ח מזה השטויות האלו.
מדבר עם כל מני אומרים לי להמתין ממתין עוברות להן חמש דקות נוספות,
ולא היה חם בחוץ ואני עם גופייה.
בא להכנס כבר ב80 ורן אחד מהצוות אומר לי שלא שהוא כבר מארגן לי את מה שאני צריך לקבל.
ממתין וממתין וכלום.
מברר מה הולך ושוב עוד שניה דקה אני מסדר אותך.
סבבה טוב נו ממתין ושוב ושוב וכבר השעה
01:40
ואין לי זין אני כולי קפוא מוות אני נכנס ב80 אחרי שהקפיאו אותי שעה בחוץ!
אם זה לא היה ערב עם פול כבר ממזמן לא הייתי ממתין והולך הבייתה ושם זין.
בקיצר נכנס קפוא ובעצבים.
את סהר פספסתי כל מה ששמעתי זה איזה 4 שירים שבכלל לא שמעתי אותם,
בראשון עדיין כולי הייתי מלא עצבים ובשני חיפשתי מקום לנשום לא היה שום שום שום מקום בפנים.
ממש כמו מסיבת נוער שכונתית של אנרג'י שדוחפים כמה שרק יותר!
טוב פול עולה לו!
נותן הרבה הרבה כבוד לאליל הנצחי הזה.....
ומתחיל לחפוץ בזמן שאנשים רומסים אותי דוחפים ועוברים הלוך ושוב מתחת לעמדה.
כאילו מתחת לעמדה זה לא מקום מעבר!!!
זה מקום להתחרפן ולתת כבוד!!!
אבל היה קהל מסריח מלא כוסיות פחד פוזתיות שבאו לשתות בבר להרגיש מגניבים.
אז הם והן עומדים ועוברים להם בזמן שאני ועוד שניים מנסים לרקוד ולהתקרחן מתחת לעמדה והם צוחקים עליהו ומסתקים עלינו כמו חייזרים!
זה נקרא חראאאאאאאאא קהל!!!!!!!!!!!
כמה שהן כוסיות פחד ופצצות זה חראאא קהל!!!
וגם הבנים שם היו חרא קהל!!!
ירושלמים = "קהל של האוס מנגניבים" באים לשתות בבר להזיז את הישבן ולשחק אותה בפוזות ומגניבים.
ואני וכל שער חברי הפורום והקהל שבא להתקרחן סובלים בגללם!
למה כל מה שהם עושים זה לעבור ממקום למקום ולעשות פוזות.
אז בשלב מסויים התעצבנתי והתחלתי עוד יותר להתפרק
ולא היה איכפת לי נתתי מרפקים ופיצוצים לעשרות בנות ומי שנסה להפריע!
נוחת על רד-בול בבר 25ש"ח!
וחוזר לזירה הצפופה הזאת,
עד שזה ניהיה עוד יותר צפוף ולא היה לי אוויר לנשום
הרגשתי מסוחרר ושאין לי שום חמצן ושאני בסכנת התעלפות
אז פלסתי את דרכי החוצה משדא הקרב, והישבתי קצת בחוץ להתאושש ולנשום אוויר.
(יכול להיות כל הקטע של האי חמצן אצלי נבע מזה של הקפאון של אותה שעה בחוץ)

בקיצר חזרתי פנימה לאחר כמה דקות.
והיה ממש ממש קשה למצוא מקום ולרקוד בו מבלי שידחפו אותך לעזזל.
טוב משיך לרקוד ואז בא גל של חבורה גדולה ואני אשכרה נופל לי!!!
בגלל ששילמתי 80 ועוד אחרי סבל רב אז צילמתי בהתאם שמינית מסיבה.
רוב הזמן התיק והמצלמה היו בשמירת חפצים!
על הזין שלי!
אבל עם זאת סורי לכל מי שרגיל שאני מפנק אותו תמיד.
הפעם לא היה מצב ובצדק.
פול ממשיך לקרוא אותי לגזרים עם בן-זונה של סט כמו תמיד ועם איזה ארבע קטעי טקנו!
לא ממש זוכר מה, קשה לי לזכור בדיוק אחרי ערב כזה.
אבל היה סט פיצוץ ועם גם נוסטלגיות.
שוב רד-בול הפעם קיבלתי לפחות תלוש שתייה לפחות זה משהו!
חייב לזרוק מילה טובה לשואו של הסייברים על הבמות חחח...
היו הרבה דיג'ייז בקהל כמו:
פלאשים,רולו,גיטלמן,צ'ופי,אוסי ועוד...
ושאני חושב על זה זאת המסיבה היחידה נראה לי שלא יצא לי להשתין בא!!!
בקיצר כמו שכתבו פול מסיים עם:
Way Out West - Mindcircus
אין לי מושג איזה רמיקס.
משונה כזה ברייקי שכזה.
זהו פול יורד נותן כבוד אחרון!!!
יוצא החוצה עם מליום שומרים ומה רק לא.
נכנס למכונית מפוארת משהו פחד לא ניתן היה לתפוס איתו תמונה ולא כלום.
נכנס למכונית שלצידה שני שומרים חיילים כאלו עם רובים בידיים.
נראה לי הוא היה בסרטים רעים שיקפוץ עליו איזה מחבל או משהו.

ואז מישהו שמתחיל למנגן פסיי-טראנס.
אלי וצח ישר קופצים עלי משום מקום וגוררים אותי החוצה חזרה הבייתה.
כמונו, יותר מחצי מועדון מתרוקן בשניות.
הולכים למכונית עוצרים למלות דלק קצת מים מינרלים.
ואני מקבל כאב ראש עצבני ביותר משהו מטורף!
זורקים את אלי בבית אחרי זה אני נזרק בבייתי וצח ממשיך לשלו.

נוחת בבית ישר כדור נגד כאבי ראש ונוחת על המיתה ולא נירדם!
צח מתקשר אחרי שעה וחצי לשאול מתי נוסעים למצעד בקיצר לא היה מצב לישון.
כותב את הכה מילים שכתבתי פה בפורום.
מתאושש קצת וקופץ למקלחת ומתארגן וכעבור זמן קצר יוצאים למצעד.

בכלליות כפי שכתבתי בפורום איך שחזרתי,
פול היה סווווווףףףףף כהרגלו!!!!!!!!!
היה כיף לפגוש חברי פורום ולהכיר נוספים!!!
מה שבטוח אם נקסט היו מארגנים זאת היה הרבה יותר קרחנה והרבה יותר טוב ומאורגן כראוי!

תמונות עדיין לא העלתי אני ממתין להתנצלות ופיצוי מהאומן
למה זאת פעם רביעית שאני בהאומן וכל פעם אותה צרה רק שהפעם גם בסוף לא קבלתי את מה שהייתי צריך.
ככה שזה ממש מוגזם.

פול וואן דייק ביזר-הלל נשמע כמו חלום שמתגשם!
אבל הביצוע זוועתי!

בקיצר פול זה באירופה
אין מה לעשות!
:rolleyes:


:haha: :haha:
יש כאלה מחכים לטראקליסט, אני מחכה לריויו של גיל!
הרסת אותי!
spring
הגירסא האורגנלית
לגמרי של הקטע המדהים הזה
מופיע אך ורק על הפרומו של האלבום
vitality
THE_BLUE_DRAGON
סרטון של
Nothing But You
מבית תומר
gizulon.

12mb.
04:37.
Save Target As...


שלושה סרטונים שצילמתי מחוברים.
18mb.
04:30.
Save Target As...
iTAi
quote:
Originally posted by hangover
תגידו לי על מה אתם מדברים?! זה היה פיינל סקראץ' וזה לא חדש או משהו
גם סהר מביא אותו מדי פעם (ביחוד שאקוהויוה מגיע לביקור)
זה לא תקליטים אמיתיים אלא תקליטים שמתחברים למחשב
סתם צעצוע שעולה 500$

:p


ולי לרגע גרמתם לחשוב שהוא בא עם סט מוכן ולחשוב שהוא חנטריש...
פעם הבאה אני אזכר בפיינל החביב, אגב מכשיר מעניין שיחקתי עליו כמה פעמים....
Huge-A
הקובץ כנראה פגום ..
הורדתי אותו והוא עוצר לי בשניות הראשונות ..
THE_BLUE_DRAGON
איזה קובץ שלי או של תומר?

Huge-A
של תומר ..
אני מוריד וזה מראה לי שמוריד הכל אני בא לוחץ זה עובד כמה שניות ואז נעצר..
בדקתי גם כמה מגה ירד וזה מוזר כי ירד לי רק 3מגה אבל בתהליךל עצמו זה מסיים עד 100 אחוז :conf:
THE_BLUE_DRAGON
תעשה
save target as...
ותוריד.
למה אני הורדתי וזה ירד עד הסוף ועובד.
מקסימום לא מצליח לך אני אשלח לך במסנגר או משהו כבר.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement