| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
את יודעת סיסי איזה הבדל גדול יש בין הלייזר ששיש במועדונים "הירוק"
לזה שאנחנו מביאים איתנו ..................
ואני חושב בכלל שהילדים האלה סתם סטלנים והם לקחו סמים בטוח ..
כי אם זה היה עושה משהו באמת אז כבר מזמן היו סוגרים את העסק.. ולא מפעילים בכל הארץ את הלייזירים ...חלאס סתם בולשיט..יש בזה סיכון אבל זה עובר 300 אךף בדיקות לפני שמדליקים את זה .
"בכל מקרה "מדליק מי שמדליק ראשון ;) |
זה מסוכן כשמכוונים לעיניים!!!
קיצר דונט קר, פעם הבאה לא לכוון לי לעיניים!:whip: |
|
|