|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Na een no-show van Paul verleden keer, gaatie het toch weer eens proberen om in Den Haag te komen, deze keer zal hij de hele avond draaien en speciaal voor JP, draaitie Murder was the bass.
o.a. Paul van Dyk, Stef Vrolijk, Remy
zaal open 23.00 uur / aanvang 23.00 uur
grote+kleine zaal : € 17,00
room1: Paul van Dyk, all night long
Room 2: Stef Vrolijk & 16 bit Lolita's, Remy. |
|
|
| jp |
*check*
MwdB is altijd leuk ;)
Moet hiervoor wel Awakenings opgeven dus een uurtje techno is wel het minste wat hij kan doen :whip: |
|
|
| HBtje |
100% zeker present
:toothless
als ie komt dan |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HBtje
als ie komt dan |
Doe eens ff normaal zeg! :mad: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by HBtje
100% zeker present
|
Mooie getallen gooi je er weer tegenaan, maar bedoel je jezelf of PvD? :mad: |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Mooie getallen gooi je er weer tegenaan, maar bedoel je jezelf of PvD? :mad: |
ik zeker, en hopelijk paultje ook :crazy: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HBtje
ik zeker, en hopelijk paultje ook :crazy: |
Doe eens ff normaal zeg! :mad: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by tijs08
Doe eens ff normaal zeg! :mad: |
Precies! Ik snap er geen van, knul! :mad: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
mis ik iets :conf: |
Ja, verstand! |
|
|
| Tom Lont |
| Gezellig hier :D PvD all night long, dat is iig een vette goedmaker dacht ik zo :) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Tom Lont
Gezellig hier :D |
ach gewoon negeren
De ouwe vaste kern vind het niet leuk dat ook nieuwere leden een mening hebben... :rolleyes: |
|
|
|
|