|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
heel vet nummer, maar als ik luister naar het begin van de EM van zabiela weet ik het weer .... zabiela en niet innercity ....
btw, tune: PJ Davy - What it;s worth! |
|
|
| New Wave |
Damon Wild - Gaitu
Beter kan gewoon niet :) |
|
|
| basd |
Dit zal door de progliefhebbers wel al helemaal dood gedraaid zijn maar ik ontdek em net pas:
Blue Haze - Into nothing (Bill Hamels last time for 9 vox mix)
Best een vette plaat, misschien net een beetje te trancy alleen (zeker het tweede gedeelte) maar wel een plaatje waar je lekker op los kan gaan.. Tis alleen niet helemaal wat ik van vroegah van Saw Recordings gewend ben (Bipath - Paranoize, Satoshi Tomiie - Virus, etc. zijn toch een stukkie donkerder).. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basd
Dit zal door de progliefhebbers wel al helemaal dood gedraaid zijn maar ik ontdek em net pas:
Blue Haze - Into nothing (Bill Hamels last time for 9 vox mix)
Best een vette plaat, misschien net een beetje te trancy alleen (zeker het tweede gedeelte) maar wel een plaatje waar je lekker op los kan gaan.. Tis alleen niet helemaal wat ik van vroegah van Saw Recordings gewend ben (Bipath - Paranoize, Satoshi Tomiie - Virus, etc. zijn toch een stukkie donkerder).. |
Saw is al een hele tijd minder donker :) en die Blue Haze (Michael Burns wederom!) is idd heerlijk! :cool: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Saw is al een hele tijd minder donker :) |
Jammer, jammer, maar goed, niks aan te doen.. Maar eens kijken of ik ergens nog een paar oudere releases van ze op kan duiken, waren altijd wel lekkere plaatjes.. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basd
Jammer, jammer, maar goed, niks aan te doen.. Maar eens kijken of ik ergens nog een paar oudere releases van ze op kan duiken, waren altijd wel lekkere plaatjes.. |
jammer, jammer? niet overdrijven he :p ;) ik vind ze steeds betere releases brengen :cool: (het blijven progressive plaatjes hoor, echt geen trance) |
|
|
| Hitman |
Onno kerel, hoe laat was je zaterdag ochtend thuis?:D
Je was een beetje stilletjes voor jouw doen, heb je bijna niet zien springen:conf: :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
jammer, jammer? niet overdrijven he :p ;) ik vind ze steeds betere releases brengen :cool: (het blijven progressive plaatjes hoor, echt geen trance) |
Of het progressive blijft of niet maakt me niet uit, ik denk niet in dat soort termen. Het is gewoon dat die vroegere sound me meer aanspreekt ;)
Zal alleen wel lastig worden om die platen nu nog te pakken te krijgen, zal wel tweedehands moeten. Misschien binnenkort maar weer eens naar Rare, wat ik me kan herinneren hebben die nog wel een voorraadje van wat oudere progressive (Whoop! en zo). |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hij is al uit gekomen op Electronic Elements als O.C. - Illusions :) |
idd. Ook Not Even Winds staat daarop, welke ook nog steeds een van mijn faves van dit moment is.
| quote: | Originally posted by tijs08
Nicol Sponberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Dub) :eyespop:
en daar zijn ze weer!!! Waaaaaanzinnig nummer weer!!! Ga toch wel erg twijfelen zo of ik niet naar Innercity moet gaan, want dit LIVE horen (en Rachel Starr... man man wat vet) :crazy: |
Cool! Hier ben ik erg benieuwd naar!
Krijg ook nog steeds geen genoeg van Arcadia, wat een plaat is dat zeg! |
|
|
| Fkwebeman |
Collenius - Dansplaat Every Single Day (Jean vs Brainpower)
dikke lol :D |
|
|
| ahp2002 |
scumfrog - come on (new york mix)
dikke gitaarrockclub! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Hitman
Onno kerel, hoe laat was je zaterdag ochtend thuis?:D
Je was een beetje stilletjes voor jouw doen, heb je bijna niet zien springen:conf: :p |
haha dit ga je niet geloven ;) ik was pas om half 11 sochtends thuis! :eek: en het was een beetje erg druk om te gaan springen maar vond er een heerlijk sfeer hangen dus dat maakte veel goed! :cool:
Die Nicol Sponberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Dub) is trouwens ook weer een toppertje inderdaad! :tongue3 |
|
|
|
|