return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 
Vette tunes van het moment Part V (pg. 56)
View this Thread in Original format
Cosmic
Platinum - Head Rush
Microbe - B52

Heerlijke hardtrance!
@win
Peaktwins - Hypnowaves!

Zowel de original als Castaneda remix zijn echt enorm vet! Aanrader voor alle uplifting trancers hier :cool:
djdavid
quote:
Originally posted by moogwai
(oh ja, was Lolo- Why een Sasha-Xpander rip-off, deze lijkt verdacht veel op Sasha & Emerson - Scorchio ;) )


sort of xpander rip-off, op zich wel lekker plaatje maar kan natuurlijk niet tegen Sasha's plaat op!:cool:
Partyhardy!
Onwijs lekkere plaat (laatste plaat uit Chable zijn Proton set):
Andy Page - Serpent :tongue3 Super drive erin! gitaartje! :D Dit is kwaliteit!
Creamfields23
Ficta - Eli (Zabiela's Rave Lizard mix) Lekker hoor
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Tim81
Het kan niet mooier verwoord worden dan door Remy D :toothless

Maar Markus Schulz ft. Departure - Without You Near (Original Mix al dan niet G&D Remix) is idd erg :toocool:


Godsamme!!! (sorry voor deze uitdrukking)

Wat een tip..
Dit wordt hem helemaal de komende tijd, heerlijk nummer.. staat op repeat.. :crazy: :eyespop:
moogwai
Thomas Datt - Alone (Inertia Remix)
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
2 goede trancers van dit moment.
TranceZoner
quote:
Originally posted by moogwai
Thomas Datt - Alone (Inertia Remix)
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
2 goede trancers van dit moment.



Hey Cyril, de 1e die je noemt vind ik ook erg lekker, doet me denken aan trance van wat jaartjes terug. Gewoon een relaxete melodie, maar verder geen knaller ofzo, gewoon een hele chille (imo) zomertrack die heel rustig aan doet :cool:

De 2e vind ik dus echt dikke kaas :crazy:
Roger
quote:
Originally posted by TranceZoner
De 2e vind ik dus echt dikke kaas :crazy:


die doet mij dus ook helemaal niks
Roger
Hydroid - Greek Trick (Original Mix)
erg lekker vind ik!!

Partyhardy!
quote:
Originally posted by TranceZoner
De 2e vind ik dus echt dikke kaas :crazy:


Cyril houdt van dikke kaas trance :tongue2
tijs08
Slip Friction - Crazy
Matt Darey - Liberation (Darey Deep Dub Mix)

uit ASOT 191, zijn ook de enige twee nieuwe tracks voor mij die er echt uitspringen! :)

Van Gelder - Everywhere ook uit de nieuwste ASOT is me iets te heftige trance, maar deze track heeft wel die heerlijke 'oude trance feel' in zich :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 
Privacy Statement