|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
das dus Kalle M - Omena (Jussi Pekka Remix) :rolleyes: |
Zo netjes :) heerlijke remix dan van Pekka  |
|
|
| Phortastic |
lol wanneer gaat Darey nu eens eindelijk stoppen met zen eigen tunes te re-releasen en te remixen :rolleyes:
het wordt een beetje zielig imo... |
|
|
| TOR |
Freza & DJ Fresh - Kalimba
heerlijke breaks uit Oekraïne. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol wanneer gaat Darey nu eens eindelijk stoppen met zen eigen tunes te re-releasen en te remixen :rolleyes:
het wordt een beetje zielig imo... |
Meeste "remakes" zijn idd niet de moeite waard, maar deze remix is gewoon top! |
|
|
| sndh |
Madoka - Drift (Tone Depth ft Anna Maria X remix)
wat een vette plaat, heerlijke drive van de bekende Tone Depth stijl, weinig opbouw hoorbaar maar veel knal momenten!
Andy Page - Serpent
Dwaalt al het gehele weekend rond in mijn mp3speler, wat een megavette plaat! Breaks met een enorme gitaarsolo, net als je denkt de melodie te hebben verandert ie weer, heerlijk! |
|
|
| Djeebie |
Allebei uit het setje van Teagle op ETN.FM:
Tonepushers - Daydreamer (Hamel Remix)
Je moet van die vocal houden, maar ik vind hem geweldig. Echt een superplaat! Zomers ook :cool:
Proluctors - Expression
Die bassline :tongue3 Wat een lekkere track zeg! |
|
|
| sndh |
het eerste nummer uit de March 2005 set Stoned In Asia van Pole Folder! W0000 wat een plaat!
"oooooh drowning me... a little closer, then you mind...eyes open wide :eyespop:" |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by sndh
Madoka - Drift (Tone Depth ft Anna Maria X remix)
wat een vette plaat, heerlijke drive van de bekende Tone Depth stijl, weinig opbouw hoorbaar maar veel knal momenten!
|
Ik heb die versie nog niet gehoord, maar ik ben helemaal weg van de Roel H mix van drift! Echt super remixje, terwijl het origineel geen ruk aan is....... |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by sndh
het eerste nummer uit de March 2005 set Stoned In Asia van Pole Folder! W0000 wat een plaat!
"oooooh drowning me... a little closer, then you mind...eyes open wide :eyespop:" |
Dat is Silencer - Drown In Me, weet alleen niet welke remix.... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by tango
Ik heb die versie nog niet gehoord, maar ik ben helemaal weg van de Roel H mix van drift! Echt super remixje, terwijl het origineel geen ruk aan is....... |
Die Roel H mix is inderdaad errrg vet!! Denk dat die tonedepth remix daar niet aan kan tippen :D
Die 'drown in me' track is ook vet ja! Pole Folder is lekker bezig! Zijn Kiss setje van afgelopen weekend zit ook aardig wat moois in!
De 23e ga ik Pole Folder LIVE zien... ben benieuwd!
Ik ben op het moment ook helemaal hooked aan Moby - Lift me up (Mylo Mix) :cool: |
|
|
| sndh |
Ik heb juist die Roel H remix nog niet gehoord, maar goed ik ben ook al tijden redelijk fan van die griek, dus naja :)
Ik ben ook helemaal hooked aan Perception - Abandoned Building in Mono, lekkere spacende downtempo tune :) |
|
|
| sndh |
Hoor de Roel H remix nu, maar ik weet niet hoor, vind de Tone Depth veel meer hebben, ook al is ie nogal hetzelfde als zijn voorgaande tracks... Roel H mag er zijn, maar voor mij wint die Tone Depth het toch, duidelijk!
(tnx tijs!) |
|
|
|
|