return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 
Vette tunes van het moment Part V (pg. 58)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
das dus Kalle M - Omena (Jussi Pekka Remix) :rolleyes:


Zo netjes :) heerlijke remix dan van Pekka
Phortastic
lol wanneer gaat Darey nu eens eindelijk stoppen met zen eigen tunes te re-releasen en te remixen :rolleyes:
het wordt een beetje zielig imo...
TOR
Freza & DJ Fresh - Kalimba

heerlijke breaks uit Oekraïne.
moogwai
quote:
Originally posted by Phortastic
lol wanneer gaat Darey nu eens eindelijk stoppen met zen eigen tunes te re-releasen en te remixen :rolleyes:
het wordt een beetje zielig imo...


Meeste "remakes" zijn idd niet de moeite waard, maar deze remix is gewoon top!
sndh
Madoka - Drift (Tone Depth ft Anna Maria X remix)

wat een vette plaat, heerlijke drive van de bekende Tone Depth stijl, weinig opbouw hoorbaar maar veel knal momenten!

Andy Page - Serpent

Dwaalt al het gehele weekend rond in mijn mp3speler, wat een megavette plaat! Breaks met een enorme gitaarsolo, net als je denkt de melodie te hebben verandert ie weer, heerlijk!
Djeebie
Allebei uit het setje van Teagle op ETN.FM:

Tonepushers - Daydreamer (Hamel Remix)
Je moet van die vocal houden, maar ik vind hem geweldig. Echt een superplaat! Zomers ook :cool:

Proluctors - Expression
Die bassline :tongue3 Wat een lekkere track zeg!
sndh
het eerste nummer uit de March 2005 set Stoned In Asia van Pole Folder! W0000 wat een plaat!

"oooooh drowning me... a little closer, then you mind...eyes open wide :eyespop:"
tango
quote:
Originally posted by sndh
Madoka - Drift (Tone Depth ft Anna Maria X remix)

wat een vette plaat, heerlijke drive van de bekende Tone Depth stijl, weinig opbouw hoorbaar maar veel knal momenten!


Ik heb die versie nog niet gehoord, maar ik ben helemaal weg van de Roel H mix van drift! Echt super remixje, terwijl het origineel geen ruk aan is.......
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by sndh
het eerste nummer uit de March 2005 set Stoned In Asia van Pole Folder! W0000 wat een plaat!

"oooooh drowning me... a little closer, then you mind...eyes open wide :eyespop:"


Dat is Silencer - Drown In Me, weet alleen niet welke remix....
tijs08
quote:
Originally posted by tango
Ik heb die versie nog niet gehoord, maar ik ben helemaal weg van de Roel H mix van drift! Echt super remixje, terwijl het origineel geen ruk aan is.......



Die Roel H mix is inderdaad errrg vet!! Denk dat die tonedepth remix daar niet aan kan tippen :D

Die 'drown in me' track is ook vet ja! Pole Folder is lekker bezig! Zijn Kiss setje van afgelopen weekend zit ook aardig wat moois in!
De 23e ga ik Pole Folder LIVE zien... ben benieuwd!

Ik ben op het moment ook helemaal hooked aan Moby - Lift me up (Mylo Mix) :cool:

sndh
Ik heb juist die Roel H remix nog niet gehoord, maar goed ik ben ook al tijden redelijk fan van die griek, dus naja :)

Ik ben ook helemaal hooked aan Perception - Abandoned Building in Mono, lekkere spacende downtempo tune :)
sndh
Hoor de Roel H remix nu, maar ik weet niet hoor, vind de Tone Depth veel meer hebben, ook al is ie nogal hetzelfde als zijn voorgaande tracks... Roel H mag er zijn, maar voor mij wint die Tone Depth het toch, duidelijk!

(tnx tijs!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 
Privacy Statement