|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
...alleen: deze thread is volgensmij de meest bekeken thread van het NLTA forum. Veel mensen van andere boards komen hier kijken (maar posten weinig/nooit). Het zou jammer zijn als die links van yousendit.com daar aan op gaan... dacht nl. dat het maar een bepaald aantal malen te downloaden is. Maar dat kan ik me verbeelden hoor :)
! |
Hier heb je wel gelijk in... mijn plan is hierbij dus gelijk afgeschoten :(
tenzij we een thread aanmaken met een vage naam die dan niemand zomaar gaat lezen en alles daarin posten :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Hier heb je wel gelijk in... mijn plan is hierbij dus gelijk afgeschoten :(
tenzij we een thread aanmaken met een vage naam die dan niemand zomaar gaat lezen en alles daarin posten :) |
Nah, we kunnen natuurlijk altijd kijken hoe het gaat :) |
|
|
| basd |
Op www.littledetroit.net staat een oldschool mix uit 1992 van Vapourspace (van Gravitational Arch of 10, stond laatst nog op de 10 Years of Fuse compilatie)..
Get it while you can.. Vette mix! |
|
|
| Creamfields23 |
In de categorie chill out :
Junior Boys - Last Exit, beetje vreemd ma wel lekker! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Op www.littledetroit.net staat een oldschool mix uit 1992 van Vapourspace (van Gravitational Arch of 10, stond laatst nog op de 10 Years of Fuse compilatie)..
Get it while you can.. Vette mix! |
Das mooi pas........ maar kan je de specifieke link ook geven. Niet echt te vinden :conf: |
|
|
| sndh |
ik weet nog niet hoe die heet, maar ID 18 uit Osamu M @ Kristal Club van vorig jaar oktober is :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Klinkt als een Osamu M remix, vette violen weer, lekker chill en tegelijk opzwepend en superkicken!
:eyes: |
|
|
| SnuggLe |
Lul-op-wielen, daar keek ik al ;) |
|
|
| ahp2002 |
Fluid In Motion - Soul Dimension
dit vind ik toch wel de gaafste tune van miami 05
ook heel vet: Ronski Speed - IC
superhypnotiserende track |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
hele waslijst :crazy: |
Allemaal weer stuk voor stuk klappers Tijs! Kippenvel 2005,hehe ;) :cool: |
|
|
| DJ_Siesta |
| hoor steeds in setjes vna dr kucho, zon megavet nummer, met een viool! Volgens mij een productie van hemzelf! echt geweldige plaat! |
|
|
| Creamfields23 |
| Hey sies, da's La Ira de dios/dois¿ denk ik |
|
|
|
|