|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
Thompson & Holden - Come To Me
zoals op de Therapy Sessions 2 cd van Dave Seaman. Ik neem aan dat dit de echte versie is dan. Supertune, nog beter dan de versies die al sinds jaar en dag op alle mogelijke paysites te vinden zijn...!! |
|
|
| magrec |
Deep Dish - 3 miles to paradise
rocking progressiveeeeee |
|
|
| tango |
Zeer fijne plaatjes:
- Jason Sukzuki And Mat Leutwyler - The Contended Gastronome (Kosmas Epsilon Remix)
- Petter - Untitled Acid / Freak & Love / Everyday Balloon
En het nieuwe album van moby is weer heerlijk chillen
:toocool: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by magrec
Deep Dish - 3 miles to paradise
rocking progressiveeeeee |
Hmm, ik vond het niks. Smaken verschillen :) Say Hello van Deep Dish vind ik stukken beter. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Inderdaad zeg! alwéér een super remix van Matthew! :crazy: Deze remix verveelt nog steeds niet en het is ongeloofeljik hoe hij keer op keer zo'n lekkere drive plus climax in zijn producties weet te maken! :tongue3 wat een talent! :cool: |
Same here.. echt een lekkere remix!
Wat vind je van de nieuwe Roland Klinkenberg - Twilight?? Die vind ik ook zeker niet verkeerd :)
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
de Dareys deep mix van liberation is echt schitterend! zoo heee :crazy: :crazy: :crazy:
|
Idd, die remix van Liberation is super. Kippevelplaat :eyes: |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by Djeebie
The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix/Dub) :crazy: |
Ik haal hem pas net binnen, maar wat een track is dit zeg! :eyespop:Heerlijke spacer!:crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by sndh
Thompson & Holden - Come To Me
zoals op de Therapy Sessions 2 cd van Dave Seaman. Ik neem aan dat dit de echte versie is dan. Supertune, nog beter dan de versies die al sinds jaar en dag op alle mogelijke paysites te vinden zijn...!! |
Geef mij maar de oude vertrouwde versie :crazy:
| quote: | Originally posted by moogwai
Wat vind je van de nieuwe Roland Klinkenberg - Twilight?? Die vind ik ook zeker niet verkeerd :)
|
vind ik niet zo wat ik me kan herinneren, hij is iig niet blijven hangen ;)
Super tune=>> CPM - Melow :tongue3 |
|
|
| sndh |
MEE ONEENS! die nieuwe versie vind ik veel gaver! Voorgaande klonk niet echt af, dit wel!
Nog een MEGAtune: Simuck - Remember Me (Vsag remix) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by sndh
MEE ONEENS! die nieuwe versie vind ik veel gaver! Voorgaande klonk niet echt af, dit wel!
|
Ik vind de onderbeat en het einde stukken minder. Het gitaartje in de nieuwere versie is wel erg vet ja :cool: |
|
|
| moogwai |
B.I.G - A Promise
Deze mag er zeker ook wezen! |
|
|
| Cosmic |
Synthflut - Synthflut-No Time To Sleep ( Kamui Remix)
lekkere hardtrance |
|
|
|
|