|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Nebulus - Destination Paradise
Trancertje |
Leuk plaatje ja, wel paar maanden oud.
4_navigators_-_good_morning_(dj_vortex_hard_mix)
Hardtrance/style plaat.
dj_ernesto-in_me__danjo_and_styles_remix
Deze plaat lijkt wel erg op Phantom Manor alleen... |
|
|
| Teknikol |
| Isser iemand die iets weet van een 16 bit lolita's en Stef Vrolijk remix van My Lexicon?? Heb het ergens gelezen, weet niet meer waar, maar ik kan iig nix vinden.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Isser iemand die iets weet van een 16 bit lolita's en Stef Vrolijk remix van My Lexicon?? Heb het ergens gelezen, weet niet meer waar, maar ik kan iig nix vinden.. |
die is er ja maar heb hem nog niet op mp3 gezien. Staat ook op een cd van seb fontaine. |
|
|
| Partyhardy! |
| Wat ik me kan herinneren vond ik die remix niet veel aan... |
|
|
| DJ_Siesta |
de Dareys deep mix van liberation is echt schitterend! zoo heee :crazy: :crazy: :crazy:
en dan die nieuwe Mike Voyle!! Wat een megavette relaxte MOOIE plaat! he! daar mag je me sn8s voor wakker maken! |
|
|
| Bouma-Bros |
Silicone Soul - Les Nocturnes
Hoezo vette Space Ibiza Terrace track!!! :eyes:
Te vinden op Danny Howell's nieuwe GU 027 Miami en Dave Seaman's nieuwe Renaissance Therapy Sessions. :) |
|
|
| ahp2002 |
Quadran - Don't U Know (Antidote's Quadridote Remix)
Spacy, hypnotiserende track, met gave synthjes. Als je van Antidote houdt, zeker even checken.
Armandi - Philtre
Gave blazende proghardtrance! Ook van Bonzai! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Silicone Soul - Les Nocturnes
|
beetje vaag plaatje Sido! :nervous: hij doet mij niet zoveel, misschien moet ik hem vaker horen... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by marciemarcs
D:Fuse - Living the dream (Matthew Dekay remix) :eyespop: :eyespop:
Matthew Dekay stelt eigk nooit teleur en deze remix is ook weer een juweeltje! |
Inderdaad zeg! alwéér een super remix van Matthew! :crazy: Deze remix verveelt nog steeds niet en het is ongeloofeljik hoe hij keer op keer zo'n lekkere drive plus climax in zijn producties weet te maken! :tongue3 wat een talent! :cool: |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
beetje vaag plaatje Sido! :nervous: hij doet mij niet zoveel, misschien moet ik hem vaker horen... |
Ga maar een keer naar de Space in Ibiza, het Terrace daar op een zondagavond, dan snap je waarom deze track zo vet is! ;) :p De vibe die je daar vindt en dan dit soort plaatjes.... man man man wat een heaven on earth....! :crazy: ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ga maar een keer naar de Space in Ibiza, het Terrace daar op een zondagavond, dan snap je waarom deze track zo vet is! ;) |
Ja Onno! ga maar eens naar Ibiza! :D
Ik snap hem wel hoor Sido, maar vind die 'saxafoon achtige' melodie net iets te housy. Welke ook erg vet en chiil is is Silicone Soul - Burning Sands :cool: |
|
|
|
|