|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Arenok - Free Yourself (Stel's Ten Dollar Mix) Lekker progplaatje! :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by @win
Arenok - Free Yourself (Stel's Ten Dollar Mix) Lekker progplaatje! :) |
Kijk, dat gaat de goede kant op @win ;) :tongue2
Ook erg lekker, maar alleen nog maar een sample van gehoord
2 Black - Waves of Luv (Noel Sanger Remix) |
|
|
| marciemarcs |
Kalafut & Fygle - 3579 KM
Wat een lekkere zomerplaat! :eyes:
Staat op de Miami '05 CD |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by marciemarcs
Kalafut & Fygle - 3579 KM
Wat een lekkere zomerplaat! :eyes:
Staat op de Miami '05 CD |
hehe is idd lekker :)
was er ook net naar aant luisteren :) |
|
|
| Remy D |
Markus Schulz ft. Departure - Without You Near (Original Mix)
wat een te gekke plaat dit :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Markus Schulz ft. Departure - Without You Near (Original Mix)
wat een te gekke plaat dit :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
G&D in the house :D
Ticon - Texas Magnusson
apart plaatje, beetje proggy maar enorm vette trance break :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by @win
Arenok - Free Yourself (Stel's Ten Dollar Mix) Lekker progplaatje! :) |
Heerlijke plaat!! :crazy:
Het gaat eindelijk terug de goede kant uit met Electronic Elements... |
|
|
| Partyhardy! |
Burrini & Pompili - Escape vs. Sasha - Xpander (Ricky Ryan Edit) :tongue3 Heerlijke pumpin beat!
Ricky Ryan gaat echt heel groot worden in korte tijd! wat een talent! :cool: |
|
|
| ahp2002 |
gaaf kadootje van Likwit: x-dream vs marco v - the 1st godd (seyton mashup)
heerlijke duistere breaks met supervage vocoder vox! Cool gaattie zaterdag ook draaien :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ahp2002
gaaf kadootje van Likwit: x-dream vs marco v - the 1st godd (seyton mashup)
heerlijke duistere breaks met supervage vocoder vox! Cool gaattie zaterdag ook draaien :) |
ah lache! ben benieuwd! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ah lache! ben benieuwd! |
zit ook in Shiloh set van afgelopen maad. Ik vond er echt geen bal aan.. GODD komt mijn oren ook uit. Ik denk dan, maak gewoon wat nieuws!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
gaaf kadootje van Likwit: x-dream vs marco v - the 1st godd (seyton mashup)
heerlijke duistere breaks met supervage vocoder vox! Cool gaattie zaterdag ook draaien :) |
Draaide Shiloh die niet in zijn March (of februari?) mix???
Heb iig al een vage GODD remix gehoord. |
|
|
|
|