|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Roger Sanchez geupload bij yousendit |
Ook een late reactie van mij, maar ik heb dat Roger Sanchez setje eindelijk binnen... en idd ERG lekker!
Zomer in je bol :D :cool:
Thanks voor de tip nog ;) |
|
|
| Roger |
Jellisimo & Tim J - My Way:eyes: :eyes: :eyes:
hoorde hm net op asot:crazy: |
|
|
| moogwai |
Mike Foyle vs. Signalrunners – Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix) Beste plaat van de maand maart vind ik!
| quote: | Originally posted by tijs08
Nee, is een andere, die sample is Jellisimo – Yael btw
en die tune die ik bedoelde is de laatste tune van DEZE mix :D |
Sample die ik had gepost ik dus wel van Markus Schulz (Electro Hairspray). Had ik het toch bijna goed ;) Yael is pas de vogelnde track op Miami 05 ;) En bedankt voor de link!
| quote: | Originally posted by Remy D
Markus Schulz ft. Departure - Without You Near (Original Mix)
wat een te gekke plaat dit :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
Volgens de bbc tracklist is dit dus de Gabriel & Dresden remix :)
Vette plaat idd!!! |
|
|
| @win |
Paris and Sharp - Saigon
Laatst ondekt in een set van Adam White. Lekker psychedelisch, maar toch toegankelijk plaatje. Ook leuk zo'n titel als je er zelf geweest bent :p |
|
|
| DJ_Siesta |
waaah , without you near
wat een megavette plaat! TIJD voor de zomer zeg ik!! wat een knettervette plaat!! grrr |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
waaah , without you near
wat een megavette plaat! TIJD voor de zomer zeg ik!! wat een knettervette plaat!! grrr |
gister had ik het met een vriend erover hoe we samen in het gras lagen op DV en een dj pijpt deze plaat zijn set in. dan ga ik dus huilen :tongue2 :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| ahp2002 |
even een vette klassieker tussendoor:
Discodroids - Energy (Moonman Remix)
wat is ferry toch een held! |
|
|
| Dj_Day-V |
Gisteren bij ASOT : Fire & Ice - Let There Be Light (Primer Remix)
Vette plaat :crazy: |
|
|
| ahp2002 |
Nieuw spul:
Sublunar - Sanctuary (antidote tech mix)
Nathan Profitt - Luna (Original & Christopher Lobsinger Remix) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Gisteren bij ASOT : Fire & Ice - Let There Be Light (Primer Remix)
Vette plaat :crazy: |
ik heb hier:
Fire & Ice - Souvenir De Chine
dies ook super! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Muppy
ik heb hier:
Fire & Ice - Souvenir De Chine
dies ook super! |
die is ook 4 jaar oud ja.....;) |
|
|
|
|