return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Vette tunes van het moment Part V (pg. 14)
View this Thread in Original format
Jantjeuh
Derek Howell - You Wanna Do What :eyespop: :crazy:
Jantjeuh
quote:
Originally posted by Glaniskanis
01. Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Mix) [Fokused Recordings]
02. Matthew Dekay - Clearing The Mind [CDR]
03. Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden 12 Step Program Mix) [Release Records]
04. Kosmas Epsilon - Hollow Rue (Ben Camp & Mat Leutwyler's BCML Mix) [Northern Recordings]
05. U2 - Vertigo (Redanka Power Mix) [Island]
06. Mannel - Cruel Summer (Dub Mix) [CDR]
07. Max Graham - Does She Know Yet [Little Mountain Recordings]
08. Santiago Nino - Believe (Max Graham's Sidechain Mix) [Aurium Recordings]
09. Synergy - Hello Strings (Chris Salt Dub Re-Edit) [Secret Planet]
10. Nathan Fake - Dinamo EP (Dinamo / Coheed & Undoing The Laces) [Traum]

02, 03, 04, 06, 08 en 10 zijn zeker leuk :) De anderen ken ik nog niet. Ben vooral benieuwd naar 01, David West staat meestal voor kwaliteit.

Edit: 09 vind ik bij nader inzien toch niet zo bijzonder.
tijs08
quote:
Originally posted by tango
Daar ga je tijssie, met je 100% Nikola Gala tune.... :p Ik snap nog steeds niet waarom je dat dacht, want ik vindt het in de verste verte niet op nikola gala lijken.....

OK ok ok ok, jij hebt he-le-maal gelijk (joepie :D )

Ik zal je uitleggen waarom ik dat dacht:

In dat nummer zit een toontje wat echt bijna gelijk is aan, die in begin van Nikola Gala - Colourless zit... vandaar dus :)

Maar nu we het er toch over hebben... Ik vind Space Manouvres - Quadrant 4 (Sonorous Remix) ook wel errg veel weg hebben van dit nummer.

Mega productie weer btw van David West! check ook die laatste tune van zijn mix 'Pharmacy Of Sound - Searching For Substance' :eyespop:

en nieuwe Derek Howells... zijn dit keer wel errg lekker!
Glaniskanis
quote:
Originally posted by tijs08
Mega productie weer btw van David West! check ook die laatste tune van zijn mix 'Pharmacy Of Sound - Searching For Substance' :eyespop:

Die tune was idd mijn #11 geweest denk ik als ik die erbij had gezocht :)
Jantjeuh
Zo he, die Redanka remix van U2 - Vertigo mag er idd best wezen
ahp2002
vette tunes v/h moment en progressive topic smelten steeds meer samen :p

vette tranctune: Avanto - The Flute (Mike Shiver Remix). En ja hij is maanden oud en uplifting trance! haha, heb hem net pas ontdekt omdat ronski speed hem draaide in Berlijn. Echt een van de beste melodieen van het jaar

oh en ook:

Eric Prydz - Spooks
moogwai
quote:
Originally posted by Original
Varian Feat Tyrah Morena - No Way Out (Lightscape Remix)

Idd, dit is zeker een lekkere remix van Mark Otten!
Hij heeft toch wel een paar erg lekkere producties achter z'n naam staan nu. Ook Lightscape - Inner Warmth vind ik echt goed en eigenlijk ook een ondergewaardeerde plaat.

quote:
Originally posted by ahp2002
vette tranctune: Avanto - The Flute (Mike Shiver Remix). En ja hij is maanden oud en uplifting trance! haha, heb hem net pas ontdekt omdat ronski speed hem draaide in Berlijn. Echt een van de beste melodieen van het jaar

Mwah.. heeft mij niet kunnen overtuigen, ook die andere mixen niet. Vind sowieso eigenlijk niks van Mike Shiver echt goed.

Dan geef mij maar Johan Gielen - Dreamchild. Toch wel mooi dan na 3 jaar eindelijk deze tune uit is :p

Oh ja op progtrance gebied, vind ik onderstaande wel erg lekker:
The Spoons - Nova Heart (Redanka Remix)
Hammer & Bennett - Baltic Sea (hehe Trommelmachine!)
Hammer & Bennett - Language
Nikola Gala - Aurelia
sndh
Ik vind alles van Mike Shiver ook niet super, maar dat je hier voor het gemak *mag ik hopen* 'Feelings' vergeet! :eek: Als dat niet mooi is weet ik het ook niet meer!
moogwai
quote:
Originally posted by sndh
Ik vind alles van Mike Shiver ook niet super, maar dat je hier voor het gemak *mag ik hopen* 'Feelings' vergeet! :eek: Als dat niet mooi is weet ik het ook niet meer!

Nou, de Cosmicman's Meesah Remix is vel wet hoor :p ;)
Djeebie
quote:
Originally posted by ahp2002
Eric Prydz - Spooks

Oeh, benieuwd. Kijken of ik die kan vinden :)

Cosmic
Green Day - Boulevard of broken dreams.

Heerlijke track. Is es iets anders dan trance :p
DJ Gerrit
Voyager - Someone else

van de Bloom cd! Wat een onzettend VET nummer!

iemand al info over dat deze plaat uit is?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Privacy Statement