|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| @win |
Signum - Second Wave (Signum's Signal Remake 2004)
Focking hell wat een topplaat!! Kan iemand die keihard draaien op IC?! :crazy: |
|
|
| moogwai |
Hemstock And Jennings - The Passion
Zo, wat een plaat! Die break is echt werelds :eyes: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by sndh
Gwen Stefani - What u waiting for (Carsic's Tribal edit)
Heerlijke tribal versie van dit vette nummer, klinkt echt heel goed. Lekkere bass gebruikt! |
Vette track inderdaad! :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
Gwen Stefani - What u waiting for (Carsic's Tribal edit)
Heerlijke tribal versie van dit vette nummer, klinkt echt heel goed. Lekkere bass gebruikt! |
He daar ben ik wel heel erg benieuwd naar!
Ik vind het origineel al een heel erg vet nummer! Gaaf wijffie en gave clip ook! Ze zegt toch een paar keer heel duidelijk "Ho" in dat nr :)
...en lekker belangrijk dat het commecieel is :o voordat bepaalde mensen daar weer over beginnen... |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ze zegt toch een paar keer heel duidelijk "Ho" in dat nr :) |
Stout hè?:o |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by magrec
Madoka - inhale       |
Kerel!! lees is de andere posts in de progressive threads man zo te zien loop je vet achter ;)
Zo kennen we je niet he pik :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Kerel!! lees is de andere posts in de progressive threads man zo te zien loop je vet achter ;)
Zo kennen we je niet he pik :p |
ja inderdaad! ik dacht precies hetzelfde! :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Kerel!! lees is de andere posts in de progressive threads man zo te zien loop je vet achter ;)
Zo kennen we je niet he pik :p |
ja maar, maar hoorde hem zaterdag pas voor het eerst :nervous: :p
Hmm hij is idd al best oud zie ik nu :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
ja maar, maar hoorde hem zaterdag pas voor het eerst :nervous: :p
Hmm hij is idd al best oud zie ik nu :toothless |
Oeh Harmen, wat beschamend :p Dat we dit nog meemaken in dit leven :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja inderdaad! ik dacht precies hetzelfde! :) |
Lekker belangrijk dat mensen achterlopen, we kunnen niet allemaal zo kort erop zitten zoals jullie! Jullie hebben iedere dag 5 "Oh echt te vet" nummers :p |
|
|
|
|