|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Magic83
Verbaast me niks dattie al oud is, want heb steeds minder tijd om al die platen bij te houden :( |
stuur anders een PM...
ik heb hem hier in 4 versies voor je:D |
|
|
| Bailey |
Benjamin Bates - Whole (Steve Angelo Oversized Dub)
Lekkere funky techy groovy . :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bailey
Benjamin Bates - Whole (Steve Angelo Oversized Dub)
Lekkere funky techy groovy . :p |
ja vette plaat zeg! lijkt helemaal niet meer op het origineel en hij bouwt meteen op om na 2 minuten helemaal los te gaan! :eyespop: tune! :cool: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Bailey
Benjamin Bates - Whole (Steve Angelo Oversized Dub)
Lekkere funky techy groovy . :p |
angello heb ik welleens beter gehoord hoor ;), check zn remix vna Alex Neri - Housetrack maar eens |
|
|
| Muppy |
er schijnt ook een remix van Push - Universal Nation gemaakt door Montana rond te gaan...
iemand die hem gehoord heeft? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
er schijnt ook een remix van Push - Universal Nation gemaakt door Montana rond te gaan...
iemand die hem gehoord heeft? |
zal wel zon edit zijn |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by Muppy
er schijnt ook een remix van Push - Universal Nation gemaakt door Montana rond te gaan...
iemand die hem gehoord heeft? |
Tijs knalde die erin als laatste nummer op vrijdag, echt een vette edit die de plaat in zn totaal een knalboost geeft.
Voetjes van de vloer, gegarandeerd! |
|
|
| sndh |
| Ik ben ook wel geinteresseerd om die eens te horen!! More info please! |
|
|
| Muppy |
| die edit die hij gemaakt heeft van Dallas 4 Pm is ook supervet...dus ben benieuwd naar deze...en ik geloof zelfs dat op de dvd van tijsje in concert er ook nog een edit van montana staat... |
|
|
| Muppy |
| ja dat is dus een edit van traffic en van goldrush (nummer dat ik ook nog niet ken...) |
|
|
| sndh |
na al dat trancegeblaat weer even goeie muziek ;)
Subsky - Caterpillar
:eyes:
snap wel waarom ie #1 is in Damian DP's januari chart....die break is geniaal! |
|
|
| Matthijs |
| Ik word nog steeds helemaal gek als ik "Björk - Violently Happy (Mercurio Remix)" hoor, wat een plaat zeg!!! :crazy: |
|
|
|
|